نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

خدمات و ویژگی های صرافی ایرانیکارت چیست؟

صرافی ایرانیکارت این امکان را به شما می دهد تا در بازارهای مالی بین المللی خرید و فروش های خود را انجام دهید. خرید و فروش ارزهای دیجیتال بسیار پرطرفدار بوده و اگر صرافی معتبر را انتخاب کنید سود دهی نیز افزایش خواهد یافت. زیرا صرافی خوب ارزهای عرضه شده برای خرید، را با قیمت پایین و ارزهای شما را با قیمت بالاتری می فروشد.

در این مقاله قرار است خدمات و ویژگی های صرافی ایرانیکارت را مورد بررسی قرار دهیم. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده از صرافی های خارجی برای ایرانی ها مقدور نیست. اگر هم از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده شود احتمال خطر در معاملات زیاد می شود. بنابراین انتخاب یک صرافی خوب و معتبر ایرانی برای انجام معاملات لازم و ضروری است.

صرافی ایرانیکارت بیشتر از ۲۸۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند که همگی از ارزهای پرطرفدار بازارهای مالی هستند. این صرافی جزو قدیمی ترین صرافی ها است که خدمات زیر را ارائه میدهد:

  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال
  • نقد کردن درآمدهای ارزی
  • خدمات خرید اکانت
  • خدمات افتتاح حساب
  • صدور کارت های اعتباری
  • گیفت های بین المللی

 

نحوه ثبت نام در صرافی ایرانیکارت

در ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت شوید و افتتاح حساب را انجام دهید:

ثبت نام و افتتاح حساب ایرانیکارت

 

سپس اطلاعات شخصی خود را تکمیل کرده و تصویر کارت ملی را نیز ارسال می کنید. در مرحله ی بعد اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و تصویر کارت بانکی را نیز ارسال می کنید. دقت داشته باشید که ایمیل خود را تایید نمایید.

در محله ی آخر ثبت نام در صرافی ایرانیکارت باید متنی را که صرافی برای شما ارسال می کند دست نویس کنید. با آن یک عکس سلفی انداخته و برای صرافی ارسال نمایید. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید سه سطح احراز هویت را انجام دهید.

ثبت نام در صرافی ایرانیکارت شامل سه سطح است :

سطح یک : احراز هویت توسط اطلاعات شخصی

سطح دو : احراز هویت توسط اطلاعات کارت بانکی

سطح سه :گرفتن عکس سلفی همراه با دست نوشته ای که متن آن توسط صرافی برای شما ارسال می شود.

 

تفاوت صرافی ایرانیکارت با سایر صرافی ها

شما میتوانید با کلیک بر روی صرافی های معتبر جهانی ارز دیجیتال آنها را شناسایی کنید.

اصلی ترین تفاوت صرافی ایرانیکارت با سایر صرافی ها این است که اصولا صرافی ها کارمزد های مشخصی را برای معاملات در نظر می گیرند. اما ایرانیکارت کارمزد صفر دارد و سود خود را از اختلاف خرید و فروش ها کسب می کند.

این صرافی پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و شما در هر زمان که به مشکل و یا سوالی در خصوص معاملات داشته باشید از طریق ( تماس تلفنی، تیکت و چت آنلاین ) می توانید با پشتیبان ارتباط برقرار کنید.

از دیگر تفاوت صرافی ایرانیکارت با سایر صرافی ها داشتن شبکه های اجتماعی در اینستاگرام، توییتر، یوتیوب، لینکدین است. همین امر سبب می شود کاربران در راه های مختلفی با صرافی در ارتباط باشند.

 

اعتبار و رزومه ی صرافی ایرانیکارت

صرافی ایرانیکارت در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد و جزو باسابقه ترین صرافی ها است. پروسه احراز هویت در این صرافی یک روزه بوده و بسیار آسان انجام می شود. در این صرافی با واحد پولی ریال، امکان خرید و فروش اکانت های خارجی وجود دارد.

دفتر مرکزی این صرافی در اصفهان است و بستر مناسب برای خرید و فروش رمز ارزها است. این صرافی معتبر است زیرا تا الان گزارشی مبنی بر کلاهبرداری و پولشویی توسط این صرافی صادر نشده است. این صرافی مجوز های لازم را از نظام صنفی رایانه ای هم دریافت کرده است.

 

مزایا و معایب

مزایا و معایب صرافی ایرانیکارت عبارتند از :

  • مزایا :

پشتیبانی قوی از طریق تلفن، تیکت و چت آنلاین

پشتیبان از ورود دو مرحله ای

کارمزد صفر

رابطه کاری آسان

پشتیبانی از خدمات ارزی

سابقه فعالیت بالا

برندی قابل اعتماد

قابلیت تعیین سطح کاربری

  • معایب :

طولانی بودن پروسه معاملات

عدم وجود ابزار پیشرفته

 

این صرافی خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که باعث شده معاملات به کندی انجام شوند. همچنین ابزار پیشرفته ای برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود ندارد، بدین ترتیب کار را برای کاربران دشوار می کند.

 

خلاصه

صرافی ایرانیکارت گزینه ی خوبی برای انتخاب یک صرافی خوب است. امروزه استقبال از ارزهای دیجیتال بسیار زیاد شده و به همین دلیل صرافی های زیادی برای انجام معاملات دایر شده اند. حتی افت و خیز های قیمت هم که اخیرا رخ داده است تاثیری بر انجام معاملات نداشته و حتی گاهی سبب (تشدید معاملات) شده است. بنابراین لازم است تا صرافی معتبری انتخاب شود تا هم کار کردن با آن آسان باشد و هم متعهد و معتبر باشد.

این صرافی دارای رزومه و سابقه کاری درخشان است و شما بعد از احراز هویت می توانید خرید و فروش انواع رمز ارز را انجام دهید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

صرافی کافه ارز

صرافی کافه ارز یکی از صرافی‌های شناخته شده در میان کاربران ایرانی می‌باشد. کاربران در این صرافی می‌توانند با استفاده از ارز ریال حساب‌های بین‌المللی دیگر را  همچون پی پال، وب مانی، پرفکت مانی و… شارژ نمایند همچنین این صرافی امکان خرید انواع گیف کارت را نیز برای کاربران خود مهیا کرده است. کاربران با ثبت نام در این صرافی دسترسی به بیش از ۱۰۰ رمز ارز محبوب را داشته و می‌توانند به راحتی با استفاده از ریال این ارزها را خریداری نمایند. در ادامه به بررسی دقیق‌تر و معرفی خدمات و ویژگی‌های صرافی کافه ارز خواهیم پرداخت.

 

نحوه ثبت نام در صرافی کافه ارز

نحوه ثبت نام در صرافی کافه ارز  بسیار ساده است. اما همچون دیگر صرافی‌های ایرانی موجود، صرافی کافه ارز نیز با توجه به وضعیت احراز هویت کاربران خود محدودیت‌هایی را بر روی آنها اعمال می‌کند. به طور کلی برای استفاده از خدمات صرافی کافه ارز نیاز  است که پس از ثبت نام از طریق لینک زیر ، مراحل احراز هویت را به اتمام برسانید:

ثبت نام و افتتاح حساب کافه ارز

 

در صرافی کافه ارز کاربر می‌تواند با ۴ سطح کاربری مختلف فعالیت کند.

سطح VIP1: کاربر می‌تواند در صرافی کافه ارز با ارائه کردن یک تلفن همراه، ایمیل و شماره کارت بانکی به سطح VIP1 دسترسی پیدا کند. کاربران در این سطح توانایی معامله رمز ارز را نداشته و تنها دسترسی محدودی به ووچر پرفکت مانی و حساب آن به همراه امکان خرید گیفت کارت تا سقف 15 دلار در روز را خواهند داشت. همچنین محدودیت حداکثر برداشت 10 میلیون ریالی بر روی این سطح دسترسی وجود دارد.

 

VIP2: کاربران می‌توانند با ارائه تصویر کارت ملی به این سطح دسترسی داشته باشند. همچون سطح قبلی امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای این سطح کاربران وجود ندارد. اما کاربران می‌توانند رمز ارزهای دیجیتال موجود خود را تا سقف 15 دلار در روز به فروش برسانند. محدودیت خرید در این سطح به 100 دلار در روز و محدودیت برداشت به 100 میلیون ریال رسیده است.

 

VIP3: برای دسترسی به این سطح علاوه بر موارد قبلی می‌بایست تصویر سلفی و تلفن ثابت خود را نیز در صرافی کافه ارز تأیید نمایید. با این سطح دسترسی می‌توانید از قسمت ارزهای دیجیتال نیز استفاده کرده و به انجام معامله بپردازید. سقف سفارش 1500 دلار در روز و محدودیتی بر روی میزان برداشت روزانه ریالی بر روی این سطح دسترسی وجود نخواهد داشت.

 

VIP4: آخرین سطح دسترسی در صرافی کافه ارز سطح VIP4 می‌باشد. در این سطح علاوه بر موارد قبلی می‌بایست سلفی و کارت بانکی بنام را نیز در سیستم ثبت نمایید. محدودیت این حساب 40 هزار دلار در روز بوده و محدودیت برداشت ریالی در آن وجود ندارد.

 

اعتبار و رزومه صرافی کافه ارز

برای پیدا کردن بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر بر روی مطلب کلیک کنید.

قطعاً یکی از موارد بسیار مهم در زمینه انتخاب یک صرافی ایرانی اعتبار و رزومه کاری صرافی است. با توجه به نبود قوانین مشخص در زمینه ارزهای دیجیتال کاربران همیشه با خطرات بسیاری همچون از دست رفتن کل سرمایه خود در صرافی مواجه هستند. از همین رو انتخاب یک صرافی معتبر می‌تواند ریسک احتمال از دست رفتن سرمایه شما را کاهش دهد.

صرافی کافه ارز فعالیت خود را در سال ۱۳۹۸ شروع کرد. از زمان فعالیت تا کنون گزارشی مبنی بر کلاهبرداری، پول‌شویی یا … از این صرافی منتشر نشده است.

 

تفاوت صرافی کافه ارز با سایر صرافی‌ها

تفاوت صرافی کافه ارز با سایر صرافی‌ها را شاید بتوان در قابلیت خرید و فروش ووچر و البته انواع گیف کارت‌ها دانست. این صرافی توانسته با ایجاد این بازار طیف وسیعی از کاربران را جذب خود نماید. مزایا و معایب صرافی کافه ارز نیز در سطوح کاربری آن خلاصه می‌شود. برای دسترسی کامل به تمامی بخش‌های وب‌سایت و برداشته شدن محدودیت‌ها می‌بایست اطلاعات بسیاری را در اختیار صرافی قرار دهید.

هرچند که این صرافی تا کنون مواردی همچون هک و از دست رفتن اطلاعات را نداشته است. در دست دیگر پشتیبانی صرافی کافه ارز یکی از نقاط قوت این صرافی است. صرافی کافه ارز یکی از سریع‌ترین پشتیبانی‌ها را در میان تمامی صرافی‌های ایرانی شناخته شده دارد. کاربر می‌تواند به روش‌های متعددی همچون چت آنلاین، تماس مستقیم و ایمیل به پشتیبانی دسترسی داشته باشد.

 

کلام آ خر 

اما در آخر این شما هستید که تصمیم می‌گیرید از چه صرافی برای انجام معاملات خود استفاده نمایید. صرافی کافه ارز می‌تواند یک انتخاب مطلوب برای کسانی باشد که به دنبال معامله رمزارز در محیطی حرفه‌ای هستند. البته قابلیت خرید گیف کارت در این صرافی نیز باعث شده است تا کاربرانی که به دنبال نقد کردن منابع ارزی خود هستند نیز به این صرافی روی آورند.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

معرفی خدمات و ویژگی های صرافی والکس

صرافی والکس یکی از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی به شمار می آید که امنیت و امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار داده است.
صرافی والکس یکی از پرکاربرترین صرافی های ایرانی است که در حال حاضر بیش از۴۰ هزار کاربر ایرانی را پشتیبانی می کند. پس از اینکه صرافی های مختلف خارجی، کاربران ایرانی را تحریم کرده و مانع دسترسی آزاد آن ها به بستر های معاملاتی ارز دیجیتال شدند، دانشجویان نخبه ایرانی برای تسهیل معاملات، نسبت به راه اندازی والکس اقدام کردند. والکس سعی کرد بستری ایمن را برای معاملات ایجاد کند که دارای کارمزدی منصفانه بوده و گزینه ای مناسب برای انجام مبادلات و معاملات ارز دیجیتال به شمار بیاید. به همین دلیل، با توجه به پروتکل های این صرافی، می توان آن را به عنوان یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی در نظر گرفت. ویژگی های امنیتی والکس شامل موارد زیر است:

• انتقال اطلاعات با استفاده از پروتکل های امن SSL
• بک آپ گیری منظم از داده های معامله گران
• قابلیت تایید دو مرحله ای برای ورود به حساب و سایر دسترسی ها
• سرور های اختصاصی

 

اعتبار و رزومه ی صرافی والکس

این صرافی فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش ارز های دیجیتال آغاز کرد. در حال حاضر نیز توانسته اعتماد کاربران خود را جلب کرده و به یکی از بستر های مطمئن برای انجام معاملات تبدیل شده است. این صرافی با همت تعدادی از دانشجویان و دانش آموختگان رشته های مدیریت مالی و برنامه نویسی دانشگاه تهران و صنعتی شریف راه اندازی و تاسیس شده است. در ادامه به معرفی خدمات و ویژگی های صرافی والکس پرداخته و شیوه مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

ثبت نام و افتتاح حساب والکس

 

 

کارمزد معاملات در صرافی والکس

طبیعتا کارمزد معاملات یکی از مهمترین مواردی است که در زمان انتخاب صرافی باید مد نظر قرار گیرد. معمولا درصد کارمزد برای عملیات های واریز و برداشت، به شکل متفاوتی محاسبه می شود. صرافی والکس هم کارمزد های خود را به صورت پلکانی در نظر گرفته است و با افزایش مبلغ معاملات و میزان گردش حساب معاملاتی خود، می توانید از پرداخت کارمزد کمتر بهره مند شوید. در جدول زیر، نحوه محاسبه کارمزد معاملات در صرافی والکس را بررسی می کنیم:

حجم معاملات(سه ماه اخیر) کارمزد نوع کاربری
کمتر از ۲۰ میلیون تومان ۰.۴% برنزی
۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان ۰.۳۵% نقره ای
۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان ۰.۳% طلایی
۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان ۰.۲۵% پلاتینیوم
بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان ۰.۲% پیشرفته

 

همچنین کارمزد برداشت از صرافی والکس به شرح زیر است:

 

نوع ارز کارمزد برداشت ۰.۰۰۱ BTC
بیت کوین ۰.۰۰۰۵ BTC ۰.۰۰۱ BTC
اتریوم ۰.۰۰۵ ETH ۰.۰۱ ETH
بیت کوین کش ۰.۰۰۰۱ BCH ۰.۰۰۰۲ BCH
دش ۰.۰۰۲ DASH ۰.۰۰۴ DASH
ترون ۱ TRX ۲ TRX
تتر ERC 20 : 20 USDT
TRC20: 1 USDT
ERC 20 : 40 USDT
TRC20: 10 USDT
لایت کوین ۰.۰۰۰۱ BCH ۰.۰۰۲ LTC
ریپل ۰.۲۵ XRP ۲۰.۵ XRP

 

 

نحوه ثبت نام در صرافی والکس

اگر قصد ثبت نام در صرافی والکس را دارید می توانید طبق مراحل زیر اقدام کنید:
⦁ وارد سایت صرافی والکس شوید
⦁ اطلاعات شخصی، ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید
⦁ اگر این صرافی را کسی به شما پیشنهاد داده است، می توانید کد او را در قسمت کد معرف وارد نمایید
⦁ در این مرحله از سمت صرافی ایمیلی برای شما ارسال می شود که می بایست آن را تایید نمایید
⦁ وارد پنل کاربری شده و احراز هویت را به انجام برسانید تا حساب شما فعال سازی شود

 

 

مزایا و معایب صرافی والکس

با کلیک بر روی لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی ، ویژگی آنها را جستجو کنید.

صرافی والکس نیز مانند سایر صرافی های فعال در زمینه ارز های دیجیتال، معایب و مزایای بسیاری دارد که می توانید بر اساس آن ها نسبت به استفاده از صرافی تصمیم گیری نمایید. این صرافی رابط کاربری ساده ای داشته که به خوبی طراحی شده و دسترسی به قسمت های مختلف به سهولت اتفاق می افتد. این صرافی کیف پول اختصاصی به کاربران خود اختصاص داده که نگهداری از دارایی ها را به امری ساده بدل می کند. تفاوت صرافی والکس با سایر صرافی ها نیز به برخی از مزیت های این صرافی مرتبط می شود. البته این صرافی نسخه اپلیکیشن نداشته و کاربران حتما می بایست به وسیله وب سایت از خدمات آن استفاده نمایند. بدین ترتیب شاید کارکردن با آن برای برخی کاربران دشوار باشد.

مزایای این صرافی به شرح زیر است:
⦁ امکان استفاده از نمودار های متنوع
⦁ پشتیبانی ۲۴ ساعته
⦁ ابزار های تحلیلی و چارت های قیمتی
⦁ کارمزد منصفانه و مناسب
⦁ امکان کسب درآمد از طریق افیلیت
⦁ امکان برداشت ریالی ارزهای دیجیتال
⦁ پشتیبانی از تایید دو مرحله ای

معایب والکس

⦁ محدود بودن به وب سایت و نداشتن اپلیکیشن موبایل
⦁ عدم پشتیبانی از مارجین تریدینگ و فیوچر تریدینگ
⦁ نداشتن امکانات پیشرفته ترید مانند Stop loss
⦁ پشتیبانی از رمز ارز های محدود

در نهایت اگر قصد انجام معاملات در بازار کریپتو را داشته و می خواهید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید، این صرافی گزینه ای مناسب به شمار می آيد. زیرا امنیت این صرافی بسیار بالا بوده و با توجه به ایرانی بودن آن، می توانید اطمینان داشته باشید که هیچگاه مسدوده نشده و کاربران خود را تحریم نمی کند. اما نداشتن اپلیکیشن موبایل و میزان پشتیبانی از ارز های دیجیتال هم جزو مواردی است که لازم است به آن ها توجه نمایید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

اطلاعاتی درباره ی معرفی خدمات و ویژگی های صرافی آبان تتر

 

برای کار در بازارهای مالی لازم است اطلاعاتی درباره ی معرفی خدمات و ویژگی های صرافی آبان تتر داشته باشید. صرافی آبان تتر یک صرافی ایرانی بوده که به معامله گران این فرصت را می دهد تا در (بازارهای مالی) خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهند. خرید و فروش ارزهای دیجیتال امروزه بسیار پرطرفدار و پر سود است به شرط آنکه از صرافی مطمئن و معتبر برای انجام کارها استفاده شود.
در این مقاله قرار است به معرفی خدمات و ویژگی های صرافی آبان تتر بپردازیم تا سطح اطلاعات در این زمینه بالا رود. با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن ارزهای دیجیتال افراد تمایل زیادی دارند تا در این زمینه فعالیت کنند. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال حتما باید از صرافی ها کمک بگیرید. از آنجایی که تحریم های زیادی برای ایران در نظر گرفته شده است،
برای معرفی خدمات و ویژگی های صرافی آبان تتر این نکته حائز اهمیت است که این صرافی از امنیت بالایی برای انجام معاملات ارز دیجیتال برخوردار است.

 

معرفی خدمات و ویژگی های صرافی آبان تتر

 

این صرافی در سال 1397 توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف پایه گذاری شد. آدرس سایت این صرافی به نشانی abantether.com می باشد، کافی است وارد سایت مربوطه شوید و از محیط زیبا و ساده که به زبان فارسی طراحی شده است استفاده کنید. پشتیبانی به موقع این سایت و همچنین امنیت بالای آن وجه تمایز این صرافی نسبت به سایر صرافی است.

 

نحوه ثبت نام در صرافی آبان تتر

نحوه ثبت نام در صرافی آبان تتر بسیار آسان بوده و شامل مراحل زیر می باشد :

⦁ در مرحله ی اول لازم است وارد سایت شده و شماره تلفن خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود. نگهداری از این کد تا پایان روند ثبت نام الزامی است.
⦁ مرحله ی بعد نحوه ثبت نام در صرافی آبان تتر تکمیل کردن فرآیند احراز هویت است. البته اگر قصد معامله به تتر را دارید احتیاج به احراز هویت نیست. بعد از انتخاب گزینه ی احراز هویت در سمت چپ بالای کادر، شما باید مشخصات فردی را وارد و (تصویر کارت ملی) خود را ارسال نمایید و در نهایت روی دکمه ی ثبت بزنید.
⦁ در مرحله ی آخر نحوه ثبت نام در صرافی آبان تتر (متنی توسط صرافی) برای شما ارسال می شود که شما باید آن را دست نویس کنید. حال با در دست داشتن این دست نویس، کارت ملی و کارت بانکی از خود عکسی سلفی بگیرید و آن را آپلود کنید. در این مرحله به قوانینی که صرافی بیان می کند توجه داشته باشد و شماره کارت بانکی و شبا را نیز وارد کنید:

ثبت نام و افتتاح حساب آبان تتر

 

 

تفاوت صرافی آبان تتر با سایر صرافی ها

تفاوت صرافی آبان تتر با سایر صرافی ها در این است که شما در این صرافی ارزهایی را که قصد فروششان را دارید با (بالاترین قیمت) می توانید بفروشید. در نقطه ی مقابل ارزهای عرضه شده را با (کمترین قیمت) می توانید خریداری کنید. امنیت بالای این صرافی وجه تمایز دیگر این صرافی است.

 

اعتبار و رزومه ی صرافی آبان تتر

در این قسمت اعتبار و رزومه ی صرافی آبان تتر را مورد بررسی قرار می دهیم. این صرافی در حال حاضر پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال را به عهده دارد. آبان تتر فعالیت خود را با معاملات تتر شروع کرد و روز به روز فعالیت های خود را گسترش داد. به دلیل اینکه کار کردن در محیط این صرافی بسیار آسان است کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.
اعتبار و رزومه ی صرافی آبان تتر مدیون نیروهای تحصیل کرده و حاذقی است که با تلاش فراوان سعی می کنند عملکرد صرافی را بهبود بخشند. این صرافی بیش از ۱۰۰ نوع ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند. این امکان را نیز فراهم کرده است که با استفاده از نظر کاربران ارزهای بیشتری را نیز به لیست خود اضافه کند.

با کلیک بر روی لیست کامل صرافی های ارز دیجیتال ایرانی ، مشخصات آنها را مطالعه کنید.

 

مزایا و معایب صرافی آبان تتر 

مزایا و معایب صرافی آبان تتر به شرح زیر است :

مزایا:
⦁ امکان خرید ارزهای دیجیتال با حساب ریالی
⦁ احراز هویت سریع و آسان
⦁ سرعت و امنیت بالا
⦁ انجام معاملات بدون محدودیت
⦁ قیمت مناسب و لحظه ای ارزهای دیجیتال
⦁ مشاهده ی تراکنش ها
⦁ امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال
⦁ انتقال داخلی رمز ارز با کارمزد صفر برای کاربران
معایب :
⦁ نداشتن آموزش های کافی برای فعالیت در صرافی
⦁ نداشتن تیکت پشتیبانی
⦁ نداشتن کیف پول اختصاصی

 

کلام آخر 

معرفی خدمات و ویژگی های صرافی آبان تتر در این مقاله ذکر شد. پشتیبانی ۲۴ ساعته به زبان فارسی سبب شده تا کاربران با خیال راحت معاملات خود را در این صرافی انجام دهند. به تازگی اپلیکیشن این صرافی برای گوشی های اندروید طراحی شده است که سبب شده کنترل معاملات راحت تر صورت گیرد.
این صرافی در تلاش است که با کامل تر کردن محتوای سایت خود رضایت کاربران خود را بیشتر جلب کند. به طور مثال داشتن (برنامه های آموزشی) داخل سایت برای افراد مبتدی که به تازگی وارد این عرصه شده اند از جمله خدمات این سایت خواهد بود.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

اعتبار و رزومه ی صرافی تترلند tetherland

اطمینان از اعتبار صرافی کریپتو یکی از چالش ‌های اصلی کاربران علاقمند به مبادلات ارزهای دیجیتال است. صرافی تترلند از ویژگی‌های مهمی برخوردار است که آن را در زمره پلتفرم های ایده‌آل و معتبر جهت خرید و فروش تتر در ایران و مبادله تتر با تومان قرار می دهد.
تسریع در پروسه تایید هویت مشتریان از موارد مهم جهت اعتبارسنجی تترلند است. احراز هویت تاثیر زیادی در افزایش ایمنی مبادلات، جلوگیری از فسادهای پولی و تبعیت از قوانین بین‌المللی دارد.
بررسی نظرات کاربران نشان می دهد این صرافی از سابقه روشن و مناسبی در میان فعالان حوزه کریپتو برخوردار است. تترلند با انتشار محتواهای مناسب آموزشی در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی به دنبال بالا بردن سطح دانش کاربران خود می باشد.

صرافی تترلند خود را در قبال امنیت معاملات و حفظ حریم خصوصی کاربران مسئول می داند و جهت حفظ داده ها و اطلاعات شخصی آنها، از ابزار ذخیره سازی مبتنی بر Cold Storage استفاده می‌کند.
وب سایت تترلند قیمت خرید و فروش آنی تتر را در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته اعلام می‌کند. اعلام نرخ آنی تتر با شفافیت کامل گذشته از آنکه نشانه اعتبار صرافی است در انجام معاملاتِ مقرون به‌صرفه، بسیار موثر خواهد بود.
نرخ کارمزد تراکنش یکی از موارد مهم برای تصمیم گیری معامله گران در انجام معاملات است. زیرا تریدرها در قیاس با سرمایه گذاران بلند مدت به صورت مکرر خرید و فروش می کنند. نرخ کارمزد خرید و فروش تتر در تترلند صفر است. البته کاربران بایستی کارمزد شبکه انتقال Tether و سیستم انتقال بانک را بپردازند.

 

نحوه ثبت نام در صرافی تترلند tetherland

جهت عضویت در صرافی تترلند از طریق لینک زیر وارد وب‌سایت شوید:

ثـبـت نـام و افتتاح حساب تترلند tetherland

 

با وارد کردن شماره موبایل خود و کد تایید چهار رقمی ارسالی، موبایل خود را ثبت نمایید.

تترلند Tetherland

پس از آن کد ملی خود را ثبت کنید.
سپس اطلاعات شناسنامه ای و شماره کارت بانکی خود را وارد نمایید.
در پایان پس از اطمینان از صحت اطلاعات، روی دکمه تایید اطلاعات کلیک کنید.

تترلند Tetherland

شرایط و قوانین صرافی تترلند را مطالعه و روی دکمه تایید شرایط کلیک کنید.
حالا با کلیک روی دایره قرمز‌ اجازه عکس گرفتن از مدارک شناسایی مورد نیاز در مراحل ثبت نام را به دوربین خود بدهید.
در این مرحله علاوه بر دوربین، به میکروفون نیز اجازه دسترسی بدهید و جمله‌ خواسته شده را بخوانید.
پس از ضبط‌ و ارسال ویدئو، روی گزینه تایید نهایی کلیک کنید.

تترلند Tetherland

درخواست احراز هویت شما به صرافی حدود ۱۰دقیقه پس از ارسال بررسی میگردد.
پس از دریافت پیامک نهایی تایید هویت، می توانید انجام معامله را در تترلند شروع کنید.

 

تفاوت صرافی تترلند با سایر صرافی ها

سقف واریز روزانه فروش صرافی تترلند به ۲۰۰ هزار تتر افزایش یافته است. معامله گران می‌توانند وجه حاصل از فروش خود را توسط ارسال به شبا‌ دریافت نمایند.
به منظور نقل و انتقال راحت‌تر و مدیریت بهتر دارایی ها، برداشت تومانی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. جابجایی تومان در تترلند از طریق کیف پول تومانی قابل انجام است.
تسویه فوری تومانی با تترلند از طریق ۱۲ بانک کشور امکان پذیر است.

تترلند Tetherland

چرخه تسویه حساب و سقف جابجایی پول از این بانک‌ها به صورت زیر است:
در بانک‌های آینده، ملت، سامان، پاسارگاد و اقتصاد نوین، چرخه تسویه حساب هر دو ساعت یک بار می باشد. سقف برداشت معادل ۱۰۰میلیون تومان است و وجوه بیشتر از آن به روز کاری بعد محول می‌شود.
در بانک‌های ملی، کشاورزی، صادرات، سپه، تجارت، پارسیان و بانک شهر، چرخه تسویه حساب هر دو ساعت یک بار است. سقف تسویه حساب ۵۰ میلیون تومان بوده و برای وجوه بیشتر در روز کاری بعد قابل انجام خواهد بود.
درخواست تسویه حساب با دیگر بانک‌ها منوط بر زمان های دوره ای سیستم پایا در هر بانک می‌باشد. برای اطلاع از چرخه تسویه حساب، در بخش مربوط به کیف پول تومانی روی دکمه برداشت کلیک کرده و سپس گزینه زمان تسویه بانک ها را انتخاب نمایید.

 

مزایا و معایب صرافی تترلند tetherland

جهت بررسی جدول بهترین صرافی های ارز دیجیتال  کلیک نمایید.

مزایای این صرافی عبارتند از:
ثبت سفارشات، خرید و فروش و انجام معاملات در صرافی تترلند به سرعت و آسانی درحداقل زمان انجام پذیر است. تترلند به طور ویژه خرید و فروش ارز تتر را ارائه می­دهد و به همین دلیل کاربران مناسبترین نرخ ارز تتر را در این صرافی می توانند پیدا کنند.
تترلند برقراری امنیت از نظر انجام معاملات و حفظ اطلاعات شخصی مشتریان خود را تضمین کرده است.
معامله گران در حین انجام تبادلات، به این صرافی کارمزدی نمی پردازند. تنها کارمزد پرداختی مربوط به شبکه انتقال تتر و انتقال بانکی است.
سرعت احراز هویت بسیار زیاد و در حد ده دقیقه است.

معایب صرافی تترلند عبارتند از:
این صرافی فقط از ارز تتر پشتیبانی میکند و مشترکین آن برای خرید و فروش ارزهای دیگر ناچارند به صرافی های دیگر ر جوع کنند. این موضوع باعث کاهش کاربران این صرافی می گردد.
از نکات منفی که در بخش نظرات کاربران به آن اشاره شده است، تاخیر در واریز وجه در این صرافی می باشد.
تترلند در روز های تعطیل اجازه خرید و فروش به مشتریان خود نمی دهد.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

آموزش کامل صرافی مکس Mexc | نحوه ثبت نام ، ترید و ویژگی های صرافی مکس

صرافی مکس Mexc، یک صرافی برای معاملات ارزهای دیجیتال (cryptocurrency exchange) در کشور سنگاپور است. این صرافی با نام MXC در آپریل 2018 ساخته شد و در سال 2021 نام خود را به Mexc تغییر داد.

 

اعتبار صرافی مکس Mexc

هم اکنون صرافی مکس Mexc با حجم معاملات نزدیک به 500 میلیون دلار توانسته است در لیست 20 صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال قرار بگیرد. (در حال حاضر صرافی بایننس با بیش از 11 میلیارد دلار حجم معامله در صدر این لیست قرار دارد. همچنین این صرافی در حال حاضر نزدیک به 5 میلیون کاربر دارد و وب سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap)، که از معتبرترین سایت ها در این زمینه است به این صرافی نمره 6.2 از 10 را داده است.

 

آموزش ثبت نام در صرافی مکس Mexc در 6  قدم ساده :

قدم اول از طریق لینک زیر وارد صفحه وب سایت صرافی Mexc شوید :

ثـبـت نـام و افتتاح حساب مکس Mexc

 

برای ثبت نام در سایت صرافی مکس Mexc نیاز است از شماره موبایل خود و یا ایمیل استفاده نمایید. در ادامه ی مطلب روش ثبتنام با «ایمیل» توضیح داده شده است.

قدم دوم: با کلیک بر روی Email (کادر قرمز رنگ) ایمیل خود را وارد کنید.

صرافی مکس Mexc

 

قدم سوم. رمز خود را انتخاب کنید و آن را در کادر زیرین تکرار کنید. رمز شما تنها باید شامل اعداد و حروف باشد.

صرافی مکس Mexc

 

قدم چهارم. بر روی عبارت Get code کلیک کنید. با این کار یک کد به ایمیلی که وارد کرده اید از طرف صرافی مکس Mexc ارسال خواهد شد. کد را در ایمیل پیدا کرده و در کادر قرمز رنگ وارد کنید. (اگر ایمیل ارسال شده را در inbox پیدا نکردید حتما ایمیل های اسپم و Trash را چک کنید.)

صرافی مکس Mexc

 

قدم پنجم. برای ثبت نام در صرافی مکس Mexc نیاز است شرایط و قوانین صرافی را خوانده و با کلیک بر روی باکس کوچک با آن موافقت کنید.

صرافی مکس Mexc

 

قدم ششم. بر روی عبارت Sign up کلیک کنید. پس از این کار می توانید با ورود ایمیل و رمز خود وارد اکانت خود در صرافی مکس Mexc شوید.

صرافی مکس Mexc

 

نحوه خرید و فروش در صرافی مکس Mexc

ترید اسپات (Spot trading): وب سایت صرافی مکس Mexc را باز کرده وارد اکانت خود شوید و در بالای صفحه اصلی در قسمت Trade بر روی کلمه Spot کلیک کنید.

صرافی مکس Mexc

 

با انجام این کار صفحه زیر برای شما باز خواهد شد که شامل ۱۱ قسمت است.

صرافی مکس Mexc

توضیحات عکس بالا بدین شرح است:

  1. حجم بازار در ۲۴ ساعت را نشان میدهد.
  2. سفارش های فروشندگان حال حاضر.
  3. سفارش های خریداران در حال حاضر.
  4. کندل ها و شاخص ها.
  5. نوع معامله (Spot / ETF / Margin / Futures / OTC).
  6. نوع سفارش (Limit / Market / Stop-limit).
  7. خرید ارز دیجیتال.
  8. فروش ارز دیجیتال.
  9. معاملات کامل شده در بازار.
  10. آخرین معامله در بازار.
  11. Limit Order / Stop-limit Order / Order History.

حال با توجه به تحلیل خود می توانید در بخش ۶ و ۷، ارزهای دیجیتال خود را خرید و فروش کنید.

 

مهمترین ویژگی های صرافی مکس Mexc

اگر به دنبال صرافی معتبر هستید جهت مشاهده لیست صرافی های ارز دیجیتال در ایران کلیک کنید.

۱.    بازار گسترده ای از ارزهای دیجیتال.

از نظر گستردگی بازار، صرافی مکس Mexc با پشتیبانی از 667 ارز، در رتبه سوم گستره ترین صرافی های ارز دیجیتال قرار دارد.

۲.    عدم نیاز به احراز هویت

صرافی مکس Mexc به تریدرها امکان می دهد تا بدون نیاز به احراز هویت KYC از امکانات این صرافی استفاده کنند و روزانه تا 20 بیت کوین از حساب خود برداشت کنند.

–        احراز هویت KYC چیست؟

KVC مخفف عبارت The Know Your Client است. این عبارت را می توان تقریبا؛ شناخت و راستی آزمایی مشتریان ترجمه کرد. KVC مجموعه ای از استانداردها و الزامات برای مطمئن شدن از این است که کارگزاران، شناخت کافی از معامله گران خود دارند.

3.    مکس Mexc یک صرافی آموزنده

مکس Mexc از معدود صرافی هایی است که شاخص های ETF را ارائه می دهد. که می تواند بسیار آموزنده باشد. (ETF به انگلیسی (exchange-traded funds مخفف صندوق های قابل معامله است.)

4.    اپلیکیشن صرافی مکس Mexc

یکی از ویژگی های خوب صرافی مکس Mexc اپلیکیشن موبایل کاربردی و در عین حال ساده آن است.

 

خدمات صرافی مکس Mexc

  • ترید اسپات (Spot trading).
  • ترید مارجین (margin trading).
  • ترید صندوقهای ETF(ETF Trading).
  • ترید فیوچرز (Derivative trading).

 

کارمزد صرافی مکس Mexc

کارمزد انجام معامله اسپات (Spot trading) در صرافی مکس Mexc 0.2% است.

دو مثال برای محاسبه کارمزد صرافی Mexc:

تصور کنید یک کاربر ۰.۱ بیت کوین را با ارزش ۵ هزار دلار می خرد. کارمزد معامله او براساس دلار:
 است. یعنی کاربر برای خرید ۰.۱ بیتکوین به ۵۰۱۰ دلار نیاز دارد.

تصور کنید یک کاربر می خواهد ۰.۱ بیت کوین را با ارزش ۵ هزار دلار به فروش برساند. کارمزد معامله او بر اساس دلار   خواهد بود. یعنی این معامله گر ۴۹۹۰ دلار دریافت خواهد کرد.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

صرافی اوکی اکس OKEX 

 

صرافی اوکی اکس OKEX  یکی از صرافی معروف در دنیا میباشد که به طور مرتب بیش از یک میلیارد دلار معاملات روزانه در این صرافی معتبر انجام میگیرد در این صرافی معتبر معاملاتی همچون فیوچرز و اسپات وجود دارد که کاربران نسبت به تجربه خود میتوانند معاملات خود را انتخاب و شروع کنند صرافی OKEX  یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا میباشد که بیش از 20 میلیون کاربر فعال دارد این صرافی از ارزهای دیجیتال خیلی زیادی را پشتیبانی میکند و همچنین در صنعت متاورس و ان اف تی NFT  نیز پیشرو بوده و هست و به همین دلیل نیز مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است 

 

معرفی OKEX 

صرافی اوکی اکس OKEX  با هدف آسان کردن خرید و فروش ارز دیجیتال به بازار آمد پس از موفقیتی که در سال اول در بین 10 صرافی برتر دنیا آورد ، توکن بومی خود را با نام OKB  نیز روانه بازار کرد تا کاربران برای استفاده از خرید و فروش ارز دیجیتال درون پلتفرم خود از آن استفاده کنند همانطور که گفته شد صرافی اوکی اکس از حجم معاملات بالایی در بازار ارز دیجیتال برخوردار است و از همین نظر با صرافی هایی مانند بایننس و بیت فینکس نیز در رقابت هستند اوکی اکس را گرچه نمیتواند جزور بزرگترین صرافی ارز دیجیتال نام برد ، اما با پلت فرم آسان و با قابلیت های مختلف و همچنین پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلف و دیگر خدمات خوبی که دارد محبوبیت زیادی را در بین کاربران خود دارا میباشد . جهت ثبتنام از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

ثبت نام و افتتاح حساب اوکی اکس OKEX

 

 

از دیگر نمونه های خدمات صرافی اوکی اکس OKEX  میتوان از خدمات وام گیری حاشیه ( Magine Borrowing) ، کسب ارز دیجیتال از طریق وام و پس انداز ، وام های مبتنی بر ارز دیجیتال و محصولات پیشرفته تری همچون استخرهای استخراج و بلاک چین خود به نام (  OKExChain ) نام برد 

 

 

ارز های موجود در صرافی اوکی اکس OKEX 

این صرافی معتبر در پلت فرم جذاب خود حدود ۳۴۳ ارز دیجیتال را پشتیبانی میکند  که نمونه های از این رمز ارز ها را در اینجا میبینیم که از لحاظ حجم بازار تاثیر گذار هستند 

  • Bitcoin
  • OKB
  • Terra
  • Ethereum
  • TRON
  • Avalanche
  • APENFT
  • Solana
  • Polygon
  • JUST
  • XRP
  • Yearn.finance
  • Dogecoin
  • Polkadot
  • Shiba Inu

 

صرافی اوکی اکس okex  چگونه کار میکند ؟ 

جهت افتتاح حساب در صرافی مطمئن با کلیک بر روی رتبه بندی صرافی های ارز دیجیتال خارجی، صرافی ها را مشاهده کنید.

صرافی معتبر اوکی اکس یک صرافی ارائه دهنده پیشرفته بر اساس فناوری بلاک چین بوده که برای کارهای سرمایه گذاری ، تجاری و البته یادگیری با روش های مختلف و مبتکرانه ساخته شده است همچنین این صرافی ارز دیجیتال یک پلتفرم خیلی ساده را به کاربران خود ارائه داده است تا کاربران  از مبتدی تا حرفه ای نیز قادر به خرید و فروش ارز دیجیتال و سرمایه گذاری نیز باشند در کنار استفاده آسانی که در صرافی ارز دیجیتال اوکی اکس موجود است این صرافی برای کاربران و تریدر های حرفه ای خود امکانات جالبی را نیز ارائه میدهد این تریدر ها و یا معامله گران بازار ارز دیجیتال معمولا فرم های معاملاتی فعال را ترجیح میدهند و نیاز به نمودارهای معاملاتی مختلفی دارند که خرید و فروش خود را بر پایه نظریات و تحلیل های شخصی خود پیش ببرند از این رو صرافی اوکی اکس OKEX خدماتی ارائه داده است که در لیست زیر مشاهده میکنید 

  • معاملات اسپات Spot Trading 
  • معاملات مارجین Margin Trading 
  • معاوضه  Prepetual Swaps
  • معاملات مالی غیر متمرکز DEFI 
  • Lending 
  • خدمات استخراج رمزارز 

 

آموزش صرافی اوکی اکس OKEX و نحوه ثبت نام 

 

در اولین قدم و برای ثبت نام در صرافی اوکی اکس OKEX شما نیاز به ورود به سایت اوکی اکس و ثبت نام دارید که با فیلتر شکن و با IP  ثابت و غیر ایران میبایست وارد شوید بعد از ورود به سایت بر روی گزینه SIGN UP و یا REGISTER   کلیک کرده و در فرم پیش رو مشخصات خود را نیز تکمیل فرمایید این فرم از شما ایمیل و پسوورد را خواسته که میبایست وارد کنید و بعد از وارد کردن شما میتوانید این پلتفرم را مشاهده کرده و از مزایای آن استفاده نمایید ، در نظر داشته باشید که برای استفاده های کامل تر و مبالغ سنگین باید احراز هویت  خود را انجام دهید برای امنیت خود می توانید کد دوعاملی گوگل خود را فعال کرده و از قبل میبایست برنامه گوگل آتنتیکیتور را نصب و فعال سازی کنید 

 

 

آموزش واریز ارز دیجیتال در صرافی اوکی اکس OKEX 

 بعد از ثبت نام در این صرافی به قسمت دارایی ها Assets رفته و گزینه ی دیپازیت  Deposit  را انتخاب و بعد ارز دیجیتال مورد نظر  و شبکه انتخابی خود را کامل و صحیح انتخاب نموده و بعد از آن به صورت اتوماتیک شماره کیف پول به شما نشان داده میشود و میتوانید برای واریز استفاده نمایید و میتوانید از امکاناتی که در صرافی اوکی اکس میباشد استفاده نمایید 

 

امکانات صرافی اوکی اکس OKEX 

  • معاملات ساده 
  • استیک کردن رمز ارزها 
  • کیف پول اوکی اکس OKEX
  • استخرهای استخراج کریپتو 
  • امکانات وام دهی 

 

کارمزد صرافی اوکی اکس OKEX 

صرافی اوکی اکس که بر اساس حجم معاملات و دارایی حساب متفاوت هستند در سطوح مختلفی تقسیم بنده میشوند کارمزد معاملاتی برای بازار سازان  که شامل افراد معمولی و معاملات اسپات میشود  حداکثر ۰.۱ درصد و برای بازارگردانان حداکثر ۰.۱۵ درصد میباشد میتواند گفت که صرافی اوکی اکس جزو یکی از ارزانترین صرافی های جهان است و کارمز بسیار کمی دارد و هم چنین یک نکته مهم در مورد کارمزد سپرده ها که باید بدانید این است که صرافی اوکی اکس OKEX  یک صرافی بدون فیات است و برای تامین مالی حساب توسط رمز ارز ها هزینه ای دریافت نمیکند  و همچنین برای حجم بالای معاملات از توکن OKB  ممکن است دارای تخفیف نیز بشوند 

 

آیا صرافی اوکی اکس امن است ؟ 

صرافی اوکی اکس که با صرافی بایننس و صرافی بیت فینکس نیز رقابت میکند جزو یکی از امن ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا میباشد اما در کل تمامیه صرافی ها امکان هک شدن در بازار های مالی نیز هستند و صرافی اوکی اکس نیز همانند تمامیه صرافی های ارز دیجیتال تمام امنیت های لازم را انجام داده است که این سطوح امنیتی در زیر مشاهده میشود : 

  • سیستم آنلاین و نیمه آفلاین مدیریت ریسک 
  • خدمات  چند امضایی نیمه آفلاین 
  • سیستم های کاهش ریسک برای داده های حجیم 
  • نیاز همه سپرده ها و برداشت دارایی های کاربر قبل از ارسال به بلاک چین 

 

کلام آخر 

همانطور که گفته شد صرافی اوکی اکس OKEX دارای بیش از 20 میلیون کاربر میباشد و میلیاردها دلار تراکنش در این صرافی معتبر انجام میشود کاربران از مبتدی تا حرفه ای میتوانند در این صرافی ارز دیجیتال فعالیت کنند و مخصوصا کاربران معامله گر یا همان تریدر TRADER  میتوانند از ویژگی های خوب و منحصر به فرد این پلت فرم استفاده نمایند صرافی اوکی اکس کارمزدهای خیلی کمی دارد امنیت این صرافی  همانند صرافی های معتبر دیگر  میباشد  همچنین برای ورودبه این صرافی برای ایرانیان نیز میبایست با آی پی IP خارج از ایران وارد شوند 

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

نقد و بررسی صرافی اف تی ایکس FTX 

صرافی اف تی ایکس FTX یکی از صرافی هایی است که بعد از صرافی بایننس و صرافی کوین بیس ، سومین صرافی بزرگ ارز دیجیتال در جهان است 

در این مقاله قصد داریم که در مورد نقد و بررسی صرافی اف تی ایکس FTX برای کاربران ایرانی با دی ارز همراه شوید

 

آیا ایرانیان میتوانند از صرافی اف تی ایکس با اطمینان برای معامله و سرمایه گذاری  استفاده کنند ؟ 

اولین نکته در مورد صرافی اف تی ایکس تیم مدیریتی آن میباشد ، بنیانگذار این صرافی Sam Bankman Freid  سم بنکمن فرید فارغ التحصیل در رشته  فیزیک ، دانشگاه MIT  است که سوابق درخشان در بازارهای مالی داشته و هم بنیانگذار شرکت Alameda ، شرکت بزرگ سرمایه گذاری در حوزه رمزارز ها است . 

صرافی اف تی ایکس یکی از صرافی های متمرکز در حوزه ارزهای دیجیتال میباشد ، زمان بررسی صرافی متمرکز و بررسی امنیت آن برای کاربران ایرانی باید به دو نکته توجه کرد ، اول اینکه صرافی در کدام کشور ثبت شده و پیرو قوانین کدام کشور است . 

صرافی اف تی ایکس در کشور انتیگا اند باربیودا Antigua and Barbuda  ثبت شده است که مجموع جزایری از قاره آمریکا میباشد و دفتر این صرافی در شهر ناسائو ، پایتخت کشور باهاما قرار دارد . فعالیت این صرافی متمرکز ارائه ابزارهای معاملاتی مشتقه در حوزه ارزهای دیجیتال است و این صرافی برای انطباق با قوانین داخلی کشور ها مسیر دشواری را در پیش داشته و یا خواهد داشت ، همینطور که برای صرافی بایننس بوجود آمده بوده واحتمالا خواهد آمد 

هرچند صرافی اف تی ایکس همانند صرافی بایننس برای کاربران آمریکایی که طبق قوانین این کشور میبایست پیش روند صرافی FTX.US   را ارائه داده است ، هرچند صرافی اف تی ایکس به بزرگی صرافی بایننس نیست و SEC بیشتر بر روی صرافی های بزرگ حساسیت دارد . امکانات صرافی اف تی ایکس برای کاربران و همچنین کاربران ایرانی که قابل مقایسه با صرافی های برتر دنیا میباشد 

 

ثبت نام و افتتاح حساب اف تی ایکس FTX 

 

معاملات فیوچرز 

تنوع رمز ارز ها و قابلیت خرید و فروش در بازارهای صعودی و نزولی را دارا است ، همچنین شاخص های آلتکوین و شاخص رمز ارز صرافی ها ، شاخص شت کوین ، شاخص دیفای و …. میباشد که از لوریج ۲۰ تا گاهی لوریج ۱۰۰ نیز افزایش می یابد بازار اسپات دارای رمزارز ها میباشد و در چارت بازارهای خود بسیاری از جفت ارز های ارز دیجیتال را ارائه میدهد 

توکن سهام شرکت ها 

لوریج توکن Leverage Token محصولی از صرافی FTX  میباشد ، این توکت ها به صورت پیش فرض با لوریج 3 ارائه شده است و قیمت هرکدام از آنها به پشتیبانی رمزارز آنها بستگی دارد همچنین این توکن مکانیزمی شبیه به بازارهای آتی دارد با این تفاوت که لیکویید شدن در این بازارها معنی ندارد و اسپات معامله میشود 

 

بازار پیش بینی 

 

بازار پیش بینی که prediction نام دارد ، این بازار به این معنا میباشد که به عنوان مثال توکنی برای ریاست جمهوری با نام ترامپ ارائه میشود و در صورتی که ترامپ ریاست جمهوری آمریکا را قبول شود این توکن به قیمت 1 دلار میرشد اما در صورتی که قبول نشود توکن به ۰ دلار رسیده ، کاربران میتوانند در این بازارها معامله کرده و قیمت ها را پیش بینی کرده و معاملات خود را انجام دهند 

 

بازار ان اف تی NFT  

 

این بازار برای خرید و فروش ان اف تی استفاده میشود و امکان ساخت و خرید و فروش ارز در این بازار از سمت صرافی اف تی ایکس حق نشر و کپی رایت را آثار را ضمانت نمیکند در صورتی که صرافی بایننس این عملیات را انجام میدهد 

 

احراز هویت در صرافی اف تی ایکس FTX   

 

صرافی اف تی ایکس در مجموع سه مرحله احراز هویت دارد که به لول های ۰ تا لول ۳ ادامه دارد ، در دامه به بررسی این مراحل خواهیم رسید 

سطح و یا لول ۰ ، در این سطح کاربران به راحتی با ایمیل و پسوورد و نام کشور ثبت نام میکنند ، در صورتی که از هیچ کدام  از سرویس های این صرافی نمیتوانید استفاده کنید و فقط برای آشنایی با این صرافی و پلتفرم آن میباشد 
سطح ۱ ، در این سطح باید ایمیل و تلفن همراه و محل سکونت خود را تایید و اعلام کنند و پیام ارسالی به تلفن همراه خود را وارد کنند 
سطح ۲ ، در این مرحله کاربران هیچ گونه محدودیت برای معاملات ارز دیجیتال در صرافی اف تی ایکس نخواهند داشت و باید مراحل احراز هویت خود را کامل به همراه عکس سلفی و مدارک و دست نوشته و تایید دقیق محل سکونت خود را تایید کنند 

 

شرایط استفاده از صرافی اف تی ایکس 

همانطور که گفته شد در صرافی FTX  سه نوع سطح کاربری وجود دارد که در سطح 0 کاربران هیچ عملیاتی نمیتوانند انجام دهند و فقط با شروع و تکمیل سطح 1 به بعد است که میتوانند معاملات خود را انجام دهند که در ادامه به بررسی خواهیم پرداخت 

 

واریز و برداشت ارزدیجیتال 

 

در صرافی FTX  اف تی ایکس واریز و برداشت ارز دیجیتال بدون کارمزد میباشد و کاربران فقط کارمزد شبکه را پرداخت میکنند و در صورتیکه در شبکه erc20 و یا btc  معاملاتی انجام شود صرافی اف تی ایکس کارمزد خود را دریافت میکند 

در نظر داشته باشید که اگر شما در این صرافی معتبر  رمز ارز FTT که از ارزهای خود صرافی FTX  است را دارا باشید معاملات شما برون کارمزد انجام میشود 

 

کارمزد معاملات در صرافی 

 

کارمزد معاملات در بازارهای اسپات و فیوچرز بر اساس حجم معاملات فیوچرز متغیر است اما به طور کلی ترید در صرافی اف تی ایکس برای سفارش های میکر ۰.۰۲ و برای سفارش های تیکر ۰.۰۷ درصد مشخص شده است 

 

آیا صرافی اف تی ایکس برای ایرانیان مناسب است ؟ 

شما میتوانید با کلیک بر روی مقایسه صرافی های ارز دیجیتال ایرانی آنها را شناسایی کنید.

از آنجایی که در قسمت های قبلی مقاله گفته شد ، این صرافی برای معاملات نیاز به احراز هویت میباشد و برای ثبت نام با آی پی ثابت نیز میبایست شروع کرد و حتما پیشنهاد میشود با وی پی ان VPN ثابت و یا وی پی اس VPS استفاده شود 

زیرا در صورتیکه با آی پی IP  های مختلف وارد این صرافی شوید حساب شما را مسدود میکند و همچنین به احراز هویت حداقل سطح 1 نیازمندید که میتوان با مدارک شخصی غیر ایرانی احراز هویت در صرافی اف تی ایکس را انجام دهید 

این صرافی معتبر نام ایران را در لیست های ممنوعه خود قرار داده است و با مدارک خود نمیتوان به راحتی احراز هویت را انجام دهید 

 

آیا احراز هویت در صرافی اف تی ایکس اجباری است ؟ 

 

برای استفاده از خدامت و واریز و برداشت رمزارز و یا ارز دیجیتال در این صرافی باید احراز هویت سطح ۱ را تکمیل کرد و بعد اقدام به فعالیت مورد نظر و یا معامله و سرمایه گذاری کنید 

 

کلام اخر 

 

صرافی اف تی ایکس از جمله صرافی هایی میباشد که برای شروع میبایست از سطح ۱ احراز هویت آن گذر کرد و حتما با آی پی های ثابت ورود شوید 

همچنین این صرافی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال شناخته شده و به گزارش کوین مارکت کپ Coinmarketcap از نظر معاملات روزانه ، سومین صرافی بزرگ بازار است 

کارشناسان ما در این مقاله سوالات مختلف در مورد صرافی اف تی ایکس را در اختیار شما دوستان گذاشتند و به این سوال که آیا صرافی FTX  برای کاربران ایرانی مناسب است ؟ قوانین و شرایط ثبت نام و نحوه احراز هویت و مراحل آن را ارائه شد 

همچنین گفته شد که این صرافی معتبر نام ایران را در لیست های ممنوعه برای ارائه خدامت وارد کرده است .

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

معرفی و بررسی صرافی پولونیکس و خرید و فروش ارز دیجیتال 

 

سالهای بسیار زیادی است که خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی های معتبر و مختلف در سراسر ایران و جهان در حال انجام است و همچنین برای خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به یک صرافی معتبر رمزارز میباشد . کارشناسان دی ارز در این مقاله قصد دارند که شما را با یکی از صرافی های معتبر ارزدیجیتال آشنا کنند 

 

صرافی پولونیکس Poloniex 

صرافی پولونیکس یکی از صرافی های با سابقه است که در سال ۲۰۱۴ در روزهای اوج گیری ارزهای دیجیتال توسط تریستان دی آگوستو تاسیس شد 

در حال حاضر این صرافی در ایالت دلاویر آمریکا قرار دارد و یک صرافی محبوب با بیش از ۱۰۰ هزار تراکنش در هرروز محسوب میشود 

در این صرافی معتبر شما میتوانید ارزهای دیجیتال معروف و مطرح و همچنین رمزارزهای کمتر شناخته شده را خرید و فروش کنید 

صرافی پولونیکس هم برای کسانی که در ترید ارزدیجیتال تجربه دارند و هم برای افرادی که تازه وارد دنیای ارز دیجیتال شده اند مناسب است و خدمات خود را ارائه میدهد. جهت ثبت نام در این صرافی میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

ثبت نام و افتتاح حساب پولونیکس Poloniex 

 

 

خرید و فروش چه ارزهای دیجیتالی در صرافی پولونیکس Poloniex انجام میشود ؟ 

شما میتوانید در این صرافی ارز دیجیتال از تمامی ارزهای معتبر در دنیا مانند ، اتریوم ETH ، بیتکوین BTC ، تتر USDT ، یو اس دی سی USDC ، که استیبل کوین Staible Coin محسوب میشود را خریداری فرمایید و همچنین خرید و فروش جفت ارزها را انجام دهید این صرافی تنها صرافی بزرگ و معروفی است که میتوان از معاملات ارزدیجیتال بر پایه ریپل نیز بهره برد 

 

مزایای صرافی پولونیکس 

صرافی پولونیکس از جمله صرافی های ارز دیجیتال میباشد که تمام کاربران میتوانند از ارزهای دیجیتال معروف و بزرگ همانند بیتکوین و اتریوم و همچنین ارزهایی که خیلی شناخته نشده است و معمولا برای اوج گرفتن و نوسان گیری های ارزدیجیتال فعالیت کنند 

از دیگر ابزارهای مورد استفاده در این صرافی معتبر میتوان به  رابط کاربری بسیار ساده و آسان اشاره کرد و همچنین استفاده از بزرگ نمایی نمودار قیمت ارز دیجیتال میباشد

دیگر ابزار مورد نیاز در این صرافی ارز دیجیتال استفاده از حد ضرر ، استفاده از نمودار با مقیاس زمانی گوناگون ، استاپ لیمیت و … به کاربران به خصوص کاربران با سابقه تر کمک میکند تا به این ابزارهای پیشترفته  نیز دسترسی داشته باشند . به دلیل اینکه صرافی پولونیکس در یکی از ایالت های آمریکا وجود دارد و قوانین آمریکا برای صرافی ارزدیجیتال بسیار سخت گیر است ، صرافی پولونیکس میبایست از لحاظ امنیتی و جلوگیری از فعالیت های غیر مجاز کاربران اقدامات امنیتی لازم را انجام دهد در صورتی که این صرافی از لحاظ امنیتی بسیار قوی میباشد 

 

معاملات ارز دیجیتال در صرافی پولونیکس 

در صرافی پولونیکس برای معاملات زیر ۲۰۰ دلار نیازی به احراز هویت نمیباشد و در صورتی که کاربران درخواست بالای ۲۰۰۰ دلار در روز را داشته باشند میبایست احراز هویت خود را تکمیل کنند و از خدمات دیگر این صرافی ارز دیجیتال بهره مند شوند از دیگر مزیت های این صرافی که بیشتر برای کاربران خارج از ایران مناسب است ، خرید ارزهای دیجیتال از طریق حساب های بانکی و کارت اعتباری نیز میباشد و قابل انجام است .پشتیبانی این صرافی ارزدیجیتال برای کاربران و مشتریان بسیار قوی است که کاربران میتوانند از طریق ایمیل و یا چت آنلاین با پشتیبانی این صرافی ارز دیجیتال در تماس باشند 

 

آموزش و نحوه ثبت نام در صرافی پولونیکس 

برای شروع کار با صرافی ارز دیجیتال پولونیکس ابتدا وارد لینک زیر شده و بر روی گزینه ساخت حساب کاربری Creat Your Acount کلیک کرده و بعد از وارد کردن ایمیل و کشور محل اقامت و یک پسوورد قوی و مناسب برای کاربری خود یک ایمیل از سمت این صرافی ارز دیجیتال برای شما ارسال شده و بعد از تایید ایمیل شما حساب کاربری شما تمکیل و ساخته شده است و کار تمام است در نظر داشته باشید که حتما با وی پی ان VPN ثابت و یا وی پی اس VPS وارد این صرافی ارزدیجیتال شوید و همیشه با همان آی پی IP  نیز ورود کنید زیرا که این صرافی با آی پی ایران به شما پیغام خطا میدهد 

 

کارمزد معاملات در صرافی پولونیکس 

راحت ترین صرافی ارز دیجیتال خارجی کدام است؟ برای بررسی بر روی مطلب کلیک کنید.

میزان کارمزد تراکنش در این صرافی معتبر جهان نسبت به حجم معاملات و نوع ارزدیجیتال انتخاب شده متفاوت است و میتوان گفت که بیشترین کارمزد 0.155 درصد است و کارمزد از هر دو طرف ، میکر Maker و تیکر Taker  گرفته میشود .میکر شخصی است که سفارش اولیه او در صرافی موجود است و سفارش برای فروش دارد ، تیکر کسی است که سفارش موجود در صرافی را برداشته و یا خرید میکند ، طبق جداول در صرافی ارزهای دیجیتال درصد کارمزد تیکر از کارمزد میکر بیشتر میباشد 

 

راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی پولونیکس 

برای خرید و فروش در این صرافی ابتدا باید ارزدیجیتال مورد نظر مانند بیتکوین را وارد این صرافی کنید ، برای کاربران ایرانی ابتدا شما باید از صرافی های ایرانی ارزدیجیتال مورد نظر خود را خرید کرده و بعد به این صرافی واریز و یا همان کیف به کیف انتقال دهید 

 

آموزش نحوه واریز ارز دیجیتال 

برای واریز ارز دیجیتال به صرافی پولونیکس ابتدا وارد حساب کاربری خود در این صرافی شده و از بخش ولت Wallet گزینه ی دیپازیت Diposit را انتخاب کرده و نوع ارز دیجیتال و شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید ، به شما یک کد که کیف پول شما میباشد داده میشود ، شما میبایست این کیف پول را کپی کنید و وارد حساب کاربری خود در صرافی ایرانی شوید و در گزینه ویددرا Withdraw ارز انتخابی و همان شبکه ای که انتخاب کردید را دوباره وارد کرده و همچنین شماره کیف پول خود را در قسمتی که از شما خواسته شده وارد کنید و بعد از انجام مراحل امنیتی که از قبل برای حساب های کاربری خودتان در صرافی ارزدیجیتال خود انتخاب نموده اید انجام دادید ، ارزدیجیتال مورد نظر مثلا بیتکوین و یا اتریوم شما واریز شده است و عملیات انتقال شما به پایان رسیده . 

 

آموزش نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال 

برای اطلاع از این بخش ابتدا باید از قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود با خبر باشید و یا خبر های ارزدیجیتال را دنبال کرده و هم تجربه کافی در این مورد داشته باشید ، بعد از انجام این مراحل بر روی ارزدیجیتال مورد نظر خود که کلیک کنید قیمت آن نشان داده خواهد شد و بر روی گزینه  خرید و یا فروش در صرافی ایرانی و در صرافی بین الملل Buy  و یا Sell کلیک کرده و  مراحل خرید و فروش ارزدیجیتال مورد نظر را طی خواهید کرد 

 

آموزش برداشت ارزدیجیتال از صرافی پولونیکس 

ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و گزینه  Account را انتخاب و بعد بر روی گزینه Deposit and Withdraw کلیک کرده و گزینه Withdraw  را کلیک کنید ، حال باید ارز مورد نظر خود و شبکه انتقالی و کیف پول مورد نظر خود را وارد کنید و بعد گزینه Withdraw را کلیک کنید ، انتقال ارزدیجیتال شما انجام شد . 

 

کلام آخر 

صرافی پولونیکس یک صرافی بسیار محبوب است که از کشور آمریکا است که روزانه تراکنش های مالی بسیار زیادی دارد و همچنین طرفداران بسیار زیادی هم در بین کاربران تازه کار و هم در بین کاربران حرفه ای دارد . این صرافی ارزدیجیتال رابط کاربری بسیار آسان دارد و کاربرانی که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال را دارند میتوانند به راحتی با این صرافی معتبر فعالیت مورد نظر خود را نیز انجام دهند . کارمزد ها فقط در قسمت معاملات هم از میکر و هم از تیکر کسر میشود و این صرافی محبوب از امنیت کاربری بسیار بالایی نیز برخوردار میباشد 

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

صرافی کوینکس Coinex

صرافی کوینکس Coinex یکی از شناخته شده ترین صرافی های بین المللی به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. به صورت کلی کارمزد صرافی کوینکس Coinex نسبتا پایین تر از سایر صرافی ها بوده و استفاده از خدمات آن می تواند نتایج مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد. اعتبار صرافی کوینکس Coinex را می توان به عنوان مهم ترین و اصلی ترین مزیت این شرکت شناسایی کرد. امروز در مقاله آموزش صرافی کوینکس Coinex، ما قصد داریم تا در مورد ویژگی های اصلی این صرافی و مهم ترین مزایای استفاده از آن را با هم بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex

برای ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex شما می توانید از برنامه اختصاصی یا وب سایت این مجموعه استفاده نمایید. به صورت کلی برای ثبت نام ، فقط کافی است که از طریق لینک زیر وارد سایت شوید و مراحل ثبتنام را طی نمایید:

ثـبـت نـام و افتتاح حسابکوینکس Coinex

 

با اینکه به کار گیری گوشی در جهت ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex رایج است، خیلی از کاربران نسبت به ثبت نام با استفاده از کامپیوتر علاقه نشان می دهند. برای ثبت نام با استفاده از یک کامپیوتر فقط کافی است که که از طریق لینک بالا وارد سایت شوید ، در مرحله بعد برای ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex  فرم را پر نمایید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل بر روی گزینه Get Code کلیک کنید تا کد به ایمیل شما ارسال شود. پس از دریافت کد آن را در قسمت مخصوص وارد نمایید. پس از مطالعه شرایط و قوانین، شما می توانید بر روی گزینه SignUP کلیک کنید.

صرافی کوینکس Coinex

 

روش ثبتنام از طریق اپلیکیشن موبایل نیز به شرح زیر است:

  • برنامه کوینکس را دانلود کنید.
  • بر روی علامت آدمک بر روی گوشه بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید.
  • بر روی گزینه Please sign in کلیک کنید.
  • گزینه Register را انتخاب نمایید.
  • ایمیلتان را ثبت کنید و به سوال امنیتی پاسخ دهید.
  • کد ارسال شده به ایمیل خود را انتخاب نمایید.
  • برای اکانتتان یک رمز عبور تعریف کنید.
  • ثبت نام به پایان رسید
  •  

خدمات و ویژگی های صرافی کوینکس Coinex

جهت مقایسه بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بر روی مطلب کلیک کنید.

دفتر اصلی صرافی کوینکس در هنگ کنگ قرار داشته و حجم معاملات روزانه آن برابر با 1630 بیت کوین می باشد. لازم به ذکر است که این صرافی توسط شرکت ViaBTC کنترل شده و به صورت متمرکز مدیریت می شود. این صرافی ارز های دیجیتال یک توکن اختصاصی با نام CET را در خود جای داده است. به صورت کلی در مقایسه با سایر صرافی های فعال در دنیای ارز های دیجیتال، کوینکس تعرفه پایینی را از کاربرانش دریافت می کند. همین مسئله هم محبوبیت و شهرت آن را دو چندان کرده است.

صرافی کوینکس Coinex برای اولین بار در سال 2017 به دنیای ارز های دیجیتال معرفی شد. در حال حاضر بیش از 2 میلیون مشتری از خدمات این صرافی استفاده می نمایند. کوینکس به بیش از 100 کشور دنیا خدمات ارائه می کند. از جمله زبان های پشتیبانی شده توسط این صرافی می توان به چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، روسی و غیره اشاره کرد. طراحی ساده و ابزار های قدرتمند را می توان به عنوان ویژگی های کوینکس شناسایی کرد. تریدر ها با استفاده از این صرافی به راحتی می توانند وارد دنیای ارز های دیجیتال شوند. پروسه ثبت نام این صرافی هم اصلا پیچیده نبوده و افراد با داشتن مدارک شناسایی برای احراز هویت، می توانند در این صرافی ثبت نام نمایند.

 

نحوه خرید و فروش در صرافی کوینکس Coinex

برای خرید و فروش در صرافی کوینکس، در ابتدا شما باید ثبت نام کنید. هنگامی که مراحل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex به اتمام رسید، نوبت به احراز هویت و شارژ حساب می رسد. شما می توانید با آپلود مدارکتان یا استفاده از شرکت های فعال در این زمینه، به صورت کامل پروسه احراز هویت را به اتمام برسانید. سپس نوبت به شارژ حساب می رسد. با ورود به قسمت Deposit شما می توانید مبلغ، روش واریز و نوع ارز واریزی را انتخاب نمایید.

پس از اتمام پروسه شارژ حساب، با ورود به قسمت تبادلات شما می توانید خیلی راحت کار خود در صرافی کوینکس را شروع کنید. توجه داشته باشید که این صرافی از ارز های دیجیتال مختلفی پشتیبانی می کند. همین مسئله هم اهمیت و شهرت آن را افزایش داده است. جدا از همه این موارد، داشتن چند ده ارز دیجیتال مختلف کمی کار با این صرافی را سخت تر کرده است. پس بهتر است که با ارز های دیجیتال معتبر کار خود را شروع نمایید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()