نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

نقد کردن درآمد ارزی Freelance

نقد کردن درآمد ارزی برای افرادی که درسایت های خارجی به صورت دورکاری کار می کنند بسیار حائز اهمیت است. این افراد برای آنکه بتوانند درآمدهای خود را به ریال تبدیل کنند، لازم است تا از سایت های واسطه استفاده کنند. در برخی روش های نقد کردن درآمد، سود چندانی عاید کاربر نمی شود و بهتر است روش دیگری را جایگزین کند.

نقد کردن درآمد ارزی زمانی اتفاق می افتد که افراد بر اساس (دانش و تخصصی) که دارند در شرکت های خارجی کار کرده و درآمد دلاری کسب کنند. برای مثال افرادی که در یوتیوب تولید محتوا می کنند درآمدی کسب می کنند که به آن درآمد دلاری می گویند. برخی از افراد نیز از طریق برنامه نویسی برای سایت های خارجی به این درآمد دست پیدا می کنند. برخی دیگر با به فروش گذاشتن محصولات درآمد کسب می کنند، پس راه های کسب درآمد دلاری بسیار گوناگون است.

 

فریلنسر چیست؟ freelancer

فریلنسر کیست ؟ فریلنسر به افرادی گفته می شود که به اصطلاح خودشان برای خودشان کار می کنند که معنای لغوی آن آزادکار می باشد. مزیت اصلی این شغل این است که در هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید کار انجام دهید. البته آنقدر ها هم فکر می کنید اوضاع عالی نخواهد بود و مشکلاتی هم بر سر راه این افراد وجود خواهد داشت.
بطور کلی فریلنسینگ به معنای آزادکاری و فریلنسر به کسی گفته می شود که خود اشتغال است.

بعضی از فریلنسر ها با شرکت های خارجی قرارداد بسته و برخی دیگر فقط برای کسب شهرت کار می کنند. بنابراین برخی افراد به صورت مستقل به فعالیت می پردازند و افرادی هم به وسیله ی موسسات به دیگران معرفی می شوند.

چگونه درآمد ارزی را نقد کنیم؟

دستمزد فریلنسر ها نیز با یکدیگر متفاوت بوده و هر کس با توجه به تجربه و مهارتی که دارد درآمد کسب می کند. بطور مثال برخی از آزادکاران مبلغ دستمزد را ساعتی دریافت می کنند. در صورتی که عده ای دیگر مبلغی را به عنوان پیش دریافت می گیرند تا کار را شروع کنند. برای پروژه های پیچیده نیز پس از پایان کار و بازخورد مطلوب، دستمزد به آزادکار پرداخت می شود.

نقد كردن دلار پی پال

نقد کردن دلار پی پال بسیار محبوب و پرطرفدار است. زیرا تعداد پرداخت ها در این درگاه بالا بوده و بستری امن و سریع برای تبدیل انواع ارزها به ریال است. این درگاه ارز شما را خریداری کرده و در زمان مشخص شده با دریافت کارمزد تعیین شده (معادل ریالی) را به حساب شما واریز می کند. مدت زمان تسویه با مشتری ظرف مدت( ۲۴ تا ۷۲ )ساعت انجام شده و کارمزد خرید دلار ۱۰%کمتر از قیمت خرید اسکناس روز می باشد.

درآمد ارزی ایران از طریق راه های زیر امکان پذیر است :

• کسب درآمد از طریق یوتیوب
• کسب دلار از فارکس
• کسب درآمد از طریق فروش در آمازون
• کسب درآمد از طریق فروش آموزش
• کسب درآمد از طریق دنیای فریلنسری
• کسب درآمد از طریق فروش عکس
• کسب درآمد از طریق همکاری در فروش
کسب درآمد ارزی از طریق راه هایی که در قسمت قبل ذکر شد امکان پذیر است. هر فرد با توجه به توانایی های خود می تواند هر کدام را انتخاب کرده و در آن حوزه فعالیت کند.
برای استفاده از درگاه پی پال ابتدا باید حساب کاربری ایجاد کنید. سپس در قسمت پایین صفحه (نقد کردن ارز پی پال) فرم درخواستی را تکمیل نمایید. در این قسمت قیمت روز ارزها راس ساعت ۱۲ ظهر بروزرسانی می شود.
صرافی نقد پی پال این امکان را به شما می دهد ، با داشتن درآمد دلاری با تورم ها مقابله کنید. بدین ترتیب فشارهای مالی تاثیر کمتری روی زندگیتان خواهد داشت.

صرافی نقد پی پال

زمانی که شما برای دریافت درآمد دلاری در ایران با یک کارفرمای خارجی سروکار داشته باشید باید در مورد (نحوه پرداخت دستمزد) نیز با او به توافق برسید. با بهره گیری از پی پال می توانید تسویه حساب های منظمی را تجربه کنید و از (سرعت انتقال وجه) در کوتاه ترین زمان ممکن لذت ببرید. میزان کارمزد برای انجام انتقال وجه بسیار مناسب بوده و تمامی کاربران می توانند از این امکان بهره مند شوند.

کسب درآمد دلاری از گوگل

کسب درآمد دلاری از گوگل به دو روش امکان پذیر است :
• کسب درآمد از طریق گوگل ادز
• کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس
* کسب درآمد از طریق گوگل ادز : در این روش شما با پرداخت هزینه ای به گوگل، وبسایت خود را به صفحه اول نتایج جستجو می رسانید. بدین معنا که کاربران با سرچ موضوع مرتبط با وبسایت شما، در لیست جستجو ها، وبسایت شما در صدر خواهند دید.
* کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس : در این روش شما به عنوان دارنده ی یک رسانه ی اینترنتی پربازدید، با شرکت گوگل قرارداد می بندید. شرکت گوگل نیز تبلیغات مشتریان خود را در صفحه ی شما قرار می دهد و به (ازای هر کلیک روی تبلیغات) انجام شده هزینه ی به شما پرداخت می کند.
روش دوم بسیار پرکاربرد بوده و خیلی از متخصصان ایرانی در حوزه های مختلف از این طریق درآمد دلاری دریافت می کنند.

درآمد دلاری در منزل

از معروفترین این سایت ها می توان به سایت یودمی اشاره کرد. کافی است در این سایت ثبت نام کرده و آموزش مورد نظر خود را در آن قرار دهید. لازمه ی این کار دانستن زبان های خارجی است. با ضبط ویدئو های آموزشی به زبان های خارجی ضمن ارائه ی آموزش به درآمد دلاری نیز می رسید.
نقد کردن درآمد ارزی شاید در گذشته کمی دشوار بوده باشد اما در حال حاضر با صرف وقتی اندک، می توان (درآمد دلاری) را به حساب بانکی خود در ایران انتقال داد. به همین دلیل است که استقبال از کسب و کارهای مجازی در خارج از کشور بسیار محبوب شده است.

اگر میخواهید بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان و بروکرها را بشناسید بر روی مطلب کلیک کنید.

 

در پایان

کسب درآمد دلاری در منزل امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. افراد زیادی در حوزه های مختلف فعالیت می کنند و به درآمد های پرسودی دست پیدا کرده اند. یکی از پردرآمدترین صنایع جهان، صنعت آموزش است. سایت های آموزشی زیادی وجود دارند که شما می توانید آموزش های خود را در آن قرار داده و به درآمد دلاری دست پیدا کنید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

آیا خرید زمین مجازی در متاورس سرمایه گذاری خوبی است؟

 

همواره در دنیای واقعی مالکیت زمین جزو دارایی ‌های اصلی افراد به حساب می آید. اشخاص زیادی در پی خرید زمین و سرمایه ‌گذاری در آن هستند. خرید زمین مجازی نیز جزو سرمایه گذاری هایی است که در متاورس ارزشمند است. قطعات املاک و زمین های موجود در پلتفرم های متاورس شاید از نظر فیزیکی قابل لمس نباشند ولی در دنیای مجازی امکان خرید و فروش آنها وجود دارد.
در حال حاضر مراودات اقتصادی میان دنیاهای مجازی و واقعی به طور فزاینده ای گسترش یافته است. دسترسی به اکثر خدمات مورد نیاز زندگی بشر در دنیای واقعی مکانیزه شده و به راحتی با فشار یک دکمه امکان پذیر است. این امکانات در متاورس نیز با وجود توکن های NFT، گیم ‌های بلاک چین و پرداخت با ارز‌های دیجیتالی در حال توسعه است و به راحتی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

املاک متاورس

احتمال دارد به نظر برخی افراد خرید زمین مجازی به خاطر واقعی نبودن دارای ارزشی نباشد ولی در حال حاضر خرید و فروش این زمین­ها با استقبال زیادی روبرو شده است. به عنوان نمونه در نیمه سال ۲۰۲2، قطعه زمینی به ارزش 5 میلیون دلار در TCG World توسط Curzio خریداری شد.

اساس خرید و فروش انواع زمین های متاورس مبتنی بر اصول فروش NFT و به همان سادگی می باشد. بیشتر پلتفرم‌های متاورس از طریق یک پلتفرم دسکتاپ به خریداران علاقه‌مند، نقشه زمین های متاورس و اطلاعاتی از مکان، مساحت کل، میانگین قیمت‌ها، کارایی آن و تاریخچه معاملات را عرضه می­کنند.
پس از انتخاب و خرید زمین سند مالکیت آن بر روی یک بلاک چین ایمن حک می شود. سپس می توانید در بازار متاورس خود یا پلتفرم ثانویه NFT مانند OpenSea و Binance NFT آن را به عنوان NFT مبادله کنید.

 

خرید زمین مجازی چه کاربردی دارد؟

 

در حال حاضر قیمت زمین های مجازی به بالاترین حد خود رسیده است. بسیاری از کاربران، خرید زمین مجازی در متاورس را فرصتی برای کسب درآمد از دارایی های مجازی می دانند. البته تعدادی از سرمایه گذاران ایجاد هیاهو در بازار NFT را سبب دامن زدن به افزایش قیمت زمین دانسته اند. برخی از فعالیت های درآمدزایِ موجود عبارتند از:
خرید و فروش زمین: کاربران می توانند یک قطعه زمین مجازی را انتخاب کنند و پس از ثبت مالکیت و نشانه گذاری آن را دوباره بفروشند.
ساختن بنا روی زمین: بسیاری از صاحبان زمین برای استفاده خود یا کاربران دیگر، روی زمین خود ساختمان می سازند. ساختمان ها شامل باشگاه ها و کلوپ های دیجیتال، تالار های کنسرت، فروشگاه ها و گالری های NFT می باشد.

 

ساخت بنا بر روی زمین مجازی

دلال املاک: دلالان اختصاصی املاک و مستغلات در متاورس، رابط فروشندگان با خریداران هستند. آنها به خریداران در مورد مدیریت بهتر زمین ‌های متاورس توصیه هایی می‌کنند.
تبلیغات: زمین هایی در متاورس به مکان های ارزشمند برای اهداف تبلیغاتی تبدیل می شوند. صاحبان این زمین ها می توانند به شرکت ها اجازه دهند در قبال پرداخت اجاره، از آنها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنند.
برگزاری رویدادها و ارائه خدمات: از زمین ها در متاورس برای میزبانی رویدادها، نمایشگاه ها و اجرای خدمات استفاده می شود. به عنوان نمونه Sandbox کاربران خود را تشویق می‌کند تا مراسم بازی یا فعالیت‌های آموزشی را ترتیب دهند. با انتشار و برگزاری این مراسم دیگران می­توانند از آنها بهره‌مند شوند.

 

چگونه در متاورس زمین مجازی بخریم؟

 

جهت آموزش نحوه خرید زمین مجازی، لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:
یک کیف پول دیجیتال باز کنید. برای انجام تراکنش در بیشتر متاورس ها نیاز به داشتن ارز دیجیتال دارید. از کیف پول دیجیتال برای نگهداری ارز مجازی و دارایی های دیجیتالی استفاده می شود. انتخاب کیف پول بستگی به پلتفرم متاورس مورد نظر شما دارد. برخی از کیف پول های دیجیتال برتر MetaMask و Binance Chain هستند. مهم است کیف پول دیجیتالی را انتخاب کنید که از واحد پول پروژه Metaverse که قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارید، پشتیبانی ‌کند.

با کلیک بر روی لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی و بروکرها ، ویژگی آنها را جستجو کنید. 

 

خرید زمین مجازی

ارز دیجیتال بخرید. برای خرید زمین مجازی نیاز به مقدار کافی از ارز متاورس مورد نظر خود دارید. برخی از پرطرفدارترین ارزهای متاورس مانند $MANA، $SAND و $ETH را می توانید از صرافی های معروف Binance، Coinbase یا KuCoin بخرید.
متاورس خود را انتخاب کنید. در پلتفرم های مشهور مانند Decentraland و Sandbox می توانید زمین های مجازی را به ترتیب با پرداخت توکن هایی مانند MANA و SAND بخرید. مساحت و قیمت زمین در متاورس ها متفاوت است. می توانید به راحتی با رجوع به نقشه زمین های متاورس جزئیاتی مانند قیمت، ابعاد زمین و مالک فعلی را در متاورس های مختلف مقایسه کنید.
خرید خود را تایید کنید. پس از داشتن پول و کیف پول دیجیتال و انتخاب قطعه زمین، می­توانید به سادگی به بازار متاورس بروید و روی گزینه خرید کلیک کنید. زمانی که معامله خرید املاک شما تایید و اجرا شد، میتوانید NFT خود را در کیف پولتان ببینید. در این صورت نام شما به عنوان مالک جدید زمین ثبت شده است.

پس از اتمام مراحل خرید زمین مجازی، می توانید تصمیم بگیرید که با زمین خود چکار کنید. ممکن است آن را برای مدتی نگه دارید، ساختمانی بر روی آن بسازید یا برای کسب سود آن را دوباره بفروشید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

همه چیز درباره کیف پول لجر نانو Ledger Nano

این مقاله در خصوص کیف پول لجر نانو Ledger Nano می‌باشد. ولی اجازه بدهید قبل از آموزش ساخت کیف پول لجر نانو، تعاریفی به شکلی مختصر به شما ارائه بدهیم. این دست از کیف پول‌ها به جهت محافظت از سرمایه به تفکیک کوین‌هایی که شما دارید؛ طراحی و ساخته شده‌اند.

کیف پول لجر نانو Ledger Nano کلید‌های خصوصی کوین‌های شما را در محیطی امن و جدا از اینترنت، نگهداری می‌کند. تا شما قادر باشید با امنیت بالا و به راحتی هر چه تمام‌تر دارایی‌تان را بین اشخاص، صرافی‌ها و… جابه جا کنید.

همه چیز درباره کیف پول لجر نانو Ledger Nano

 

کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری؟

 

کیف پول‌های سخت افزاری مثل کیف پول لجر نانو Ledger Nano انتخابی مطمئن برای مصون نگه داشتن دارایی‌تان از خطر احتمالی هک شدن می‌باشد. این دست از کیف پول‌های سخت افزاری بدلیل اینکه اطلاعات کاربران را به شکل آفلاین ذخیره می‌کنند دائما به دسترسی اینترنت نیازی ندارند.

بررسی و معرفی کیف پول لجر نانو

 

کیف پول لجر نانو Ledger Nano شامل دو نوع می‌باشد:

  • Ledger Nano S
  • Ledger Nano X

 

حال بصورت خلاصه تفاوت بین این دو را بررسی می‌کنیم. اولین تفاوت بین این دو در قیمت است. لجر نانو ایکس تقریباً قیمتی دو برابری در مقابل لجر نانو اس دارد. لجر نانو ایکس بعد از مدل اس به بازار آمده و سازندگان قصد برطرف کردن بهتر خواسته‌های مشتریانشان را داشته‌اند.

 

اولین موردی که بین این دو مدل متوجه خواهید شد وزن بیشتر، صفحه بزرگتر و همینطور رزولوشن بالاتر صفحه نمایش در لجر نانو ایکس می باشد.

 

مورد بعدی حافظه می‌باشد. حافظه به کار رفته در لجر نانو ایکس (۲۰۴۸ کیلوبایت) به شما اجازه می‌دهد تا ۱۰۰ برنامه کوین و شبکه بصورت همزمان برروی لجر خود نگهداری کنید. اما در لجر نانو اس (۳۲۰ کیلوبایت) شما تنها می‌توانید ۱۸ برنامه نگهدارید.

یکی دیگر از دلایل سنگین بودن لجر نانو ایکس وجود باتری ۱۰۰ میلی آمپری در این مدل می‌باشد. اما یکی از بهترین ویژگی این مدل در اختیار داشتن گزینه بلوتوث است. با وجود این قابلیت شما به راحتی بدون استفاده از هیچ گونه سیم یا اکسسوری مستقیماً به موبایلتان متصل می‌شوید.

 اما یکی از معایب وارد بر لجر نانو اس این است که قابلیت پشتیبانی از IOS را ندارد ولی با لجر نانو ایکس این مشکل را نخواهید داشت.

 

آموزش نصب و راه اندازی کیف پول لجر نانو Nano

 

این بخش راهنمای نصب کیف پول لجر نانو می باشد؛ بعد از دریافت کیف پول لجر نانو Ledger Nano، در مقابل‌تان یک دستگاه لجر نانو، کابل یو اس بی و کارت‌های عبارت ریکاوری را خواهید یافت. برای ساخت کیف پول لجر نانو قبل از به راه اندازی دستگاه لجر نانو بایستی برنامه لجر لایو را برروی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. برای دانلود لجر لایو می‌توانید کلیک کنید.

 

بعد از نصب و اجرای برنامه:

  • برروی Initialize as new device کلیک کنید.
  • مدل کیف پول لجر نانو Ledger Nano خود را انتخاب کنید.
  • لجر خود را به وسیله کابل متصل کنید.
  • از دکمه‌های موجود برروی لجر می‌توانید برای جابه جایی در منو استفاده کنید.
  • با استفاده از دکمه‌ها گزینه Set up as new device را پیدا کنید.
  • بعد از پیدا کردن این گزینه با فشار دادن همزمان دو دکمه موجود برروی لجر، این گزینه را تائید کنید.
  • در مرحله بعد با گزینه choose PIN code مواجه خواهید شد. با فشار هم زمان دو دکمه آن را انتخاب می‌کنید.
  • با استفاده از دکمه چپ و راست عدد موردنظر خود را پیدا کنید و با فشار هم زمان دو دکمه آن را تائید کنید. شما بایستی پینی حداقل با ۴ کاراکتر و یا حداکثر ۸ کاراکتر برای خودتان انتخاب کنید. بعد از انتخاب ۴ عدد، گزینه تائید برای شما نمایان می شود. در صورت استفاده از دو دکمه شما تائید کرده‌اید که پین شما ۴ کاراکتری خواهد بود در غیر این صورت می‌توانید به انتخاب اعداد ادامه دهید.
  • برای اطمینان از صحت پین، لجر از شما می‌خواهد دوباره آن را وارد کنید.
  • حال در ادامه بایستی با لجر لایو پیش بروید. در مرحله بعد شما با عبارات بازیابی مواجه می‌شوید. برروی کاغذ ریکاوری که همراه با لجر بوده ۲۴ عبارت بازیابی را بنویسید.
  • ۲۴ عبارت بازیابی که شما به ترتیب یادداشت می‌کنید تنها راه برای بازیابی کلید‌های خصوصی و دارایی‌های شماست.
  • با فشار دادن دکمه سمت راست اولین عبارت را می‌بینید. به ترتیب همه آنها را یادداشت کنید.
  • حال بایستی برای اطمینان، عبارت نوشته شده را به ترتیبی که گفته شده بود در لجر پیدا و تائید بکنید.
  • برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده‌ای به هیچ عنوان این کاغذ را با کسی به اشتراک نگذارید.
  • حال در لجر لایو به سوالات امنیتی بایستی پاسخ بدهید.
  • اجازه دسترسی به لجر را تائید کنید.
  • برای لجر لایو یک رمز بایستی انتخاب کنید.

جهت افتتاح حساب در صرافی و بروکر قابل اعتماد با کلیک بر روی لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال و بروکرها ، جدول را مشاهده کنید.

 

جمع بندی

در این مرحله کار نصب و راه اندازی کیف پول لجر نانو Ledger Nano شما به پایان رسیده. شما با انتخاب یک شبکه مثل ترون در برنامه لجر لایو و نصب آن می‌توانید تمامی کوین‌هایی که بر پایه شبکه ترون هستند را به کیف پول خود انتقال بدهید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

همه چیز درباره کیف پول لجر بلو Ledger Blue

کیف پول لجر بلو Ledger Blue چیست؟ چند نوع دارد؟ مزیت هایشان نسبت به یکدیگر چیست؟ چگونه می توان لجر نانو را نصب و راه اندازی کرد؟ این مقاله در خصوص کیف پول لجر بلو Ledger Blue می‌باشد. ولی اجازه بدهید قبل از آموزش ساخت کیف پول لجر بلو، اطلاعاتی درباره این دست از کیف پول‌ها به شما ارائه بدهیم.

 

لجر کمپانی فرانسوی است که خود را در ساخت کیف پول‌های سخت افزاری اثبات کرده. این دست از کیف پول ها بخاطر:

  • ذخیره کردن کلیدهای خصوصی بر روی خودِ کیف پول و نه روی کامپیوتر یا موبایل.
  • و همچنین نگهداری کوین ها بصورت آفلاین.

باعث افزایش امنیت در نگهداری دارایی شما می‌شود.

  همه چیز درباره کیف پول لجر بلو Ledger Blue

 به دلیل صرفه اقتصادی احتمالاً نام لجر نانو اس زیاد به گوشتان خورده و همینطور در مرحله بعدی لجر نانو ایکس. که نسخه بهینه یافته همان لجر نانو اس می باشد. اما کمتر درباره لجر بلو چیزی شنیده‌ایم؛ احتمالاً یکی از دلایلش قیمت بالای آن می‌باشد. ولی بیایید مابقی دلایل را هم بررسی کنیم.

 

مزیت‌های کیف پول لجر Blue نسبت به مدل‌های پیشین

اولین چیزی که درباره کیف پول لجر بلو Ledger Blue نظر ما را به خودش جلب می‌کند این است که دقیقاً شبیه یک دستگاه موبایل است. این فاکتوری است که سیل بی‌شماری از افراد تریدر یا هولدر ارز‌های دیجیتال خواهان آن بودند. کیف پولی که شما بدون نیاز به دستگاه ثانویه‌ای مثل موبایل، کامپیوتر یا لپ تاپ بتوانید برروی دارایی‌هایتان نظارت داشته باشید. اندازه صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی کیف پول لجر بلو Ledger Blue ۳.۵ اینچ می‌باشد. همچنین این دستگاه مجهز به باتری ۵۰۰ میلی آمپری می‌باشد که می‌توانید ۳ الی ۴ ساعت بطور مداوم با آن کار کنید. در ضمن یکی از امن‌ترین تراشه های حوزه امنیت بنام Secure Element برروی این دستگاه نصب شده.

 

آموزش نصب و راه اندازی کیف پول لجر بلو Ledger Blue

این بخش راهنمای نصب کیف پول لجر بلو Ledger Blue می‌باشد. بعد از دریافت کیف پول لجر بلو ، در مقابل‌تان یک دستگاه لجر بلو، کابل یو‌اس‌بی و کارت‌های عبارت ریکاوری را خواهید یافت. برای ساخت کیف پول لجر بلو نیازی نیست قبل از به راه ‌اندازی دستگاه لجر بلو برنامه کوین ها را برروی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. شما می‌توانید پس راه اندازی از طریق وب استور گوگل کروم برنامه‌های بیتکوین. اتریوم و یا مابقی برنامه‌ها مثل لجر منیجر را برای کامپیوتر خود دانلود و نصب نمایید. حال با آموزش قدم به قدم تا راه اندازی نهایی کیف پول لجر بلو Ledger Blue باهم پیش می‌رویم:

 

راه اندازی کیف پول لجر بلو

در مرحله اول کیف پول لجر بلو Ledger Blue گزینه configure as new device نمایش خواهد داد.

مرحله دوم بایستی برای خود پین کدی بین ۴ الی ۸ کاراکتر انتخاب کرده و وارد کنید.

 مرحله سوم بایستی همان پین کد دوباره تکرار و تائید کنید.

 مرحله چهارم برای شما ۲۴ عبارت ریکاوری را بصورت ۴ تایی نمایش می دهد.

در این مرحله شما بایستی عبارات ریکاوری را به ترتیب یادداشت کرده و وارد صفحه بعدی بشوید.

در  مرحله  بعد برای تائید از شما می خواهد چندتایی از عبارات ریکاوری را وارد کنید که به لطف صفحه نمایش و وجود کیبورد شما میتوانید به راحتی تایپ کنید. حتی لازم نیست کامل یک عبارتی را بنویسید؛

دستگاه خود عبارات را برای شما تکمیل می‌کند.

حال پیامی را مشاهده خواهید کرد که می‌گوید دستگاه شما آماده است.

شما در همین مرحله بدون نصب هیچ برنامه ای ، بیتکوین، اتریوم، دوج کوین، لایت کوین، دش و زی کش را برروی کیف پول لجر بلو Ledger Blue می‌توانید مشاهده کنید. از قسمت تنظیمات می‌توانید

مدت زمان حالت خواب و یا مدت زمان خاموشی کیف پول پس از خاموش ماندن صفحه و همینطور شدت میزان نور صفحه را تعیین کنید.

اگر به دنبال صرافی و بروکر دارای اعتبار هستید جهت مشاهده فهرست صرافی های ارز دیجیتال معتبر و بروکرها کلیک کنید.

برای انتقال ارز هم کافیست:
  1. کیف پول لجر بلو Ledger Blue را از طریق کابل USB به کامپیوتر خود وصل کنید.
  2. رمز خود را وارد کنید.
  3. برنامه بیت کوین یا اتریوم را برروی کیف پول اجرا نمایید.
  4. برنامه‌ی بیت کوین یا اتریوم کروم را بر روی کامپیوتر خود نیز اجرا نمایید.
  5. گزینه ارسال را انتخاب نمایید.
  6. مبلغ، شبکه مورد نظر و آدرس گیرنده را وارد نمایید.
  7. گزینه ارسال را انتخاب کنید.
  8. برای اطمینان از صحت انتقال، اطلاعات را دوباره چک نمایید.
  9. پس از تائید اطلاعات انتقال منتظر تائید نهایی برنامه بمانید.

 

کلام آخر 

کیف پول های ارز دیجیتال بهترین روش برای نگه داری ارزهای دیجیتال و کلا سرمایه گذاری در ایم بازار مالی است ، این نوع نگه داری کاملا با امنیت بالا در صورتی تمام موارد امنیتی را رعایت کرده باشید 

اجرا میشود و پول و یا ارزهای شما همیشه در امان هستند ، همچنین از ارائه مدارک و مشخصات امنیتی به دیگران نیز خودداری کنید 

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

منظور از ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی در حکم کوپن الکترونیکی است که در سرویس های مالی و سیستم پرداخت Perfect Money کاربرد دارد. سیستم پرفکت مانی برای همه استفاده کنندگان خود امکان انتقال پول و پرداخت سریع، آسان و ایمن را از طریق اینترنت فراهم کرده است. این امکانات فرصت های قابل توجهی را برای تمامی کاربران اینترنت و صاحبان مشاغل آنلاین به وجود آورده است.

 

ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی توانسته به هدف خود که رساندن تراکنش های آنلاین به سطح مطلوب است، دست یابد. کاربران از طریق این سیستم پرداخت، می توانند عملیات زیر را انجام دهند:
نقل و انتقال پول میان اعضای پرفکت مانی.
واریز و دریافت اینترنتی برای پروژه های کسب و کارهای مختلف.
انجام پرداخت های منظم و دوره ای  آنلاین.
ذخیره ایمن وجوه پول در حساب الکترونیکی.
کسب سود ماهانه در قبال سپرده سازی.
امکان پرداخت سریع برای خرید آنلاین کالاها و خدمات.

 

ووچر پرفکت مانی در زمره سامانه های پرداخت الکترونیکی است که از وظیفه ای مشابه با دیگر سیستم های پرداخت مانند وب مانی یا پی پال برخوردار می باشد. هر کد ووچر حاوی یک کوپن الکترونیکی و یک کد فعال سازی می باشد.

 

روش های مختلف برای استفاده از سرویس پرفکت مانی کدامند؟

 

پرفکت مانی امکان انجام تراکنش را در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه فراهم می کند. روش های گوناگونی جهت استفاده از این سرویس وجود دارد. یکی از روش های اصلی استفاده از ووچر پرفکت مانی است. این ووچر ها مانند کوپن الکترونیکی یا کارت هدیه عمل می کند.
در طول سال‌ها، ابزارهای مالی مختلفی به وجود آمده که مردم با استفاده از آنها می‌توانند بدون همراه داشتن پول نقد، پرداخت‌های پولی داشته باشند. همچنین تراکنش‌های خود را به آسانی و با ایمنی بهتری انجام دهند. ووچر پرفکت مانی نیز یکی از ابزارهایی است که هدف آن تسهیل تراکنش‌ها می باشد. این ووچر نوعی چک الکترونیکی است که از آن برای واریز یا برداشت و نقل و انتقال وجه در بین حساب های پرفکت مانی استفاده می شود.

خرید ووچر پرفکت مانی 

داده های این کوپن الکترونیکی مشتمل بر موارد زیر است:
کد دیجیتال ۱۶ رقمی دیجیتال و یونیک.
کد فعال سازی و منحصر به فرد ۱۰ رقمی.
میزان اعتبار به عنوان مثال 1000 USD.
تاریخ ایجاد: به عنوان نمونه ۲۳.۱۰.۲۰۲۲  ۲۰:۳۰.
همچنین در حکم نوعی چک بانکی الکترونیکی عمل می کند که به عنوان ابزاری برای برداشت و سپرده به کار می رود. کوپن پرفکت مانی به راحتی در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان قابل استفاده است.

 

نحوه خرید و فروش ووچر پرفکت مانی چگونه است؟

صدور ووچر آنی و اتوماتیک بوده و شامل مراحل زیر است:
ابتدا وارد اکانت سیستم در سامانه پرداخت پرفکت مانی شوید.
در حساب کاربری خود وارد بخش Withdraw یا برداشت شوید.
یک برچسب ووچر الکترونیکی ظاهر می شود.
با کلیک روی این برچسب، صفحه e-voucher depository  یا سپرده ووچر الکترونیکی ظاهر می شود.
پس از آن با کلیک روی purchase new e-voucher، خرید ووچر الکترونیکی جدید را انتخاب کنید.

اکانت پرفکت مانی

برای تهیه و خرید ووچر پرفکت مانی مراحل زیر را ادامه دهید:
روش پرداخت را انتخاب نمایید. البته این امکان تنها در صورتی که بیش از یک حساب برای تراکنش ارزی باز کرده باشید، ایجاد می شود.
مقدار ووچر مورد نیاز خود را برگزینید. قیمت ووچر پرفکت مانی به صورت لحظه ای در پنل کاربری سامانه قابل مشاهده است.
بر روی گزینه Review purchase یا بازنگری خرید کلیک کنید.
پس از تکمیل اطلاعات در عملیات فوق، گزینه Purchase Perfect Money voucher یا خرید ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید.
پس از آنکه خرید ووچر پرفکت مانی اتوماتیک پایان یافت، یک پیام متنی دریافت خواهید کرد که حاوی کد فعال سازی می باشد. توجه داشته باشید در صورتی که فعلا قصد استفاده از آن را ندارید، این کد را دور از دسترس افراد دیگر و در مکانی امن نگه دارید.

 

اگر قصد فروش ووچر پرفکت مانی را داشته باشید، لازم است مراحل فوق در آموزش خرید کوپن پرفکت مانی را تکرار کنید. تنها در مرحله آخر گزینه فروش ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید.

جهت مقایسه بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی و بروکرها بر روی مطلب کلیک کنید.

 

چگونه می توان از کوپن پرفکت مانی استفاده کرد؟

 

 در حال حاضر، بیشتر از دویست صرافی معتبر در سراسر جهان مبادلات پرفکت مانی را انجام می دهند. یک صرافی آنلاین ووچر پرفکت مانی به نام XMLGold که بالاترین امتیاز اعتماد پرفکت مانی را دارد، امکان تبادل ووچر پرفکت مانی را با هر یک از ارزهای دیجیتال یا ارزهای الکترونیکی از جمله Payeer EUR/USD، AdvCash EUR/USD، لایت کوین، تتر و پرفکت مانی فراهم کرده است. همچنین امکان مبادله این ووچر با USD/EUR، توکن XML، BTC، انتقال SEPA، کوین دیجیتال USD و دلار USD وجود دارد.

 

ووچر پرفکت مانی بهترین گزینه برای کمک به همه کاربران جهت انتقال پول به هر شخصی در سراسر جهان می باشد. آنها می توانند به صورت ایمن و محرمانه برای خرید خدمات و کالاها پرداخت آنلاین داشته باشند. همچنین به راحتی کوپن الکترونیکی را با هر ارز الکترونیکی یا حتی نقدی تعویض نمایند. بیشتر کاربران در هنگام استفاده از خدمات پرداخت آنلاین ناراضی هستند و اطمینان کافی نسبت به تایید هویت در سیستم های پرداخت ندارند. سرویس های پرداخت پرفکت مانی سرعت، ایمنی و راحتی را برای کاربران خود ارائه کرده است.

کلام آخر 

ووچر پرفکت مانی مشابه کارت های اعتباری قابل اعتماد عمل می­کند. صاحبان ووچرها می­توانند از طریق حواله بانکی، PayBal، Viza Card، ارز دیجیتال و پول را به حساب پرفکت مانی واریز نمایند.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

بهترین شبکه انتقال ارز دیجیتال کدام است؟

 

قبل از بیان بهترین شبکه انتقال ارز دیجیتال لازم است تعریفی از شبکه انتقال ارز دیجیتال داشته باشیم تا درک مطالب آتی آسان تر شود.  این شبکه محیطی مناسب برای انتقال انواع ارزهای دیجیتال محسوب می شود. هر کدام از شبکه ها کارمزد های مختص به خود را داشته و برخی شبکه ها کارمزد کمتری را دریافت می کنند. علاوه بر برگزیدن یک شبکه انتقالی با نرخ پایین، انتخاب صرافی که کارمزد پایینی دریافت می کند نیز بسیار مهم است.

 

بهترین شبکه انتقال ارز دیجیتال قطعا شبکه ای خواهد بود که از سرعت انتقال بالایی برخوردار باشد و  انتقال ارز را با کمترین کارمزد انجام دهد. بطور کلی یک ارز دیجیتال ممکن است توسط چندین شبکه پشتیبانی شود که این امر سبب آزادی عمل برای کاربرد می شود. در حال حاضر این شبکه ها در حال پیشرفت و توسعه هستند و هر کدام در صدد هستند تا نواقص را برطرف کرده و مزیت های بیشتری را برای کاربران مهیا سازند.

 

ویژگی های مهم بهترین شبکه انتقال ارز دیجیتال عبارتند از :
  • ضریب امنیت بالا
  • توکن ها و کیف پول های سازگار
  • بلاک چین پایه
  • سرعت پردازش تراکنش ها
  • کارمزد دریافتی پایین

 

نحوه تشخیص شبکه ارز دیجیتال

 

برای بیان نحوه تشخیص شبکه ارز دیجیتال ذکر این نکته حائز اهمیت است که برای انجام انتقال های گوناگون باید مبدا و مقصد یکی باشد. بدین معنا که امکان انتقال ارز دیجیتال تتر از شبکه اتریوم به شبکه ترون مقدور نخواهد بود. در این بین آدرس برخی شبکه ها به دلیل کپی بودنشان، شبیه به یکدیگر است. برای مثال شبکه اتریوم به دلیل کپی بودنش از روی شبکه اسمارت چین، آدرسی مشابهی دارد.

  • این سوال مطرح می شود که از کجا بفهمیم ارز ما در کدام شبکه است؟

برای پاسخ به این سوال باید به آدرس کیف پول مراجعه شود. چنانچه از صرافی های آنلاین استفاده می کنید، به بخش دپوزیت رفته و شبکه ی مورد استفاده را مشاهده کنید. برای مثال ارز بیت تورنت در شبکه های BEP20،BEP2 ،ERC10  قابل انتقال می باشد.

 

شبکه انتقال اتریوم در تراست ولت

 

بهترین شبکه انتقال اتریوم در تراست ولت کدام است؟  

مهمترین شبکه های تراست ولت کدامند؟

برای پاسخ به این سوالات در ابتدا به معرفی مهمترین شبکه های تراست ولت می پردازیم، این شبکه ها عبارتند از :

شبکه BEP2

شبکه BEP20

شبکه ERC20

 

بهترین شبکه ای که می توان به وسیله ی آن اتریوم را در تراست ولت انتقال داد، شبکه BEP20 می باشد. کاربرد این شبکه بیشتر برای ارزهای دیجیتال اصلی مانند : بیت کوین، اتریوم و دات است. توجه به نوع شبکه در هنگام خرید و فروش بسیار مهم خواهد بود. از ویژگی های این شبکه که به بایننس اسمارت چین نیز معروف است می توان به (سرعت بالای تراکنش ها و کارمزد پایین) اشاره کرد. همچنین این شبکه مناسب قرارداد های هوشمند نیز می باشد.

 

شبکه انتقال دوج کوین به تراست ولت

 

بهترین شبکه انتقال دوج کوین به تراست ولت، شبکه ی BEP20 است. این شبکه این امکان را برای کاربران مهیا ساخته است که رمز ارز های خود را با تضمین امنیت کامل انتقال دهند. از آنجایی که دوج کوین جزو محبوب ترین رمز ارز های برای افراد ثروتمند به حساب می آید، برای کاربران نیز مهم واقع می شود.

 

از مهمترین ویژگی های یک کیف پول با کیفیت برای دوج کوین می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پشتیبانی از Dogecoin
  • امنیت والت
  • رابط کاربری آسان
  • پشتیبانی قوی
  • نظرات کاربران

برای اطمینان از اینکه آیا کیف پول از رمز ارز مورد نظر پشتیبانی می کند یا نه، باید به وبسایت رسمی والت رفته و کلمه ی Dogecoin را جستجو نمایید. انتخاب کیف پولی که تم کاربر پسند دارد و از رابط کاربری آسانی برخوردار است برای کاربران مبتدی بسیار پیشنهاد می شود.

 

شبکه انتقال بیت کوین به تراست والت

 

شبکه انتقال بیت کوین به تراست والت نیز، شبکه ی BEP20 می باشد. این شبکه پلتفرمی برای اجرای نرم افزار های غیر متمرکز و قرارد های هوشمند است. از آنجایی که این شبکه هوشمند با ماشین مجازی اتریوم سازگاری دارد، توانایی قرارداد هوشمند را به محیط بایننس می آورد. شبکه انتقال bnb به تراست ولت نیز همین BEP20 می باشد.

 

بطور کلی شبکه BEP20 ،جهت بهره گیری از استاندارد های لازم برای طراحی و نوشتن قراردادهای هوشمند ساخته شده است. این استاندارد ها کد هایی هستند که تعیین می کنند چه چیزی بر شبکه بلاکچینی لحاظ شود. تفاوت اصلی بایننس اسمارت چین با بایننس چین این است که بایننس اسمارت چین سازگاری با قرارداد های هوشمند برخوردار است. در مقابل بایننس چین به عدم ازدحام شبکه و سرعت متمرکز است.

 

ارزانترین شبکه انتقال ارز دیجیتال چیست؟

 

شبکه ی TRC20  به سبب کارمزد پایین و سرعت تراکنش بالا به عنوان ارزانترین شبکه انتقال ارز دیجیتال شناخته شده است. این شبکه فعالیت خود را در قالب بلاکچین اختصاصی رمز ارز TRON انجام می دهد و بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. TRC20 در مقایسه با BEP20 کارمزد کمتری را برای انتقال رمزارز ها دریافت می کند. بنابراین انتخاب شبکه ای که ارزان باشد کمک زیادی به افزایش سودآوری کاربران خواهد کرد.

انتقال تتر که جزو اولین استیبل کوین ها بوده از طریق شبکه TRC20 امکان پذیر است. این شبکه به عنوان ارزان ترین شبکه ی انتقال ارزهای دیجیتال، محسوب می شود. شناخت انواع شبکه های تراست ولت موجب می شود که انتقالات شما به درستی انجام شود و به مقصد برسد. همانطور که قبلا بیان شد، مبدا و مقصد باید یکسان باشند بنابراین در زمان کپی کردن آدرس کیف پول، دقت لازم اعمال شود.

 

شبکه trx چیست ؟

 

برای پاسخ به سوال شبکه trx چیست بهتر است اینطور بیان کنیم که شبکه ترون و ارز trx یک برنامه (قابل اطمینان و غیر متمرکز) هستند. شبکه ترون در سال 2017 به وسیله ی بنیاد Tron Foundation طراحی شد. هدف شبکه ترون از بین بردن واسطه ها بوده و به منظور پاداش دادن به تولیدکنندگان محتوا دایر شده است. همچنین این شبکه به تولید کنندگان محتوا این امکان را می دهد تا محتوا های خود را تولید و (بصورت مستقیم و سریع) درآمد را از مصرف کنندگان دریافت نمایند.

برخی از تفاوت شبکه trc20 با trx عبارتند از :

  • Trx ارز دیجیتال بومی بلاک چین بوده و در مقابل trc20 استانداردی است که توکن های دیگر با رعایت آن می توانند روی ترون به وجود آیند.
  • برای تولید توکن ها بر اساس trc20 باید کارمزدی در قالب ارز trx پرداخته شود. همچنین کارمزد تراکنش ها در شبکه ی trc20 با trx پرداخت می شود. در حالی که استاندارد trc20 استانداردی است که بر اساس آن در شبکه ترون از آدرسی به آدرس دیگر فرستاده می شود.

شما میتوانید با کلیک بر روی صرافی های معتبر جهانی ارز دیجیتال و بروکرها آنها را شناسایی کنید.

 

در پایان

در این مقاله به معرفی بهترین شبکه انتقال ارز دیجیتال پرداختیم و توضیحاتی در مورد شبکه های انتقال ارزهای دیجیتال دادیم. تحلیلگران معتقد هستند که ارز ترون تا پایان سال ۲۰۲۲ به سمت قیمت ۰.۲۰ دلار حرکت می کند. هزینه ی کم معاملات و پردازش سریع معاملات و همچنین انجام قراردادهای هوشمند نقش بسیار مهمی در توسعه ترون داشته است.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

کیف پول تراست ولت Trust wallet چیست؟

کیف پول تراست ولت یک کیف پول نرم افزاری است که می توان آن را بر روی گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار داد. این کیف پول از سال ۲۰۱۷  فعال شده است و با امنیت بسیار بالایی که دارد، کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این پول را می توان به عنوان یکی از جامع ترین والت های موجود به شمار آورد که امکانات و قابلیت های بسیار گسترده ای را ارائه می کند. در ادامه قصد داریم به بررسی و معرفی کیف پول تراست ولت بپردازیم و آموزش کیف پول تراست ولت  را مورد بررسی قرار دهیم.

 

 

کیف پول تراست ولت چه مزیت هایی دارد؟

به طور کلی، کیف پول تراست ولت مزایای متعددی دارد که به شرح زیر است:

  • پشتیبانی گسترده از رمز ارزها: می توان گفت هیچ رمز ارزی را پیدا نمی کنید که کیف پول تراست ولت از آن پشتیبانی نکند. این پشتیبانی گسترده این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که رمز ارز های مورد علاقه خود را در این والت، نگهداری نمایند.
  • سهولت نصب و استفاده: تنها با صرف چند دقیقه می توان در تراست ولت، یک کیف پول جدید ایجاد کرده یا کیف پول خود را بازیابی نمود. بدین ترتیب، تمامی افراد می توانند به راحتی از مزایای این ولت بهره مند شوند.
  • امکان خرید رمز ارزها: هنگام استفاده از کیف پول تراست ولت، احتیاج نیست که برای خرید رمز ارز ها و دارایی های خود، به صرافی مراجعه نمایید. بلکه می توانید در همین بستر به خرید رمز ارز پرداخته و دارایی های مورد نظر خود را تهیه نمایید.
  • قابلیت سهم گذاری در رمز ارز های متفاوت: سهم گذاری فرآیندی است که طی آن، بر روی رمز ارز های گوناگون، سرمایه گذاری صورت می گیرد. در این حالت می توان رمز ارز مورد نظر را در یک پروتکل مخصوص قفل کرده و به صورت ماهانه یا سالانه، سود حاصل از آن را برداشت نمود.

 

 کیف پول تراست ولت چه معایبی دارد؟

همان طور که مطرح شد، کیف پول تراست ولت مزایای خوبی را برای کاربران فراهم آورده است، اما بهتر است پیش از استفاده از این ولت، از معایب آن نیز آگاهی پیدا کنید:

  • فقدان امکان بازیابی حساب، از طریق بخش پشتیبانی: تنها راه بازیابی حساب در کیف پول تراست ولت، استفاده از کد بازیابی ۱۲ کلمه ای است و هیچ روش دیگری برای بازیابی حساب فراهم آورده نشده است.
  • امکان بروز کلاهبرداری: در این بستر می توان به راحتی از دی اپ های متفاوت استفاده نمود، اما این قابلیت می تواند در برخی موارد مضر واقع شود. زیرا امکان رخنه دی اپ های مزاحم را نیز فراهم می آورد.

 

راهنمای نصب کیف پول تراست ولت

در این مرحله، برای پاسخ به این سوال که چطور می توانیم از کیف پول تراست ولت استفاده کنیم، به آموزش ساخت کیف پول تراست والت می پردازیم.

 

مرحله اول: نصب کیف پول تراست ولت

طبیعتا در مرحله اول می بایست نسبت به دانلود کیف پول تراست ولت اقدام کرد. می توانید برای نصب این برنامه به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه نمایید.  پس از نصب برنامه، صفحه ای مشابه تصویر زیر برایتان قابل مشاهده خواهد بود. لازم است در ابتدا (Create a new Wallet) را برگزینید تا فرآيند ساخت کیف پول آغاز شود.

 

 

مرحله دوم: پذیرش شرایط کاربری

برای ادامه فرآيند نصب، می بایست تا با شرایط کاربری تراست ولت موافقت نمایید. بدین منظور می لازم است تیک گزینه را بزنید تا با شرایط تراست ولت موافقت شود. سپس دکمه Continue را فشار دهید.

 

 

مرحله سوم: ذخیره کردن عبارت بازیابی

می توان گفت این مرحله یکی از مهمترین مراحل برای ساخت کیف پول تراست ولت است که عبارات امنیتی کیف پول در اختیارتان قرار می گیرد و می بایست بلافاصله آن را در محلی امن ذخیره نمایید. زیرا این عبارات بازیابی، تنها راه برای بازیابی کیف شما خواهد بود. بهترین روش برای نگهداری این عبارات این است که آن را بر روی کاغذ یادداشت کرده و در جای امن نگهداری نمایید. بعد از یادداشت کردن این عبارات، گزینه Continue را انتخاب نمایید.

 

 

مرحله چهارم: کلمات بازیابی را تایید نمایید

در این گام لازم است تا عبارات بازیابی که در مرحله قبل یادداشت کرده اید را وارد کرده و تایید نمایید. این مرحله برای اطمینان حاصل کردن از این است که اطلاعات بازیابی را به شکل درست ذخیره کرده باشید. پس از انجام این مرحله، گزینه Continue را انتخاب نمایید.

 با کلیک بر روی لیست کامل صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و بروکرها ، مشخصات آنها را مطالعه کنید. 

 

مرحله پنجم: اتمام فرآیند نصب و ورود به برنامه

پس از طی کردن موارد بالا، نرم افزار کیف پول تراست ولت نصب و راه اندازی شده و به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. فقط کافی است تا در هنگام خرید ارز های دیجیتال آدرس کیف پول خود را وارد نمایید تا دارایی هایتان به کیف پول واریز شود.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

کیف پول اتومیک Atomic Wallet یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین کیف پول های موجود در سراسر دنیا به حساب می آید که به علت داشتن اهمیت زیاد، محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. به صورت کلی، این کیف پول می تواند در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. داشتن قدرت عملکردی بالا و سرعت پردازش مناسب از جمله مهم ترین ویژگی های کلیدی این کیف پول به حساب می آیند. البته که آموزش کیف پول اتومیک، مسئله مهمی است که قبل از اقدام برای نصب این کیف پول شما باید به آن توجه داشته باشید. در جهت دریافت بیشترین بازدهی ممکن از روند دانلود کیف پول اتومیک و استفاده از این کیف پول، شما لزوما باید نحوه درست استفاده از آن را فرا گیرید. امروز ما قصد داریم تا در مورد آموزش ساخت کیف پول اتومیک و ویژگی های این کیف پول با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

کیف پول اتومیک چیست؟

همانطور که گفته شد، کیف پول اتومیک یکی از محبوب ترین مدل های کیف پول به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. به صورت کلی، این کیف پول به یکی از مهم ترین قسمت های اکوسیستم ارز های دیجیتال تبدیل شده است. این کیف پول می تواند از ارز های دیجیتال مختلفی پشتیبانی نماید. از جمله مهم ترین و اصلی ترین ارز های دیجیتال پشتیبانی شده توسط این کیف پول می توان به بیت کوین، اتریوم، مونرو، دش، تتر و غیره اشاره کرد. همه این موارد اهمیت زیادی داشته و می توانند به صورت مستقیم روند فعالیت شما در دنیای ارز های دیجیتال را تحت تاثیر خود قرار دهند.

کیف پول اتومیک می تواند کاربرد های دیگری هم داشته باشد. این کیف پول امنیت زیادی داشته و با استفاده از آن شما نگرانی در مورد دارایی های خود نخواهید داشت. جالب است بدانید که این کیف پول به شما اجازه مبادله همتا به همتا را نیز می دهد. به کار گیری یک دفتر ثبت اطلاعات توزیع شده، به این کیف پول اجازه داده تا فعالیت های مربوط به تبادل ارز های دیجیتال را خیلی راحت و بهینه تر به اتمام برساند.

 

بررسی و معرفی کیف پول اتومیک

حال که مباحث مقدماتی را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ مهم ترین ویژگی های کیف پول اتومیک برویم. همانطور که گفته شد، اولین ویژگی کلیدی این کیف پول داشتن امنیت زیاد می باشد. کیف پول اتومیک به گونه ای طراحی شده است تا به راحتی اطلاعات و دارایی های شما را در خود نگهداری کند. جالب است بدانید که این کیف پول اپن سورس می باشد. یعنی برنامه نویسان در سراسر جهان می توانند کد های به کار رفته در پشت صحنه آن را مشاهده نمایند. با مشاهده کد ها، روند عیب یابی و از بین بردن مشکلات خیلی سریع تر خواهد شد.

کیف پول اتومیک غیر متمرکز است. یعنی مدیر خاصی نداشته و تیمی از سهام داران در زمینه مدیریت و اعمال تغییرات بر روی آن فعالیت می نمایند. به خاطر داشته باشید که این ویژگی محبوبیت کیف پول Atomic را بالا تر برده است. در مقایسه با کیف پول های نا امنی که در دنیای امروزی ما موجود می باشد، استفاده از این کیف پول همواره نتایج مطلوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. آخرین ویژگی این کیف پول مربوط به رابط کاربری آن است. اتومیک یک کیف پول ساده است که همه کاربران با خیال راحت می توانند آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهند. حتی افرادی که آشنایی زیادی با دنیای ارز های دیجیتال ندارند هم با خیال راحت می توانند این کیف پول را به کار گیرند.

 جهت بررسی جدول بهترین صرافی های ارز دیجیتال و بروکرها کلیک نمایید.

 

نحوه ساخت کیف پول Atomic

 

ساخت کیف پول اتومیک کار دشواری نمی باشد. البته که راهنمای نصب کیف پول اتومیک، مسئله ای مهم به حساب می آید که بر روی روند انجام فعالیت های مختلف توسط افراد تاثیر گذار خواهد بود. برای ساخت کیف پول اتومیک، در ابتدا شما باید نسبت به دانلود کیف پول اتومیک اقدام نمایید. پس از ورود به مرجع اصلی این کیف پول و دانلود آن برای گوشی هوشمند یا کامپیوتر شخصی نوبت به ساخت حساب کاربری در آن می رسد.

 

اگر شما در کیف پول اتومیک قبلا حساب کاربری داشتید، باید بر روی Restore from backup کلیک کنید. در مرحله بعد شما باید نسبت به انتخاب رمز برای کیف پول خود اقدام نمایید.

 

در سومین مرحله از آموزش ساخت کیف پول اتومیک، 12 عبارت امنیتی به شما نمایش داده می شود شما باید عبارات را بر همان ترتیب ذخیره نمایید. در نهایت شما می توانید بر روی Open wallet کلیک کنید تا کیف پول شما باز شود.

 

حال که مراحل ساخت کیف پول اتومیک به اتمام رسید، شما می توانید آن را باز نمایید و قسمت های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید. در رابط کاربری ساده این کیف پول، شما می توانید چند منوی مختلف را مشاهده نمایید. این منو ها برای نمایش دارایی، خرید ارز دیجیتال، تبادل ارز دیجیتال و تنظیمات مورد استفاده قرار می گیرند.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

گیفت کارت چیست؟ | Gift Card

گیفت کارت Gift Card  همانگونه که از نام آن می توان متوجه شد، یک هدیه می باشد که دارای اعتبار مجازی است. به عبارت دیگر شما نمی توانید اعتبار درون آن را به کارت دیگری  منتقل نمایید. ظاهر کارت های فوق بسیار شبیه به کارت های بانکی می باشد. عموما از این مورد برای خرید اپلیکیشن، بازی و … استفاده می شود. برای اینکه شما بتوانید از گیفت کارت ها استفاده نمایید لازم است تا کد مندرج روی کارت ها را در قسمت REDEEM پنل خود وارد نمایید، تا امکان استفاده از آن فراهم گردد.
گیفت کارت Gift Card یک کارت هدیه مجازی می باشد. این گیفت ها از لحاظ ارزشی متناسب با میزان پولی می باشند که برای تهیه آنها خرج شده است. فروشگاه های مختلف انواع گیفت کارت ها را با اعتبار های مختلف ارائه می دهند تا افراد بتوانند از آنها به عنوان هدیه بهره ببرند. این موارد در آمریکا بسیار استفاده می شوند.

 

چگونه گیفت کارت بگیریم؟

خرید گیفت کارت در بسیاری از کشور ها آسان می باشد. اما در ایران و سایر کشورهایی که در لیست تحریم قرار دارند، این مورد ممکن است سخت باشد. در ایران برخی از شرکت های واسط وجود دارند که شما می توانید گیفت کارت مد نظر خود را از آنان تهیه نمایید.

همانگونه که در بالا بیان شد، گیفت کارت ها مخصوص کشورهای مختلف ارائه می شوند. برای خرید این مورد از فروشگاه های مربوطه عموما باید از آدرسی در همان کشور استفاده نمایید یا آی پی داشته باشید که متعلق به کشور مد نظر باشد. به طور مثال در ایران که اکثر گیفت کارت ها آمریکایی می باشند باید آدرس گوگل پلی هم آمریکایی باشد.

جهت تغییر لوکیشن می توانید از نرم افزار گوگل پلی بهره ببرید. همچنین شما می توانید گیفت کارت Gift Card را از سایت های خارجی تهیه نمایید. وب سایت هایی چون AMAZON, PAYPAL, PAYTM هم اکنون گیفت کارت های معتبری ارائه می دهند.

 

گیفت کارت چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت ها دارای یک مبلغ اعتباری مشخص و کد می باشند. زمانی که شما در حساب کاربری خود کد یک گیفت کارت را وارد می نمایید، اعتبار آن به حساب کاربریتان اضافه خواهد شد. از گیفت کارت ها می توانید برای خرید های مجازی، فیزیکی یا دریافت خدمات الکترونیکی بهره ببرید. در نظر داشته باشید که هر کدام از گیفت کارت ها مختص به کمپانی خاصی هستند. لذا شما نمی توانید گیفت کارت گوگل پلی را برای مایکروسافت استفاده نمایید. برای افرادی که در دنیای مجازی فعالیت می نمایند، گیفت کارت های فوق عالی می باشند.

 

اعتبار گیفت کارت:

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می توان دریافت که گیفت کارت Gift Card بر اساس مبلغی که روی آنها درج شده است، دارای شارژ می باشند. این کارتها اعتبار تعیین شده ای دارند. اعتبار یک گیفت کار نیز از زمان فعال شدن کارت آغاز می شود. ارزش یک گیفت کارت با توجه به کدی است که روی آن درج شده است. اگر شما کد مربوطه را در بخش REDEEM داخل اکانت خود ( پلی استور، مایکروسافت و …) وارد نمایید، حسابتان به اندازه مبلغ درج شده روی کارت شارژ می شود

 

انواع گیفت کارت:

گیفت کارت Gift Card دارای انواع متفاوتی است که برخی از رایج ترین آنها در زیر درج شده است:

گیفت کارت آمازون:

گیفت کارت Gift Card آمازون اغلب مورد توجه دانشجویان قرار می گیرد. زیرا می توانند به کمک آن کتاب های مد نظر خود را تهیه نمایند. این مورد برای تهیه کتاب های نادر بسیار عالی است.

گیفت کارت مایکروسافت:

با گیفت کارت Gift Card مایکروسافت شما می توانید اکانت ایکس باکس خود را شارژ کنید. از طرف دیگر قادر خواهید بود که هر آنچه از اپ استور مایکروسافت در نظر دارید را تهیه نمایید. در نظر داشته باشید که این گیفت کارت برای کشورهای مختلف ارائه می شود.

 

 

گیفت کارت گوگل پلی:

اگر شما نیز یکی از مشترکین دستگاه های اندرویدی می باشید، گیفت کارت Gift Card فوق برایتان بسیار کاربردی خواهد بود. زیرا می توانید هرگونه برنامه، بازی یا محصولی را در پلی استور گوگل تهیه کنید. گیفت کارت های فوق از 10 تا 100 دلار در بازار وجود دارند.

جهت معرفی ۱۰ مورد از بهترین صرافی های خارجی برای ایرانیان و بروکرها بر روی مطلب کلیک کنید.

 

گیفت کارت آیتونز:

گیفت کارت Gift Card آیتونز یکی از پرطرفدار ترین مواردی است که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از این گیفت در آی بوک استور، مک اپ استور و آیتونز استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید اغلب وب سایت هایی که امکان استفاده از این گیفت کارت Gift Card را فراهم می آورند، آنها را ارائه نیز می دهند. لذا می توانید از فروشگاه های مذکور خریداری نمایید. در زمان خرید باید به موارد زیر توجه نمایید:

  • حتما از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید.
  • کد درج شده روی کارت به هیچ وجه نباید مشخص باشد.
  • به مبلغ کسر شده از حساب شما بابت خرید گیفت کارت دقت نمایید.
  • حتما دستورالعمل های مربوط به استفاده از گیفت کارت را قبل از خرید مطالعه نمایید.
  • منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

ویزا کارت و مستر کارت Visa Card Master Card کارت های محبوب برای پرداخت بین المللی هستند که در این مطلب به معرفی کامل ِآنها پرداخته‌ایم.

اگر فکر خرید ویزا کارت و مستر کارت Visa Card Master Card را در سر دارید، تا برای پرداخت های بین المللی یا حمل و نقل پول در سفر های خارجی به مشکل نخورید اما به درستی نمی دانید که این دو نوع کارت چه هستند، با ادامه این مطلب همراه باشید.

 

ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

ویزا کارت و مستر کارت Visa Card Master Card چه هستند؟ ویزا کارت و مستر کارت  Card، برخلاف نام گمراه کننده‌شان از سمت شرکت های ویزا کارت و مستر کارت صادر نمی شوند! بلکه این کارت ها توسط بانک ها (خارج از ایران) صادر می شوند. ویزا و مستر کارت در واقع شبکه‌هایی درست مثل شبکه شتاب در ایران هستند. همانطور که بانک های ایرانی همگی عضو شبکه شتاب هستند، بسیاری از بانک های خارجی نیز با ارائه این کارت ها و امکان پرداخت در این شبکه ها، به مشتریان خود اجازه می دهند تا از مزایای پرداختِ نامحدود و بین المللی بهره مند شوند.

پس شرکت های ویزا کارت و مستر کارت فقط شبکه ای هستند که پرداخت های بین بانکی را پردازش می کنند. آنها همچنین به مشتریان بانک ها کمک می کنند تا از امنیت بالا در پرداخت و حفاظت در برابر سوء استفاده های احتمالی، بهره مند شوند. این کارت ها، به یکی از درگاه های این دو شرکت متصل می شوند و امکان پرداخت بین المللی را فراهم می کنند.

 

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

علت اینکه ویزا کارت و مستر کارت Visa Card Master Card به یک اندازه محبوب هستند و گاهی مشتریان بین انتخاب یکی از این دو دچار مشکل می شوند، این است که قابلیت های آنها تا ۹۹ درصد مشابه یکدیگر است. تفاوت های بسیار جزئی و کوچک ِویزا و مستر کارت باعث شده است تا انتخاب یکی از میانِ این دو بسیار سخت باشد.

هر دوی این شبکه ها، پوشش و گستردگی کامل دارند. اگر یک فروشگاه مستر کارت قبول کند، احتمال اینکه ویزا کارت هم قبول کند بسیار زیاد است. شما می توانید در انتهای صفحه‌ی اصلی هر فروشگاه اینترنتی یا یک فروشگاه فیزیکی مورد قبول بودن/ نبودنِ مستر و ویزا کارت را بررسی کنید. سرعت و امنیت این دو کارت نیز بسیار بالا و مشابه یکدیگر است. اما دقیقا تفاوت آنها در چیست؟

به جای توجه به اسم ویزا و مستر کارت بهتر است موقع انتخاب ِیکی از آنها به ویژگی های آنها و محدودیت هایی که دارند توجه کنید. زیرا شرکت های مستر و ویزا کارت کاملاً شبیه یکدیگر عمل می کنند. ویژگی های هریک از این کارت ها را بانک صادر کننده‌‌ی آنها تعیین می کند. پس توجه به استاندارد بانک صادر کننده کارت، در تعیین ویژگی های آن نقش بسزایی دارد. مثلا ممکن است یک بانک، ویزا کارت به دلار صادر کند در حالی که یک بانک دیگر ویزا کارت را به واحد یورو صادر نماید. همینطور این بانک ها هستند که دسته بندی ِمستر و ویزا کارت را به کلاسیک، گلد و غیره انجام می دهند، نه شرکت های ویزا و مستر کارت.

 

چگونه ویزا کارت یا مستر کارت بگیریم؟

 

خرید ویزا کارت مجازی یا خرید ویزا کارت فیزیکی در ایران با سایر کشور ها – به دلیل محدودیت های بانکی و تحریم ها – متفاوت است. شما می توانید از شرکت های واسطه‌ی معتبر داخلی برای دریافت ویزا کارت یا مستر کارت اقدام کنید. روش ساخت حساب های مربوط به ویزا و مستر کارت در این شرکت ها معمولا به شکل prepaid انجام می شود. در نتیجه امکان تهیه فوری ویزا کارت مجازی یا فیزیکی وجود دارد.

روش بعدی مراجعه به کشور ترکیه و دریافت ویزا کارت و مستر کارت Visa Card Master Card از طریق یکی از بانک های این کشور است. برای انجام این کار باید در یکی از بانک های ترکیه مثل بانک زراعت، حساب باز کنید. شایان ذکر است که ویزا یا مستر کارت مجازی برای خرید های اینترنتی که نیازی به وجود فیزیکی کارت نیست، مناسب است. اما کارت فیزیکی مستر یا ویزا کارت با اعتبار ۳ الی ۵ سال برای سفر، انتقال پول و شرایطی که به وجود ِکارت نیاز است، مناسب تر است. کارت های مجازی ویزا یا مستر کارت بعد از اتمام موجودی قابل شارژ مجدد نیستند.

 جهت آشنایی با لیست صرافی های آنلاین ارز دیجیتال و بروکرها بر روی مطلب کلیک کنید.

 

چه کسانی به ویزا کارت و مستر کارت نیاز دارند؟

با کمک ویزا کارت و مستر کارت Visa Card Master Card می توانید از فروشگاه های آنلاین اینترنتی مانند آمازون خرید کنید. هیچ وب سایت خارجی در حال حاضر وجود ندارد که از این دو نوع کارت پشتیبانی نکند. جابجایی پول از طریق کارت های اعتباری ویزا و یا مستر بسیار آسان است. وقتی در سفر هستید، این آپشن به کارتان می آید. شما همچنین می توانید با کمک ویزا یا مستر کارت، به کیف پول های پی پال به راحتی وصل شوید. این ویژگی، بیشتر مناسب برنامه نویس ها و کسانی است که کار اینترنتی بین المللی انجام داده و همیشه برای جابجایی پول به مستر یا ویزا کارت ِخود با چالش جدی روبه رو هستند.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

پی پال paypal چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از بزرگترین، ارزانترین و سریع ترین سیستم های پرداخت آنلاین در سطح جهان، پی پال paypal نام دارد. از جمله کاربرد های این سیستم می توان به پرداخت های اینترنتی اشاره کرد، همچنین بدون محدودیت مکانی پول انتقال داد و تراکنش های بین المللی نیز انجام داد. هم اکنون در بسیاری از فروشگاه های بزرگ آنلاین در دنیا، امکان استفاده از خدمات پی پال میسر است. در حال حاضر اما، این خدمات در ایران به دلیل وجود تحریم ها قابل ارائه نیست. هر چند از طریق واسطه ها و به صورت غیر مستقیم این شرایط امکانپذیر خواهد بود. در ادامه به بررسی بیشتر خدمات این سیستم پرداخت می پردازیم.

 

خدمات پی پال paypal

شرکت ها زیادی در پی خدماتی هستند که پی پال paypal در شرایط کنونی ارائه می دهد. چرا که امکاناتی نظیر پرداخت پول بدون دردسر برای شرکت هایی که مراودات خارجی دارند بسیار اهمیت دارد. علاوه بر این، این سیستم از شرایط کاملا به روز امنیتی برخوردار است و از این حیث، به کاربران خود تضمین می دهد. شرکت eBay در سال 2001 و دو سال بعد از شروع به کار پی پال، مالک آن شد. تنوع خدمات پرداخت پی پال از جهت شراکتش با مسترکارت بسیار زیاد است و حجم تراکنش های این پلتفرم در یک سال نزدیک 10 میلیارد تراکنش است. نزدیک به 300 میلیون کاربر فعال و پشتیبانی از 100 ارز بین المللی از دیگر اعتبارات آن است.

خدمات پی پال paypal برای افرادی که به هر بهانه به کشوری دیگر سفر می کنند، بسیار جذاب و کاربردی است. چرا که به راحتی و با سرعت بالا تراکنش های مالی خود ازجمله خرید و فروش در پی پال انجام دهند. برای آن دسته از افرادی که برای کارفرمایان خارجی کار می کنند، داشتن حساب پی پال موجب می شود دریافت حقوق و دستمزد به راحتی هر چه تمام صورت پذیرد. در دنیای امروز بسیاری از گرافیست ها، برنامه نویس ها، طراحان وب سایت و تقریبا تمام کارهایی که قابلیت دور کاری دارد، از این خدمات می توانند بهره ببرند.

 

علاوه بر این، استفاده از حساب پی پال paypal برای خریدهای اینترنتی آن دسته از سایت هایی که از پی پال پشتیبانی می کنند و امکان ارسال بار به مقصد دارند نیز مفید است. در پلتفرم پی پال شما می توانید ارز مورد نیاز خود را نیز تبدیل کنید. از این رو، می توان از این پلتفرم به عنوان صرافی پی پال هم نام برد. یکی دیگر از کاربردهای آن، امکان تهیه گزارش های مالی از حساب خود است. تقریبا شبیه به یک کیف پول عمل می کند و در شرایطی که حساب خود را شارژ کنید امکان پرداخت دارید. البته گفتنی است این خدمات از کیف پول پی پال هر کدام کارمزد خاص خود را دارد.

 

شرایط کارمزدها

به تراکنش های داخلی کارمزدی تعلق نمی گیرد. در واقع زمانی که در تراکنشی، تغییر ارز انجام نشود، آن تراکنش داخلی است. همچنین انجام تراکنش به یورو و کرون سوئد نیز شامل کارمزد نمی گردد. برای حساب های شخصی حداقل کارمزد و حداکثر آن به ترتیب ۰.۹۹ و ۳.۹۹ پوند است. اگر مقصد یک تراکنش کشورهایی نظیر کانادا، آمریکا، حوزه یک و دو و شمال اروپا باشد کارمزد ۱.۹۹ یورو می باشد. برای سایر کشور ها ۳.۹۹ یورو کارمزد تعلق می گیرد. برای حساب های تجاری و برای مبالغ تراکنش هایی که از سطح مشخص شده بالاتر باشند، نرخ کارمزد در زمان انجام تراکنش به کاربر اعلام می گردد.

 

ثبت نام در پی پال paypal

ثبت نام در پی پال و نحوه ایجاد یک حساب در صورتی که خارج از ایران باشید بسیار راحت است و فقط کافی است یک حساب در سایت paypal.com ایجاد کنید و آن را به حساب بانکی یا کارت اعتباری خود متصل نمایید و شروع به استفاده کنید. اما در صورتی که قصد استفاده از این خدمات در ایران را داشته باشید، از آنجایی که ایران از این خدمات تحریم است، این امکان مهیا نیست. در صورتی که متوجه استفاده شما در ایران شود، حسابتان را به همراه آنچه که در حساب خود دارید، مسدود می کند. اما شرکت های زیادی در ایران ایجاد حساب پی پال paypal و دریافت و پرداخت از این طریق را برای ایرانیان انجام می دهند. در واقع اکانت های کانفرم شده را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهند و یا این قبیل خدمات را با حساب های خودشان، و با تبدیل سایر ارزها به ریال انجام می دهند.

بهترین صرافی‌ های ارز دیجیتال و بروکرهای خارجی کدامند؟ برای بررسی بر روی مطلب کلیک کنید.

 

 حساب های شخصی و تجاری

حساب های اشخاص حقیقی یا افراد عادی برای اهدافی همچون دریافت و پرداخت و خرید های آنلاین از پی پال paypal است. برای بسیاری از افراد صرفا داشتن یک حساب برای انتقال وجه به کشوری دیگر یک مزیت بزرگ است.

در حساب های تجاری خدمات بیشتری نسبت به حساب های شخصی ارائه می شود. انجام تراکنش ها با محدودیت های کمتر و مبالغ بالاتر از جمله این امکانات است.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

وب مانی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

وب مانی webmoney یک سامانه ی پرداخت الکترونیکی است که ویژگی اصلی آن داشتن امنیت بالاست. امروزه افراد برای انجام تراکنش های مالی در کسب و کارهای آنلاین از این سامانه استفاده می کنند. وب مانی در کوتاه ترین زمان، عملیات تراکنش مالی را انجام می دهد، بدون اینکه نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری باشد. ویژگی دیگر این سامانه این است که وقتی شما تراکنشی را انجام می دهید، اطلاعات شما محفوظ و غیرقابل شناسایی است. امکان لغو تراکنش، پس از اتمام کار نیز وجود ندارد.

در حال حاضر میلیون ها نفر از سرتاسر دنیا از خدمات وب مانی webmoney استفاده می کنند و همچنان آمار این افراد رو به افزایش است. در نقطه ی مقابل هم، خدمات این سامانه روزانه در حال بروز رسانی و پیشرفت است. بدین ترتیب افراد بیشتری را برای انجام تراکنش های مالی از طریق این سامانه ترغیب می کند.

 

وب مانی با ارائه ی رمز پویا به کاربران خود از طریق پیامک یا نرم افزار Enum سعی بر آن دارد تا امنیت سامانه را بالا ببرد. در مورد نسخه ی کلاسیک سامانه، که روی ویندوزها نصب است، وب مانی برای کاربران فایل کلید مخصوص ارائه می دهد. کاربر می تواند در قسمت تنظیمات حساب خود با یک یا چند آی پی، از ورود دیگران به حساب خود جلوگیری کند.

 

ثبت نام در وب مانی :

برای ثبت نام در وب مانی دو روش وجود دارد :

  • نصب نگهدارنده ی وب مانی (webmoney keeper)
  • روش برخط

زمانی که در وب مانی webmoney ثبت نام را انجام دهید به شما گواهینامه ی الکترونیکی ارائه می شود. در این زمان دو حالت اتفاق می افتد :

  1. شما اطلاعات شخصی خود را کاملا ثبت می کنید که در این صورت به شما گواهینامه ی تشریفاتی ارائه می شود.
  2. شما اطلاعات شخصی خود را ثبت نمی کنید که در این صورت به شما گواهی نامه ی ناشناس تعلق می گیرد.
  3. وب مانی webmoney

 

مراحل ثبت نام در وب مانی webmoney  به شرح زیر است :

  1. در ابتدا وارد سایتcom  شده و روی sign up  کلیک کنید.
  2. در این مرحله از شما یک شماره موبایل درخواست می کند تا کد تایید را به آن ارسال نماید. از شماره موبایل معتبر در این قسمت استفاده کنید. این نکته نیز مهم است که شماره موبایل وارده شده باید بدون صفر باشد.
  3. در مرحله ی سوم ثبت نام در وب مانی پس از آنکه (کد ارسالی) برای شما را در جای مورد نظر وارد کردید باید یک گذرواژه ی امن برای حساب خود انتخاب کنید. در ادامه از شما سوال می کند که قوانین سایت را قبول دارید یا نه ؟ فعال کردن تیک آبی به منزله ی قبول کردن قوانین است. در نهایت روی دکه ی continue کلیک کنید.
  4. با پایان مرحله ی سوم حساب کاربری شما ایجاد می شود. در این مرحله شما می توانید اولین کیف پول وب مانی webmoney را بسازید. بهتر است در ابتدا کیف پول دلاری ساخته شود، هرچند امکان ساخت انواع کیف پول وجود دارد. برای ایجاد کیف پول در پنل اصلی کاربری خود روی گزینه ی Add کلیک کنید.
  5. بعد از ایجاد کیف پول کافی است روی آن کلیک کرده تا اطلاعات شماره حساب شما نمایان شود. این شماره حساب را می توانید به کسانی که می خواهند برای شما پول الکترونیکی واریز کنند، بدهید.

 

خرید وب مانی :

خرید وب مانی دشوار نیست فقط کافی است به پنل حساب کاربری خود بروید و بخش خرید وب مانی webmoney را کامل کنید. در اینجا مقدار پول مورد نیاز خود را به واحد دلار وارد می کنید و این مبلغ از حساب شما کسر شده و به کیف پول شما اضافه می شود.

بانک مرکزی روسیه مجوزهای لازم را به این سیستم مالی داده است. با توجه به بحث تحریم ها، روسیه در حال حاضر تحریمی برای ایران اعمال نکرده است. استفاده از وب مانی webmoney بسیار کاربردی است زیرا مشکلات تجاری را مرتفع می کند.

جهت بررسی بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان و بروکرها بر روی مطلب کلیک کنید.

 

 

صرافی های وب مانی :

به زبان ساده صرافی وب مانی عملیات خرید و فروش وب مانی و همچنین نقد کردن موجودی های ارزی را انجام می دهد. صرافی قابلیت این را نیز دارد که شما با پرداخت ریال، حساب وب مانی خود را شارژ کنید.

شارژ کردن کیف پول این امکان را به شما می دهد تا از سایت های بین المللی خرید کرده و یا به کشورهای خارجی پول ارسال کنید.

اینکه شما یک صرافی معتبر را انتخاب کنید حائز اهمیت است. در غیر این صورت امنیتی برای حساب ایجاد شده و همچنین کیف پول وب مانی شما وجود نخواهد داشت.

یکی از خدمات صرافی خرید ارزهای دیجیتال است. همان طور که اشاره کردیم هر کاربر می تواند چندین کیف پول با واحد های مختلف داشته باشد. شما می توانید در صرافی با پرداخت ریال، ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین و یا اتریوم خریداری کنید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

پرفکت مانی چیست و چه استفاده هایی دارد؟

پرفکت مانی یک بانک الکترونیکی و اینترنتی است که به صورت بین المللی فعالیت دارد و می توان با آن فرایند های پرداخت و جابه جایی ارز الکترونیک را انجام داد.

پرفکت مانی (PerfectMoney) در یک توصیف ساده، یک بانک الکترونیکی است که زمینه فعالیت آن اینترنت می باشد. این روز ها انجام کارهایی مثل خرید و فروش با واحد های ارزی جهانی یکی از مشکلات بزرگی که است که کاربران ایرانی را از جهان دور کرده است.

 با توجه به محدودیت های سیاسی که به کشورمان اعمال شده، اگر یک شخص ایرانی قصد داشته باشد برای یک شخصی دیگر خارج ایران پولی بفرستد و یا به آن ها کالایی بفروشد، باید از چندین فراز و نشیب عبور کند. و در نهایت باید مبلغ زیادی به افراد و شرکت های واسطه برای این نوع تراکنش ها بپردازد.
این چالش ها پرفکت مانی را به یکی از محبوب ترین بانک های الکترونیکی در ایران تبدیل کرده است، چرا که نه تنها تحریمی بر کشور ایران وارد نکرده است، بلکه از صرافان ایرانی و کاربران آن پشتیبانی می کند. در حدی که حتی سایت این بانک به زبان فارسی ترجمه شده است.
این بانک الکترونیکی به شما امکان می دهد تا از برخی از سایت ها بدون نیاز به واسطه خرید کنید. برای افراد دیگر در کشور های دیگر پول واریز کنید و معاملات دلاری و بین المللی خود را از طریق این بانک انجام دهید. در زبان ساده به جای عابر بانک خود که فقط در بانک های داخلی کار می کنند، از پرفکت مانی استفاده می کنید که در سطح جهانی پشتیبانی می شود.

 

ثبت نام در پرفکت مانی چگونه است؟

 

ثبت نام در پرفکت مانی به طور کاملا رایگان صورت می گیرد. برای این امر فقط کافی است به وبسایت رسمی پرفکت مانی به آدرس Perfectmoney.com مراجعه کنید. در بالا سمت راست صفحه، گزینه زبان های سایت را مشاهده می کنید. با استفاده از آن زبان سایت را به فارسی تغییر داده تا دیگر برای ثبت نام مشکلی نداشته باشید و به راحتی مراحل ثبت نام را طی کنید. همه بخش های سایت به فارسی ترجمه شده اند، پس با خیال راحت می توانید به مطالعه آن بپردازید.
پس از پر کردن فرم ثبت نام، کار تمام است. حال شما صاحب یک حساب کاربری در این بانک شده اید.

مزیت های کیف پول پرفکت مانی

زمانی که حساب کاربری خود را میسازید و با نام کاربری و کلمه عبور به آن وارد می شوید، در صفحه اصلی می بینید که یک کیف پول پرفکت مانی برای شما ساخته شده است. این کیف پول به طور پیش فرض دارای چهار واحد ارزی است. دلار، یورو، طلا و بیت کوین. پس نه تنها می توانید از کیف پول خود برای نگه داشتن پول استفاده کنید، همچنین می توانید برای خرید و فروش بیت کوین و طلا نیز اقدام کنید.
در نهایت از طریق کیف پول خود میتواند هر واحد پولی استاندارد دیگر را نیز به حساب کاربری خود اضافه کنید.

 

ووچر پرفکت مانی و روش های واریز به کیف پول

یکی از دیگر نکات مثبت استفاده از این بانک، ووچر پرفکت مانی است. ووچر همانند یک گیفت کارت یا کارت هدیه عمل می کند. با خرید ووچر از صرافی های معتبر پرفکت مانی در ایران، میتوانید حساب پرفکت مانی خود را شخصا شارژ کنید. فقط کافی است این کارت ها را (با مبلغ دلخواه) خریداری کنید و کد آن را در کیف پول خود وارد کنید. حال میتوانید با این مبلغ برای خرید اجناس و یا ارسال و دریافت پول اقدام کنید.
شما همچنین می توانید از طریق کیف پول خود، ووچر با مبالغ مختلف تولید کنید و آن را به عنوان پرداخت یا هدیه به دیگران بدهید.
در صورتی که علاقه به استفاده از ووچر ها ندارید، میتوانید با مراجعه به یک صرافی پرفکت مانی در کشورمان برای شارژ مستقیم حساب بانکی خود اقدام کنید. در این صورت صرافی به طور مستقیم مبلغ مورد نظر را به حساب شما واریز می کند.
اگر نیاز به جابجایی مبالغ بسیار بالا دارید، یکی از روش های مطمئن در پرفکت مانی، حواله بانکی است. حواله بانکی همانند واریز از طریق فیش بانکی است. اما برخلاف دیگر خدمات این بانک که به صورت آنی صورت میگیرد، حواله ها بین ۳ تا ۵ روز کاری زمان بر هستند و باید مراحل بیشتری را برای انجام آن طی کنید.

اگر به دنبال صرافی معتبر هستید جهت مشاهده لیست صرافی های ارز دیجیتال در ایران و بروکرها کلیک کنید.

 

حساب کاربری وریفای شده چیست؟

در هنگام استفاده از پرفکت مانی، بدون شک به اصطلاح “حساب کاربری وریفای شده” بر می خورید. این موضوع به احراز هویت صاحب حساب کاربری اشاره دارد. برای وریفای کردن حساب کاربری خود باید یک سری مدارک در اختیار بانک قرار دهید و اقداماتی را انجام دهید. برخی از صرافی های پرفکت مانی در کشورمان ، خدمات وریفای کردن حساب کاربری را نیز ارائه می دهند.

اما چرا باید حساب خود را وریفای کنید؟ پرفکت مانی یک بانک است و برای انجام عملیات های بانکی از شما کارمزد دریافت می کند. بر اساس تعرفه های این بانک، برای واریز پول نیاز به پرداخت کارمزد ندارید، اما برای خرید و برداشت باید ۲% کارمزد پرداخت کنید. اگر حساب کاربری شما وریفای شده باشد، این مبلغ به ۰.۵% کاهش پیدا می کند.
پس اگر قصد استفاده متداول از حساب کاربری خود را دارید، حتما برای وریفای کردن حساب خود اقدام کنید. لازم به ذکر است که تقریبا هیچ محدودیت و سقفی برای میزان واریز و دریافت پول وجود ندارد.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

کراس چین Cross Chain

آیا می دانید کاربرد کراس چین Cross Chainچیست؟
تا چند سال پیش، مردم معمولا بلاک چین را جدی نمی گرفتند. امروزه، هر فردی در سرتاسر جهان حداقل چیزی در مورد بلاک چین شنیده است و بازار کریپتو به سرعت رشد کرده است. همه اینها به دلیل تمرکززدایی، امنیت و فرصت های سرمایه گذاری است که بلاک چین فراهم می کند. اما قدم بعدی برای این فناوری چیست؟ 

کارشناسان می گویند که توسعه دهندگان در حال تلاش برای مقابله با موضوع قابلیت همکاری هستند. با حرکت رو به جلو در این مسیر، کراس چین کریپتو به نعمتی برای دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌ است. همانطور که از نام آن پیداست، به ایجاد پلی بین بلاک چین‌ها کمک می‌کند و از پروتکل‌های آن‌ها پیشی می‌گیرد، بنابراین به کاربران اجازه می‌دهد به طور همزمان روی دو زنجیره کار کنند. کراس چین Cross Chainدقیقا چیست؟ چگونه کار می کند؟ و انواع آن چیست؟ اینها سوالاتی است که به آن ها خواهیم پرداخت. 

 

کراس چین Cross Chainچیست؟

کراس چین Cross Chain یک پل بلاک چین است که به انتقال دارایی ها، توکن ها و قراردادهای هوشمند بین زنجیره ها کمک می کند. با ایجاد یک شبکه امن در میان زنجیره ها، به تعامل دو زنجیره مختلف کمک می کند. Wanchain اولین پل زنجیره ای کریپتو بود که در سال 2018 راه اندازی شد. در حال حاضر، تعداد زیادی کراس چین وجود دارند که هر روز فعال می شوند. بنابراین، اکنون Cross Chain عملیات آسان تری را ارائه می دهد.

 

کراس چین چگونه کار می کند؟

 

بهترین کراس چین Cross Chainمتقاطع، پلی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌ های خود را با هزینه های پایین تراکنش به راحتی قفل کرده و ضرب کنند. کل عملکرد یک پل کریپتو زنجیره ای متکی به مکانیسم lock and mint است. در این مکانیسم، نیاز به یک «نگهبان» وجود دارد که به انتقال کل توکن ها از یک زنجیره به زنجیره دیگر کمک می کند. بهتر است برای توضیح این قسمت مثال بزنیم. 

فرض کنید 20 بیت کوین در زنجیره اصلی دارید اما می خواهید بدون خرید توکن های جدید سازگار با ETH روی زنجیره ETH کار کنید. پل‌های زنجیره‌ای متقاطع مسیری را برای کاربران فراهم می‌کنند تا توکن‌های پیچیده‌شده را دریافت کند. بنابراین، شما باید این 20 توکن BTC را به آدرس پل ارسال کنید و پس از واریز توکن ها، یک «نگهبان» اطلاعات مربوط به انتقال را دریافت می کند. سپس توکن بومی را فریز کرده و BTC پیچیده (wBTC) را روی زنجیره ETH تولید می کند که با آن زنجیره سازگار است.

کاربران می توانند با استفاده از این توکن های پیچیده شده در زنجیره جدید کار کنند و زمانی که می خواهند توکن های اصلی خود را پس بگیرند، باید wBTC را به آدرس ETH نگهبان ارسال کنند. پس از پرداخت هزینه تراکنش کوچک، بیت کوین اصلی را پس می گیرید. به این ترتیب، کاربران می توانند با استفاده از یک دارایی و آن هم بدون نگرانی از اتمام سرمایه گذاری خود به دلیل تبدیل به دارایی های مختلف، روی چندین زنجیره فعالیت کنند. 

توکن‌ های پیچیده همراه با کراس چین Cross Chainمتقابل محبوبیت پیدا می‌کنند. زیرا از قابلیت همکاری زنجیره‌های بلوکی حمایت می‌کنند. اکنون که می دانید کاربرد کراس چین چیست در ادامه به بررسی انواع کراس چین می پردازیم.

 

انواع کراس چین

 

در زیر انواع Cross Chainآمده است:

انتقال یک دارایی بین دو زنجیره

همانطور که از نام آن پیداست، چنین کراس چین Cross Chainکریپتو انتقال یک دارایی واحد را بین دو زنجیره ارائه می دهد.

کراس چین انتقال بسیاری از دارایی ها بین دو زنجیره

اکنون که ما در مورد انتقال دارایی بین دو زنجیره صحبت می کنیم، پل های متعدد برای انتقال دارایی های مختلف بین دو زنجیره پیشنهاد می کنند. بیایید نمونه ای از چنین پل را مورد بحث قرار دهیم: پل رنگین کمان. این یک کراس چین است که می تواند ETH و سایر دارایی های ERC-20 را به پروتکل NEAR ارسال کند.

کراس چین انتقال دارایی از یک زنجیره به چند زنجیره

در حرکت رو به جلو، بسیاری از کاربران به انتقال دارایی ها بین چندین زنجیره نیاز دارند. این نوع پل زنجیره ای کریپتو به کاربران اجازه می دهد تا یک زنجیره را به چندین زنجیره دیگر متصل کنند.

انتقال دارایی های متعدد بین زنجیره های مختلف

با برداشتن گام دیگری در ارائه قابلیت همکاری شبکه های بلاک چین، برخی از پل ها به کاربران اجازه می دهند دارایی های متعدد را بین زنجیره ها منتقل کنند. چنین پل هایی به توسعه دهندگان کمک می کنند تا DApp هایی ایجاد کنند که نقدینگی برنامه های بالاتری را ارائه می دهند.

انتقال دارایی ها در زنجیره های مختلف تحت یک برنامه

اکنون، DAppها برای جذب کاربران بیشتر به نقدینگی بیشتری نیاز دارند. برنامه‌های زنجیره‌ای متقابل مانند AnySwap DEX امکان انتقال دارایی‌های متعدد در زنجیره‌های مختلف را تحت یک پلتفرم ارائه می‌دهند. 

جهت افتتاح حساب در صرافی و بروکر قابل اعتماد با کلیک بر روی لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال و بروکرها ، جدول را مشاهده کنید.

 

سخن آخر 

کراس چین Cross Chainاهمیت زیادی در پیشبرد فناوری بلاک چین دارد. گزینه قابلیت همکاری که به کاربران ارائه می دهد، آن را به یک دارایی بسیار مورد نیاز برای دنیای رمزنگاری تبدیل می کند.

 با کار بر برخی از معایب آن، کراس چین کریپتو می‌تواند به چیز بزرگ بعدی در بازار کریپتو تبدیل شود. این فرصت را برای استفاده از دارایی ‌های مختلف در چندین بلاک چین و بهره‌ مندی از مزایای آن بلاک چین ‌ها، مانند هزینه‌ های پایین گاز، ارائه می ‌دهد. با اجرای پل های زنجیره ای، امکان داشتن یک سیستم بلاک چین به هم پیوسته چندان دور از دسترس نیست. بنابراین، می توان نتیجه گرفت که بهترین کراس چین ها رمزنگاری، آینده فناوری بلاک چین هستند.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()