نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

معرفی بروکر ویندزور Windsor

برای اینکه بتوانید در بازار بزرگ فارکس خرید و فروش یا به اصطلاح معاملات انجام دهید، برای شروع باید یک کارگزار یا یک بروکر انتخاب نمایید. بروکر ویندزور، در سال ۱۹۸۸ تحت عنوان یک شرکت سرمایه گذاری، بنا شد و در حال حاضر بیش از ۳۰ سال سابقه دارد.

این بروکر، ابزارهای معاملاتی مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله این ابزارها می توان به بروکر فارکس، سهام، اوراق قرضه و … اشاره کرد. بروکر ویندزور، یکی از قدیمی ترین ابزارهای معاملاتی در دنیا است و در حقیقت بهترین بروکر ایرانی به شمار می رود که کار کردن با آن آسان می باشد. در این مطلب ما را همراهی کنید تا به مفاهیمی همچون چیستی بروکر ویندزور، نحوه افتتاح حساب و شارژ بروکر ویندزور بپردازیم.

ویژگی های بروکر ویندزور چیست؟

حساب اسلامی بدون سواپ

کپی تریدینگ

پشتیبانی فارسی

واریز و برداشت ریالی

طرح آی بی IB

اجازه اسکالپ

 

انواع حساب در ویندزور Windsor

در بروکر ویندزور می توانید از بین ۳ نوع حساب اصلی، خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید. این مورد با توجه به پایه و تعداد معاملات انجام شده، دسته بندی می شوند و تعریف شده هستند. روند تایید حساب در همه حساب های این بروکر به راحتی و به سرعت انجام می شود. افتتاح حساب، شارژ بروکر ویندزور و برداشت، روند کار بروکرها می باشد. انواع حساب های معاملاتی این بروکر به صورت زیر می باشد:

حساب زیرو

حساب پرایم

حساب وی آی پی زیرو

 

افتتاح حساب در بروکر ویندزور Windsor

برای ثبت ‌نام در بروکر ویندزور، بر روی لینک زیر کلیک کنید :

ثـبـت نـام و افتتاح حساب بروکر ویندزور Windsor

 

پس از ورود از طریق لینک بالا بر روی گزینه sign up کلیک نمایید.

زمانی که روی این گزینه کلیک کردید به صفحه جدیدی وارد می شوید که باید اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

این اطلاعات در ابتدا شامل نام کشور است که از قسمت countries باید انتخاب شود. سپس نام، شماره موبایل، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.

در نهایت زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و در قسمت account type نوع حساب خود را live account بزنید.

در نهایت گزینه آخر را تیک زده و  sign up کنید. در این مرحله حساب کاربری شما درست شده است و از شما میخواهد ایمیل خود را تایید کنید.

در این قسمت باید از بخش verification به حساب کاربری خود وارد شده، و ایمیلی که برای شما ارسال شده است را تایید بزنید.

در نهایت پروفایل خود را کامل کرده و گزینه profile complete را انتخاب کنید. حال وقت آن است اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده که شامل اطلاعات شخصی شما و معاملاتی است که در آینده به آنها نیاز خواهید داشت.

 

نحوه شارژ بروکر ویندزور Windsor

رگولهروش واریز و برداشتلوریجحداقل شارژ

۱۰۰ دلار

 

نحوه شارژ حساب فارکس با وب مانی: برای شارژ حساب وب مانی، در ابتدا باید در سایت وب مانی یک حساب کاربری درست کنید. سپس برای آموزش افتتاح حساب به بخش ساخت حساب در وب مانی رفته و مراحل آن را مشاهده کنید. بعد از این که حساب کاربری خود را ایجاد کردید باید به صفحه شخصی خود در آلپاری وارد شده، یکی از حساب های خود را انتخاب کرده و گزینه واریز را برای شارژ بروکر ویندزور انتخاب کنید.

سپس در صفحه ای که در قسمت انتقال ارز ایجاد می شود، باید گزینه وب مانی را که کیف پول دلاری با عنوان اختصاری usd می باشد انتخاب کنید. بقیه مراحل برای شارژ بروکر ویندزور مشخص است. شارژ حساب پرفکت مانی: پرفکت مانی یک شرکت، برای پرداخت و انتقال پول در سراسر جهان است که خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول را از راه اینترنت برای کاربران بوجود می آورد. این سیستم برای کاربران ایرانی بسیار پر کاربرد است زیرا تحریم نیست و شارژ ریالی فارکس به آسانی انجام می شود.

 

اسپرد بروکر ویندزور 

یکی از مواردی که درباره بروکر ویندزور باید بدانید بحث اسپرد است. اسپرد یکی از مهمترین منابع برای کسب درآمد معاملاتی می باشد. در اسپرد، هزینه کمیسیون کارگزار در بعضی معاملات گرفته نمی شود؛ در حقیقت به جای اینکه کارگزار هزینه جداگانه ای برای انجام معاملات دریافت کند در خرید و فروش ارزها کمیسیون خود را برمیدارد. در این خصوص نکات آموزشی مختلفی وجود دارد.

 

شارژ بروکر ویندزور 

بعد از اینکه در بروکر ثبت نام کردید باید به شارژ بروکر ویندزور بپردازید. این برنامه از سیستم های مختلفی برای پرداخت استفاده می کند. این سیستم ها نظیر حمبه ویزا کارت، مستر کارت، وب مانی و اسکریل می باشد.

 

نحوه برداشت از بروکر ویندزور 

زمانی که درخواست برداشت شما ثبت می شود در همان روز به این درخواست پرداخته می شود. هر چند که در هر برداشت درصد کارمزد دریافت می گردد. این سرمایه به کارت اعتباری یا بانکی شما واریز می شود. البته زمان برداشت شما به روش پرداخت وابسته است؛ بدین صورت که ممکن است برای اعمال برداشت ها نیاز به ارائه مدارک شناسایی داشته باشید.

 

تفاوت بروکر ویندزور با سایر بروکرها چیست؟

بروکر ویندزور به عنوان یک کارگزار معاملاتی، بیش از ۳۰ سال تجربه ی کاری داشته و در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده است. این کارگزاری ابزار های معاملاتی مختلفی مانند : سهام، کالاهای انرژی، فارکس و شاخص ها و اوراق قرضه را عرضه می کند. وبسایت این کارگزاری برای زبان های مختلف طراحی شده و کار را برای کاربران آسان نموده است.

 

تفاوت بروکر ویندزور با بروکر آلپاری

در بروکر ویندزور حساب های معاملاتی متفاوتی وجود دارد که هر کاربر متناسب با کارش آن را انتخاب می کند. بطور کلی کاربران مبتدی از حساب های پرایم و متوسط استفاده کرده و کاربران حرفه ای حساب های سطح بالا را انتخاب می کنند. این بروکر در MiFLD به ثبت رسیده که همین امر سبب محبوبیتش در بین مسلمانان شده است.

در مقابل بروکر آلپاری به سبب پشتیبانی از زبان فارسی بین ایرانی ها بسیار محبوب است. این بروکر حساب های معاملاتی مانند : Prime ACN ، ACN ، Standard  و نانو را برای کاربران  مهیا کرده است که در دو پلتفرم متاتریدر 4 و 5 می باشند. از جمله مزیت های اصلی این بروکر می توان به سرعت بالای معاملات و انجام معاملات 1 دلاری اشاره کرد.

 

معایب و موارد مثبت بروکر ویندزور Windsor

بروکر ویندزور به عنوان یک کارگزاری معاملاتی معایب و مزایایی دارد که در این قسمت به آنها اشاره می کنیم.

مزایا ویندزور :

امکان استفاده از حساب MAM

رگولاتوری های متنوع که سبب امنیت بروکر می شود

سابقه ی بسیار زیاد که نشان دهنده ی اعتبار بالا است

بونوس های کاربردی و قابل برداشت مختلف و اهدا جوایز

معایب بروکر ویندزور :

عدم برخورداری از سیستم کپی تریدینگ عمومی

اگر به دنبال صرافی معتبر هستید جهت مشاهده لیست صرافی های ارز دیجیتال در ایران و بروکرها کلیک کنید.

 

رتبه و پشتیبانی ویندزور 

پشتیبانی بروکر ویندزور: این بروکر از پشتیبانی فارسی هم برخوردار است. می توان از راه حساب کاربری که در بروکر ویندزور ایجاد کرده اید، با پشتیبان ارتباط بگیرید. رتبه بروکر ویندزور: با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است، در بین بروکرهای خدمت رسان به ایرانیان، رتبه بروکر ویندزور بسیار بالا است و در دسته بهترین ها برای ایرانیان قرار دارد.

نمره این بروکر معتبر بسیار عالی است و از ۱۰ نمره ۸.۲ را به خود اختصاص داده است. بروکر ویندزور، برنامه متاتریدر ۴ را که پرچمدار این حوزه می باشد برترین سیستم برای انجام کارهای معاملاتی معرفی نموده است.

متاتریدر ۴، بهترین گزینه برای معامله گران در دنیا می باشد زیرا انواع مختلف و کامل ابزارهای معاملاتی را در هر خرید و فروش در اختیار معامله کنندگان قرار می دهد.این نرم افزار به دلیل وجود بیش از ۵۰ شاخص فنی داخلی برای هر رویکرد، برخورداری از تعداد زیادی مشاوران متخصص در این زمینه و انتخاب توابع معاملات الگوریتمی، باعث شده است تا یکی از بهترین برنامه ها به شمار آید.

 

در پایان

برای انتخاب بروکر مناسب بهتر است در مورد تمامی بروکر ها مطالعه کرده و سپس بروکر را متناسب با شرایط و دانش خود انتخاب نمایید. بدین ترتیب می توانید بهترین و بی نقص ترین بروکر را برای انجام معاملات خود در نظر گرفته و به سودآوری برسید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

نقد و بررسی بروکر آرون گروپس Aroun Groups

 

بروکر آرون گروپس  Aron Groups  یکی از بروکرهای محبوب ایرانیان است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ شروع کرده و به صورت رسمی و پس از دو سال کسب تجربه، توانست از سال ۲۰۲۰ خدمات مالی خود را بطور حرفه ای ارائه دهد.

در حال حاضر این بروکر دارای بیش از ۱۰ هزار معامله گر بوده و در کشور های مختلفی، نمایندگی دارد. این بروکر در کشور هایی نظیر ترکیه و امارات، به صورت رسمی نمایندگی دارد.

بروکر آرون گروپس، به بیش از ۲۰۰ کشور در سراسر دنیا، خدمات خود را ارائه می دهد. این کشور ها از آسیای شرقی گرفته تا آفریقا و اروپا، از خدمات بروکر آرون گروپس استفاده می کنند. این بروکر دارای شماره ثبت 542LLC2020 بوده و موقعیت آن، در سنت وینسنت و گرنادین است.

 

نحوه افتتاح حساب در بروکر آرون گروپس Aroun Groups

 

رگولهروش واریز و برداشتلوریجحداقل شارژ
 
 
 
۱ دلار

کاربرانی که قصد دارند در بروکر آرون گروپس حساب معاملاتی ایجاد کنند، باید ابتدا از طریق لینک زیر به سایت بروکر وارد شوند:

ثـبـت نـام و افتتاح حساب

 پس از ورود از طریق لینک بالا، فیلدهای موجود را بصورت کامل پر کنید و دکمه ادامه را بزنید.

در ادامه برای تکمیل پروفایل خود میبایست مراحل احراز هویت به صورت کامل انجام شود. ارائه کارت شناسایی معتبر برای ثبت نام در این سایت ضروری می باشد.

 

حساب های معاملاتی بروکر آرون گروپس Aroun Groups

 

بروکر آرون گروپس، برای اینکه بتواند نیازمندی و رضایت کاربران خود را بدست بیاورد، حساب های معاملاتی متنوع و گوناگونی را برای آن ها فراهم آورده است. به صورت کلی، پنج نوع حساب مختلف در این بروکر وجود دارد :

۱-نخستین حساب معاملاتی، حساب دمو می باشد که برای آزمایش و تست ابزار ها و محیط معاملاتی این بروکر در نظر گرفت شده و افراد مبتدی یا حرفه ای می توانند از آن استفاده نمایند.

۲- دومین حساب موجود در بروکر آرون گروپس، حساب نانو بوده که با میزان حداقل واریزی یک دلار فعال می شود و افراد می توانند تا اهرم ۱۰۰۰ در این حساب، معاملات خود را انجام دهند. اسپرد موجود

در این حساب متناسب با معامله به صورت شناور بوده و می توان از این حساب بر روی دارایی های مالی مختلفی، استفاده کرد.

۳- سومین حساب موجود در این بروکر، حساب استاندارد است که با حداقل واریزی ۵۰ دلار شروع به کار می کند. اهرم موجود برای این حساب ۵۰۰ بوده و اسپرد آن نیز شناور است. علاوه بر این، سود سالانه

روزشمار ۰.۵ درصدی نیز به این حساب تعلق می گیرد.

۴- چهارمین حساب بروکر آرون گروپس، حساب نقدی یا ECN است. در این حساب، حداقل واریزی به مقدار 500 دلار بوده و  می توان با این میزان از نقدینگی، حساب را افتتاح کرد.

5- سرانجام حساب آخر موجود در این بروکر، حساب وی آی پی ECN است که با میزان حداقل واریزی 1000 دلار آغاز به کار می کند. اهرم موجود در این حساب، 300 می باشد.

 

خدمات بروکر Aron Groups

بروکر آرون گروپس، خدمات متنوعی را ارائه می کند. دارایی های مالی در این بروکر قابل داد و ستد می باشند. این دارایی ها به بخش های ارز ها شامل فارکس، کالا شامل طلا و نفت، شامل شاخص و سهام

مانند داو جونز و اپل و شامل رمز ارز ها مانند بیت کوین و اتریوم تقسیم بندی می شوند. افراد می توانند این دارایی ها را با پشتیبانی ۲۴ ساعته، معامله کنند. علاوه بر این، این بروکر دارای بخش های مختلفی

می باشد. آرون بانک که می تواند سودی بیشتر از بانک به معامله گران اهدا کند، صندوق سرمایه گذاری آرون که می تواند بدون انجام معامله، درآمدی را عاید شخص کند و سایر موارد مانند بونوس های

تشویقی، از جمله مواردی می باشد که این بروکر ارائه می دهد.

اگر میخواهید بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان و بروکرها را بشناسید بر روی مطلب کلیک کنید.

 

نکته:

نکته جالب درباره ی این بروکر این است که شما میتوانید بصورت تومانی در آرون بانک سرمایه گذاری کنید چرا که خدمات ارائه شده به کاربران ایرانی بدون مشکل است و برخلاف بسیاری از بروکر های دیگر، ایران در لیست تحریم های این بروکر حضور ندارد.

در بروکر آرون گروپس شما میتوانید در پلتفرم برنامه معاملاتی متاتریدر ۵ معامله کنید. متاتریدر ۵ دارای ویژگی هایی نظیر تایم فریم های کامل ، اندیکاتور ها و ابزار های بیشتر ، تقویم اقتصادی و … می باشد و می تواند به معامله گر در انجام فعالیت خود، کمک های زیادی کند. این پلتفرم معاملاتی، بر روی ویندوز، اندروید و آی او اس قابل نصب است.

بروکر آرون گروپس، خدمات مناسب و مفیدی را به کاربران خود اهداء می کند. با این حال، معامله گران باید قبل از ورود به هر صرافی یا بروکری، تحقیقات لازم در رابطه با امنیت و مناسب بودن آن بروکر انجام دهند.

ثـبـت نـام و افتتاح حساب

منبع مقاله : Deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

 ثبت نام و شارژ بروکر آلپاری

این روزها بازار فارکس (مبادلات ارزی)، یکی از داغ‌ترین بازارها در جهان است. همکاری با یک بروکر (کارگزار) معتبر برای فعالان این بازار الزامی به نظر می‌رسد. از این رو قرار است شما را با نحوه شارژ بروکر آلپاری که یکی از پرطرفدارترین بروکرها در میان ایرانیان است، به طور دقیق اما آسان و سریع آشنا کنیم. البته قبل از آن باید با این بروکر آشنا شویم و سپس نحوه ثبت نام در آن را بیاموزیم تا بتوانیم برای برداشت پول از آلپاری یا شارژ حساب آلپاری اقدام نماییم.

 

درباره بروکر آلپاری چقدر میدانید؟

برای معرفی بروکر آلپاری ابتدا باید بدانیم بروکر چیست و چه نقشی در بازار مبادلات ارزی دارد. به زبانی ساده بروکر یا کارگزار یک واسطه میان شما و بازار ارزی مورد نظرتان است که با توجه به درخواست شما معاملات مورد نظرتان را در این بازار انجام می‌دهد. برای مثال با شارژ بروکر آلپاری خود می‌توانید از این کارگزاری بخواهید ارز مورد نظر شما را به میزان دلخواه‌تان خریداری نماید. به عبارتی دقیق‌تر، خرید و فروش در بازار فارکس توسط بروکرها انجام می‌شود و شما به عنوان یک فعال در این بازار باید یک بروکر قابل اطمینان داشته باشید.

بسیاری از افراد متخصص در بازار فارکس معتقد هستند بهترین بروکر برای ایرانیان، بروکر آلپاری است. اگر نگاهی به سوابق این بروکر بیندازیم می‌بینیم که حدود ۲۴ سال سابقه کاری دارد و می‌توان ادعا کرد اغلب مشتریان آن، ایرانیان هستند. این بروکر روسی تبار، یکی از بهترین وب‌سایت‌ها را در میان کارگزاری‌ها دارد و ایرانیان به راحتی می‌توانند برای ثبت نام و شارژ بروکر آلپاری به آن مراجعه کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

 

مراحل ثبت نام در آلپاری

خوشبختانه سایت رسمی آلپاری نسخه فارسی خود را نیز در اختیار کاربران گذاشته است. با این حساب می‌توانید به سادگی مراحل ثبت نام و شارژ حساب را انجام دهید. در ادامه تمام این مراحل را به زبانی ساده اما جامع و کامل بیان خواهیم کرد. اولین مرحله: ورود به سایت و درج اطلاعات همانطور که پیش‌تر نیز گفتیم، برای شارژ بروکر آلپاری ابتدا باید در این کارگزاری حساب کاربری بسازید. پس لازم است وارد سایت شوید. از طریق لینک زیر می‌توانید مستقیماً به صفحه ثبت نام وارد شوید.

ثبت نام و افتتاح حساب

پس از باز کردن لینک بالا لازم است نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. در ادامه با پذیرش قوانین سایت می‌توانید به صفحه بعدی ثبت نام بروید و کشور و محل اقامت خود را تعیین کنید. دومین مرحله ثبت نام و شارژ بروکر آلپاری: دریافت کد تأییدیه در دومین مرحله، باید یک کد تأییدیه دریافت کرده و آن را در کادر مخصوص وارد کنید. این کد بنابر انتخاب شما به شماره تلفن همراه‌تان یا آدرس ایمیلی که وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود. در اینجا ثبت نام در سایت تقریباً به پایان می‌رسد.

سومین مرحله: تعیین پسورد حال باید پسوردی معتبر برای حساب کاربری خود انتخاب کنید. در برخی موارد این پسورد توسط بروکر انتخاب شده و به آدرس ایمیل‌تان ارسال می‌شود. در دیگر موارد نیز لازم استخودتان یک پسورد مشخص با ۸ کاراکتر متشکل از حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد انتخاب کنید.

چهارمین مرحله ثبت نام در آلپاری: افتتاح حساب معاملاتی تا اینجای کار شما در وب‌سایت آلپاری یک حساب کاربری ایجاد کرده‌اید ، اما برای شارژ بروکر آلپاری نیاز به حساب معاملاتی دارید. لازم است بدانید حساب‌های معاملاتی متفاوتی در فضای فارکس وجود دارد که بروکر آلپاری از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. از جمله حساب نانو آلپاری، حساب استاندارد آلپاری، حساب MT4، حسابECN.MT4 و … هر یک از این حساب‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای دسته‌ای از افراد با اهداف مختلف، مناسب‌تر هستند.

توضیح تمام این ویژگی‌ها در قالب یک مقاله کوتاه شارژ بروکر آلپاری، برای شما خسته کننده خواهد شد اما اگر برای اولین بار است که وارد بازار بورس جهانی می‌شوید یا تجربه چندان زیادی در فارکس ندارید، پیشنهاد ما به شما افتتاح حساب نانو آلپاری است. افتتاح حساب معاملاتی در سایت آلپاری چندان دشوار نخواهد بود.

کافیست وارد بخشی به همین نام یعنی “افتتاح حساب” در کابین خود شوید ،  حساب مورد نظرتان را انتخاب کنید و روی گزینه حقیقی کلیک نمایید. پیشنهاد می‌کنیم نوع موجودی حساب خود را نیز USD انتخاب کنید. پس از کلیک روی گزینه افتتاح حساب، نام کاربری و رمز ورود به اپلیکیشن متاتریدر به ایمیل شما ارسال خواهد شد. با نصب این اپلیکیشن و ورود به آن می‌توانید فعالیت خود را در بازار فارکس آغاز نمایید.

جهت مقایسه بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی و بروکرها بر روی مطلب کلیک کنید.

 

روش شارژ بروکر آلپاری

 

رگولهروش واریز و برداشتلوریجحداقل شارژ
 
 
 
۵ دلار

 

اکنون که حساب کاربری و معاملاتی خود را ساخته‌اید احتمالاً اولین سوال شما این است که “چگونه حساب آلپاری را شارژ کنیم؟” برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه معرفی خواهند شد.یکی از روش‌های واریز وجه به حساب بروکر آلپاری شارژ پرفکت مانی و شارژ وب مانی  میباشد .این دو از جمله ارزهای الکترونیک پرکاربرد به حساب می‌ آیند که خصوصاً برای خرید در بسیاری از وب‌سایت‌های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید برای شارژ بروکر آلپاری خود از این ارزهای الکترونیک استفاده کنید. البته شرایط شارژ حساب با هر کدام از آن‌ها ممکن است متفاوت باشد. برای مثال شارژ وب مانی دارای محدودیت حداقل ۱۰۰ دلار در روز است. شارژ با بیت کوین یک روش شارژ آلپاری ، شارژ از طریق بیت کوین است. در این روش باشد وارد حساب کاربری خود در آلپاری و کابین کیف بیت کوین شوید.در این بخش می‌توانید بدون کسر کارمزد، حساب‌تان را شارژ کنید ، شارژ با کارت‌های بانکی آخرین روش شارژ بروکر آلپاری ، واریز وجه به کمک کارت بانکی است ، این روش نیز در سایت رسمی آلپاری انجام می‌شود و به دو نوع کارت به کارت و آنلاین تقسیم می‌گردد ،می‌توان گفت این روش یکی از روش‌های آسان و در دسترس برای تمامی افراد است و به سادگی در سایت آلپاری انجام می‌گیرد.

ثبت نام و افتتاح حساب

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1401 | نظرات ()