نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

 

سرور مجازی یا Vps چیست و چه کاربردی دارد؟

راهنمای خرید سرور مجازی یا Vps 

خرید سرور مجازی به کاربران اجازه میده برای کارهایی مثل ترید و مدیریت وب سایت از امکانات سخت افزاری کامپیوترهای میزبان به صورت مستقل استفاده کنند.

برای خرید سرور مجازی بهتره اول با مفهوم اون آشنا بشید. به زبان ساده، سرور مجازی یک کامپیوتر قدرتمنده که تمام داده ها و فایل های وب سایت ها و کاربران رو ذخیره می کنه. همچنین از فناوری مجازی سازی برای تقسیم منابع اون استفاده میشه. پس به عنوان یک سخت افزار قدرتمند، می تونه همزمان چندین سرور خصوصی مجازی یا همون vps رو پشتیبانی کنه. با خرید سرور مجازی، شما دارید از منابع سخت افزاری اون کامپیوتر به اندازه بودجه و نیازتون استفاده می کنید.

 

vps چیست و به چه دردی میخوره؟

 

vps به عبارت virtual private server اشاره داره که همون سرور خصوصی مجازیه. خصوصی یعنی اینکه سرور مجازی برای کاربر رزرو میشه. بنابراین کاربر می تونه از CPU و RAM و فضای ذخیره سازی اختصاصی با توجه به هزینه ای که می پردازه، استفاده کنه.

خرید بهترین سرور مجازی از ارائه دهنده معتبر به شما اجازه میده نرم افزارهای مورد نظرتون رو نصب و از امکاناتی مثل اینترنت بدون محدودیت استفاده کنید. یکی از مزایای vps اینه که شما منابع قابل اعتمادی با ویژگی های امنیتی پیشرفته دریافت می کنید. وی پی اس بسیار انعطاف پذیره و هر کاری رو که سرورهای دیگه میتونن انجام بدن، انجام میده. برای مثال می تونید برای ترید بدون محدودیت ارز دیجیتال از vps مناسب استفاده کنید.

 

تفاوت vpn و vps

 

خرید سرور مجازی یا vps با خرید vpn تفاوت هایی داره. اول اینکه vps به یک کامپیوتر میزبان اشاره داره، در حالی که vpn فقط یک سرویسه. وی پی ان بیشتر برای حفظ امنیت هنگام وبگردی و دسترسی به وب سایت های مسدود شده کاربرد داره. وی پی اس به وسیله ارائه دهندگان هاستینگ در پلن های مختلف به کاربران عرضه میشه و درست شبیه استفاده از یه کامپیوتر با بیشتر امکاناته.

vps به چندین کاربر با لوکیشن های مختلف اجازه میده از منابع کامپیوتر میزبان به صورت کاملا مستقل از هم استفاده کنن. خرید سرور مجازی نسبت به خرید سرور اختصاصی مزیت هایی داره، مثل هزینه کمتر و آپشن های سفارشی سازی بیشتر. از vps میشه برای مدیریت ترافیک وب سایت به جای هاست اشتراکی استفاده کرد. اگر قصد دارید پلتفرم های تجارت الکترونیک رو راه اندازی کنید یا به ابزاری برای اجرای نرم افزارها از راه دور نیاز دارید، خرید سرور مجازی به شما توصیه میشه.

بهترین سرور مجازی

 

خرید سرور مجازی تا حد زیادی به بودجه و سخت افزار مورد نیازتون بستگی داره. سرورهای مجازی معمولا با سیستم عامل های ویندوز و لینوکس ارائه میشن. سرور مجازی لینوکس انعطاف پذیری بیشتری داره و اضافه کردن منابع پردازشی رو آسونتر و ارزونتر می کنه. همچنین به خاطر متن باز بودن، بیشتر برنامه های کاربردی سرور لینوکس رایگان هستند. در مقابل، سرور مجازی ویندوز رابط کاربری راحت تری مخصوصا برای تازه کارها داره و اگر کسب و کارتون بیشتر با نرم افزارهای مایکروسافت سر و کار داره، انتخاب بهتریه.

اگر برای ترید قصد دارید خرید سرور مجازی رو انجام بدید، باید سروری با آی پی ثابت تهیه کنید. لوکیشن این سرورها بهتره یکی از کشورهای اروپایی مثل آلمان باشه تا مشکلی در دسترسی به پلتفرم های معاملاتی مثل بایننس، کراکن و کوین بیس نداشته باشید. حتما هنگام خرید سرور مجازی برای ترید، به آپشن IP اختصاصی و ثابت دقت کنید.

سریع ترین سرور مجازی

 

برای خرید سرور مجازی سریع، لازم نیست خیلی هزینه کنید. به خصوص برای ترید ارز دیجیتال، نیاز به منابع سخت افزاری قدرتمند نیست. کافیه لوکیشن سرور رو به درستی انتخاب کنید. سرورهای خارجی سرعت و پایداری بهتری برای ترید دارند. عواملی مثل سرعت اینترنت اختصاصی، پینگ پایین و آی پی ثابت هم در انتخاب سرور مجازی ترید اهمیت دارند.

 

خرید سرور مجازی اروپا

 

سرور مجازی اروپا به سروری گفته میشه که لوکیشن کامپیوتر میزبان اون در یکی از کشورهای اروپایی قرار داره. از جمله لوکیشن های محبوب سرور مجازی اروپا میشه به آلمان، هلند، فرانسه و انگلستان اشاره کرد. خرید سرور مجازی خارجی ارزان با انتخاب منابع مناسب امکان پذیره. معمولا قیمت نهایی با توجه به نوع هارد، تعداد هسته های پردازنده، میزان رم و آپشن هایی مثل دی ان اس اختصاصی و کرنل اختصاصی تعیین میشه.

خرید سرور مجازی اروپا بهترین انتخاب برای ترید محسوب میشه. چرا که تریدرها میتونن بدون ریسکِ تغییر آی پی و محدودیت های احراز هویت، حساب معاملاتی خودشون رو مدیریت کنند.

خرید سرور مجازی ایران

 

خرید سرور مجازی ایران در صورتی که نیازی به آی پی خارجی ندارید و بیشترِ مشتریان کسب و کارتون از داخل کشور هستند توصیه میشه. روی این سرورها میشه از توزیع های مختلف لینوکس مثل Ubuntu استفاده کرد. همچنین کنترل پنل های محبوبی مثل DirectAdmin و cPanel که برای مدیریت سایت ها روی سرور از اونا استفاده میشه. سرور مجازی ایران قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به سرورهای خارجی داره و ترافیک و سرعت بالایی رو ارائه میده.

خرید سرور مجازی رایگان

 

بعضی از ارائه دهندگان سرور مجازی به کاربران اجازه میدن برای امتحان کیفیت سرورها، مدت کوتاهی از اونا به صورت رایگان استفاده کنن. خرید سرور مجازی رایگان بیشتر به منظور تست و بررسی امکانات پلن ها صورت می گیره. اگر از کیفیت سرور مجازی مورد نظر راضی بودید، می تونید نسبت به خرید اون اقدام کنید.

خرید سرور مجازی روزانه

 

خرید سرور مجازی روزانه در صورتی که بودجه کمی در اختیار دارید، به شما اجازه میده به اندازه مورد نیاز از قابلیت های vps استفاده کنید. معمولا امکان تمدید سرور مجازی روزانه به وسیله ارائه دهندگان در نظر گرفته میشه.

خرید سرور مجازی ساعتی

 

سرور مجازی ساعتی رو می تونید بدون محدودیت در انتخاب لوکیشن و سخت افزار سفارش بدید. سرور مجازی ساعتی مزایایی مثل مقرون به صرفه بودن و امکان تمدید به میزان دلخواه داره. در نظر بگیرید که خریداری و تمدید این نوع سرورها به میزان فعالیت شما در سرور بستگی داره.

قیمت vps

قیمت vps به عواملی مثل سخت افزار سرور و آپشن های اضافه اون بستگی داره. خرید سرور مجازی برای ترید ارز دیجیتال حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار به صورت ماهیانه هزینه داره.

با کلیک بر روی لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی و بروکرها ، ویژگی آنها را جستجو کنید.

 

سخن پایانی 

سرور های مجازی بسیار زیادی وجود دارد که کاربران میتوانند با خرید و استفاده از آنها به سیستمی دیگر متصل و بدون نیاز به فیلتر شکن امور خود را در سایت ها و برنامه های فیلتر شده انجام دهند 

هر کشوری آی پی و سرور مخصوص به خودش را دارد و میتوان از آی پی ها و کشور هایی با بهترین کیفیت و سرعت استفاده نموده و به راحتی این سرور های مجازی راهی نوین در مراحل و انجام کارهای 

مثل ترید و استفاده از حساب های بین المللی نیز بوجود آورده که  قابل استفاده برای کاربرانی که شغل و درآمد دلاری و ارزی را دارند میباشد .

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

پرداخت آزمون زبان

 

راهنمای هزینه پرداخت آزمون زبان

 

برای درخواست اپلای و مهاجرت، شرکت در آزمون هایی از جمله gre 2022، آیلتس، TOEFL iBT‎ ضرورت دارد. برای افرادی که قصد اپلای یا مهاجرت را دارند، اولین سوالی که امکان دارد پیش بیاید، هزینه پرداخت آزمون زبان است.

در این مقاله قصد داریم برای شما تمامی این موارد را توضیح دهیم، پس لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

 

 فرایند اپلای و پرداخت آزمون زبان در ایران

 

اپلای چیست و برای آن چه اقداماتی لازم است انجام دهیم؟ به طور کلی اپلای به مجموعه اقداماتی گفته می شود که لازم است برای پذیرش تحصیلی در یک کشور دیگر صورت بگیرد. همچنین پرداخت ارزی دانشجویی هزینه هایی است که لازم است برای اپلای صورت بگیرد.

اولین قدم برای اپلای داشتن اراده قوی است که این مرحله مهمترین قسمت آن است. در قدم دوم باید رشته تحصیلی مورد علاقه خود را در دانشگاهی که می خواهید به آن  کشور بروید، انتخاب کنید. بعد از این مرحله شما باید در آزمون های gre 2022، آیلتس، TOEFL iBT‎ برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکتری در دانشگاه هایی که واقع در کشورهای دیگر هستند، شرکت کنید.

اپلای و پرداخت ارزی دانشجویی چیست؟

آزمون gre 2022

آزمون gre یا (Graduate Record Exam) آزمونی است که برای مهاجرت کاربرد دارد. این آزمون یکی از آزمون های بسیار مهمی است که شما می توانید برای مهاجرت کردن به بعضی از کشور ها از طریق این آزمون برای ارزیابی سطح زبان خود اقدام کنید. آزمون gre به دو صورت  gre subject و gre general است.

 

هزینه آزمون gre 2022

همانطور که گفتیم آزمون gre به دو صورت است. هزینه آزمون gre 2022 در هرکدام مدل متفاوت است.

هزینه آزمون gre subject حدود 150 دلار است و هزینه آزمون gre general حدود 205 دلار است. همچنین در نظر داشته باشید که اگر قصد کنسل کردن آزمون را داشته باشید، باید 102.5 دلار پرداخت کنید. اگر قصد تغییر تاریخ آزمون را داشته باشید، باید 50 دلار پرداخت کنید.

 

آزمون gre به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود که شما می توانید با مراجعه به مراکز برگزاری آزمون gre در ایران برای ثبت نام آزمون gre به صورت حضوری اقدام کنید. همچنین می توانید با مراجعه به سایت هایی که از  آزمون gre آنلاین پشتیبانی می کنند، آزمون را به صورت آنلاین ثبت نام کنید و در آن شرکت کنید.

 

هزینه آیلتس، هزینه آزمون آیلتس در ایران

 

یکی دیگر از آزمون هایی که برای اپلای و مهاجرت صورت می گیرد، آزمون آیلتس است. امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های ایرانیان به خصوص در بین جوانان شرکت در آزمون آیلتس و پرداخت هزینه آزمون آیلتس است.

خوشبختانه آزمون آیلتس در کشور ایران برگزار می شود. هزینه ازمون آیلتس در ایران ۶.۱۵۰.۰۰۰ تومان می باشد که این مبلغ علی الحساب است و قیمت نهایی این آزمون با این مبلغ فرق می کند. همچنین هزینه این آزمون در ایران با توجه به قیمت دلار متغیر است.

هزینه آزمون آیلتس

ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه

 

هزینه آزمون آیلتس در ترکیه و به صورت کلی هزینه ازمون آیلتس در هر کشوری با کشور دیگر بنا به ارز آن کشور متفاوت است. هزینه این آزمون در ترکیه ۱۴۰۰ لیر است. شما می توانید با ثبت نام آزمون آیلتس در ترکیه این آزمون را به صورت حضوری و مجازی شرکت کنید.

 

مراکز برگزاری آزمون تافل در ایران

 

آزمون دیگری که بسیار برای مهاجرت با اهمیت است آزمون تافل است که خوشبختانه مراکز برگزاری آزمون تافل در ایران بسیار زیاد است. شما می توانید با ثبت نام در یکی از این مراکز به شرکت در این آزمون بپردازید.

 

ثبت نام آزمون تافل TOEFL- iBT

 

در این بخش برای شما ثبت نام ‏TOEFL iBT و پرداخت هزینه آزمون آن را توضیح خواهیم داد. هنگامی که در این آزمون ثبت نام کنید، ۷ روز بعد از تاریخی که ثبت نام کرده اید، آزمون شما برگزار می شود. همچنین در نظر داشته باشید شما می توانید با پرداخت هزینه اضافی تاریخ آزمون را به مدت ۳ روز بعد از تاریخی که برای شما در نظر گرفته است به تعویق بیندازید.

قیمت آزمون تافل در ایران ۲۲۶ دلار است و اگر شما قصد عقب انداختن تاریخ آزمون را داشته باشید با پرداخت ۴۰ دلار اضافه تر می توانید زمان آزمون را به تعویق بیندازید.

نحوه ثبت نام تافل بسیار راحت است. به دو صورت مجازی و حضوری می توانید ثبت نام را انجام دهید. برای ثبت نام مجازی کافی است به سایت ETS.org بروید و مراحل ثبت نام را انجام دهید. برای ثبت نام حضوری هم می توانید با مراجعه به مراکز ثبت نام آزمون تافل تهران بروید و کار های ثبت نام را انجام دهید.

آموزش نحوه ثبت نام آزمون تافل

قیمت تافل هوم ادیشن در سراسر جهان چقدر است؟

 

هزینه آزمون تافل هوم ادیشن با توجه به تصمیم شما که به کدام کشور قصد مهاجرت را دارید و قرار است در آنجا زندگی کنید، متفاوت است. هزینه ای که باید برای پرداخت آزمون زبان تافل هوم ادیشن در نظر داشته باشید بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ دلار کشور آمریکا است. در نظر داشته باشید که این هزینه از یک کشور به کشور دیگر متفاوت است. همچنین با توجه به مرکز آزمون زبان، این هزینه تغییر می کند.

هزینه آزمون را باید قبل از ثبت نام نهایی به صورت کامل پرداخت کنید. هزینه ای که برای پرداخت آزمون زبان تافل هوم ادیشن می پردازید شامل مواردی از جمله ثبت نام و شرکت در این آزمون است همچنین برای دریافت گواهینامه های رسمی ای است که به شما می دهند. این گواهینامه رسمی که در آن نمره آزمون زبان شما است، به شما این امکان را می دهد تا آن را به عنوان تاییدیه نمره زبان انگلیسی تان برای ارسال به دانشگاه مورد نظر خود و کارفرمایان ارسال کنید.

گواهینامه ای که به شما می دهند شامل ۵ عدد گواهینامه است. یکی از آنها الکترونیکی است و به صورت پی دی اف است. ۴ عدد آن توسط موسسه ای که در آن آزمون را شرکت کرده اید تحویل داده می شود که این مدارک به صورت مستقیم از مرکز اصلی آزمون به موسسه فرستاده می شود.

برای پیدا کردن بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر و بروکرها بر روی مطلب کلیک کنید.

 

سخن آخر

برای پرداخت های بین المللی و همچنین ثبت نام در آزمون های مختلف روش های مختلفی نیز وجود دارد ، هم برای پرداخت آنلاین و هم برای برگذاری امتحان که هر کدام از این موارد شیوه ها و روش پرداخت آنلاین مختلف مثل ( ویزا و مستر کارت ، پی پال ، وسترن یونیون .. )  و دیگر روش های پرداخت مختص هر سایت و هر آزمون را دارا میباشد .

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

نحوه ی پرداخت دانشجویی بین المللی ارزی

امروزه با گسترش جامعه ی بشری و پیشرفت هایی که در تمام جوانب زندگی انسان ها صورت گرفته است، نظام آموزشی نیز دستخوش تغییراتی شده است.

بسیاری از افراد متقاضی تحصیل در خارج از کشور هستند. برای تحصیل در خارج از کشور و برای هزینه های دانشگاه و پرداخت دانشجویی با مشکلات و دردسرهایی مواجه می شوند. مشکلاتی از قبیل انتقال وجه و نحوه ی واریز هزینه به دانشگاه و یا برای مصارف شخصی در کشور مقصد.

به همین دلیل برای سهولت کار دانشجویان و کمک به آن ها برای حل این مسائل افراد و موسساتی تشکیل شده اند که این پرداخت های دانشجویی و ارزی را انجام می دهند. البته لازم به ذکر است که این موسسات و مراکز مسائل دیگری را نیز برای دانشجویان حل کرده اند به عنوان مثال: ثبت نام کارت دانشجویی بین المللی، پرداخت اپلیکیشن فی و پرداخت دانشجویی دانشگاه ها، واریز هزینه به سایت های خارجی، دریافت کارت دانشجویی بین المللی و… .

 

کارت دانشجویی بین المللی 

افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور خودشان را دارند باید کارت دانشجویی دریافت کنند. البته علاوه بر کارت دانشجویی مخصوصی که در دانشگاه به دانشجویان تعلق می گیرد این کارت دانشجویی بین المللی نیز برای دانشجویان قابل دریافت است.

برای دریافت این کارت باید پرداخت دانشجویی و ارزی  صورت بگیرد که برای آن باید از طریق موسسات که پرداخت های دانشجویی و ارزی را انجام می دهند اقدام کرد. کارت دانشجویی بین المللی ISIC یکی از معتبرترین کارت های شناسایی است که هر دانشجویی می تواند آن را دریافت و از مزایای آن استفاده کند.

این کارت مزایای بسیاری در داخل و خارج از کشور دارد. تمام دانشجویان کشور می توانند این کارت را پس از ثبت نام دریافت کنند. این کارت به دانشجویان تمام دانشگاه های دنیا این امکان را می دهد که وضعیت دانشجویی خود را اثبات کنند. همچنین از تخفیفات و مزایای حدود ۱۲۰۰۰۰ مکان در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا بهره مند شوند.

 

ثبت نام کارت دانشجویی بین المللی و هزینه کارت دانشجویی بین المللی

همه ی دانشجویان می توانند عضو سازمان بین المللی دانشگاهیان شوند و با مبلغی کم کارت دانشجویی بین المللی را دریافت کنند. در حال حاضر بیش از 100 هزار نفر عضو این سازمان هستند. برای دریافت این کارت ابتدا باید عضو سازمان دانشگاهیان شوند و در سامانه دانشگاهیان به آدرس My.isic.ir  ثبت نام کنند.

پس از ورود به سایت و برای درخواست کارت دانشجویی بین المللی باید هزینه معین شده را پرداخت کنند. هزینه ی صادر شدن کارت دانشجویی بین المللی برای دانشجویان 350 هزار تومان است. البته لازم به ذکر است که این کارت مورد تائید سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (UNESCO) است.

 

مزایای کارت دانشجویی بین المللی  

این کارت مزایای بسیاری دارد و دانشجویان میتوانند بدون پرداخت هزینه ی اضافی از آن ها بهره مند شوند. دانشجویانی که این کارت را دارند می توانند ازدوره های آموزشی آنلاین مانند نگارش حرفه ای، مسیریابی شغلی و تدوین رزومه بدون هیچ هزینه ای استفاده کنند.

همچنین دوره های آموزشی 5 ترم زبان انگلیسی سایت Hi English برای این دانشجویان رایگان خواهد بود و هیچ مبلغی هزینه نمیکنند . لازم به ذکر است ثبت شرکت دانشجویی به صورت رایگان انجام می پذیرد. برای دانشجویان دارنده ی کارت دانشجویی بین المللی تخفیف های ویژه دانشجویی از فروشگاه های افق کوروش و دیجی کالا و هتل های ایرانگردی و جهانگردی و… در نظر گرفته شده است.

 

پرداخت بین المللی، نحوه پرداخت پول به سایت های خارجی

هنگامی که فردی قصد خرید از سایت های خارجی و بین المللی را دارد و قصد پرداخت پول دارد این امر برایش محدودیت های بیش تری نسبت به از خرید از سایت های داخلی خواهد داشت. البته همیشه هنگام خرید از سایت های بین المللی این نگرانی نیز برای کاربر وجود دارد که اطلاعات او به سرقت رود و یا از اطلاعات او استفاده شود.

روش های مختلفی برای واریز هزینه در سایت های خارجی وجود دارد. البته گزینه های معتبری مانند استفاده از ویزاکارت، مستر کارت، کیف پول های الکترونیکی مثل پی پال وجود دارد که هر کدام شرایطی دارند. مثلا ویزا کارت یکی از قدرتمندترین روش های مبادلات مالی در جهان است و شامل کارت های نقدی و اعتباری و کارت های پیش پرداخت است.

این شبکه در ایران فعالیت ندارد و ایرانی ها برای خارج کردن ارز از کشور باید ارز نقد همراه خود داشته باشند و نمی توانند از کارت بانکی استفاده کنند.

 

بهترین سایت پرداخت ارزی و پرداخت ارزی دانشجویی 

همان طور که پیش از این گفتیم یکی از بهترین سایت ها برای پرداخت ارزی دانشجویی ویزاکارت است. همچنین مسترکارت را نیز می توان به عنوان یکی از بهترین سایت ها نام برد. دانشجویان می توانند به منظور پرداخت ارزی برای امور دانشجویی و انجام کارهای پذیرش دانشگاه از این سایت ها استفاده کنند.

مواردی که مورد استفاده ی بسیاری از دانشجویان است اعم از: هزینه های آزمون های بین المللی، هزینه هایی که مربوط به سفارت کشور مقصد هستند، هزینه های بلیط هواپیما و قطار و یا اتوبوس و رزرو هتل. البته این سایت ها مصارف بسیار دیگری نیز دارند.

مثلا: پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه ها و خرید های دانشجویان از سایت های بین المللی. همچنین سایت های پرداخت ارز آنلاین برای ثبت نام در آزمون های بین المللی از جمله آیلتس، تافل، GRE برای دانشجویان کاربرد دارند.

 

پرداخت ارزی آنلاین و روش های پرداخت ارزی  

همان طور که پیش از این گفتیم برای پرداخت ارزی روش های مختلفی وجود دارد. علاوه بر ویزا کارت و مستر کارت میتوان از کارت های اعتباری، گیفت کارت ووچر، استفاده از Pay Pal و ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و تتر استفاده کرد. هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که کاربر هنگام استفاده از آن ها باید آن را در نظر داشته باشد،

مثلا : راحتی کاربر، امنیت ( مطمئنا روش های آنلاین که اینترنتی هستند ریسک بالایی دارند فلذا باید از سایتی که امنیت بالایی دارد استفاده کرد.)، کارمزد( این مورد در مواردی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود که فرد بخواهد از طریق رمز ارزها یا همان ارزهای دیجیتال انتقال ارز را انجام دهد.)

 

صرافی پرداخت آنلاین، خدمات پرداخت دانشجویی و  ارزی

به دلیل تحریم های اعمال شده در کشورمان ایران، استفاده از کارت های اعتباری به راحتی امکان پذیر نیست. صرافی های آنلاین ارزی به همین منظور و برای این که ایرانیان بتوانند کلیه پرداخت های اینترنتی خود را با کمترین هزینه، بالاترین امنیت و در کمترین زمان انجام دهند، شکل گرفته اند.

در صرافی پرداخت آنلاین خرید و فروش بسیاری از ارز های دیجیتال و صدور گیفت کارت های مختلف با موجودی مورد نظر خود فرد و با شارژ مجدد صورت می گیرد. همچنین انجام خدمات دانشجویی از جمله بیمه و خوابگاه، افتتاح حساب بین المللی پی پال و صدور انواع ویزا کارت مستر کارت توسط صرافی آنلاین انجام می شود.

 

پرداخت اپلیکیشن فی ، بهترین سایت پرداخت اپلیکیشن فی و کارمزد پرداخت اپلیکیشن فی

 

متقاضیان تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور برای تحصیل و پذیرفته شدن در دانشگاه و در ابتدای روند  اپلای باید هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه را پرداخت کنند. درخواست پذیرش افراد از این دانشگاه ها بدون پرداخت اپلیکیشن فی بررسی نمی شود.

این اپلیکیشن فی در رشته های مختلف، متفاوت است. البته به وسیله ی مستر کارت و ویزا کارت انجام می شود. البته سایت های مختلفی برای این کار وجود دارد که هر کدام کارمزد متفاوتی را از دانشجویان دریافت میکنند. به همین منظور می توان سایتی را انتخاب کرد که کم ترین کارمزد را دریافت کند و بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهد.  

 

پرداخت دانشجویی و  اپلیکیشن فی ایتالیا، اپلیکیشن فی دانشگاه های آلمان، پرداخت اپلیکیشن فی کانادا

پرداخت دانشجویی و هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های آلمان به وسیله ی وب سایت Uni_assist انجام می گردد. پرداخت دانشجویی که فرد میکند به این صورت است که به ازای هر ترم 75 یورو و به ازای دانشگاه هایی که گزینه های انتخابی بعدی هستند 15 یورو باید هزینه گردد.

اپلیکیشن فی دانشگاه های ایتالیا توسط مستر کارت و یا ویزا کارت پرداخت می شوند و مبلغی حدود ۲۰ تا ۵۰ یورو هستند. این مبالغ مستقیم به حساب دانشگاه ها واریز می شوند. برای پذیرش گرفتن دانشگاه های کانادا پس از پر کردن فرم آنلاین اپلیکیشن فی باید مبلغ آن را برای بررسی مدرک خود توسط دانشگاه هزینه کنید که مقدار آن از ۵۰ تا ۱۵۰ نسبت به دانشگاه و رشته و شرایط فرد متقاضی متفاوت است.

شما میتوانید با کلیک بر روی صرافی های معتبر جهانی ارز دیجیتال و بروکرها آنها را شناسایی کنید.

 

سخن پایانی و جمع بندی

همان طور که پیش تر اشاره کردیم بسیاری دانشجویان و افراد نیازمند انتقال وجه در سطح بین الملل هستند.این افراد باید این نیاز خود را از طریق صرافی های ارز آنلاین و یا سایت ها و شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند رفع کنند. البته باید تمام فاکتورها را نیز از قبل بررسی کنند تا به مشکلی برنخورند، فاکتورهایی از جمله امنیت و هزینه ی معقول برای انجام پرداخت دانشجویی و ارزی . 

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

آشنایی با شرکت پرداخت نوین آرین 

شرکت پرداخت نوین آرین در فروردین سال ۱۳۸۵ تاسیس شد. این شرکت تنها پس از ۱۱ ماه فعالیت، توانست بزرگترین شبکه بانکداری الکترونیکی را فراهم کند. علاوه بر آن خدمات بانکی مختلفی را در زمینه پرداخت الکترونیکی به مشتریان خود ارائه می دهد. یکسری از خدماتی که شرکت نوین پرداخت ارائه می دهد عبارتند از؛ نصب دستگاه های مخصوص پایانه فروش، نصب دستگاه های خودپرداز و غیره.

در شرکت پرداخت نوین، ۲۰۰ نفر مشغول به خدمت رسانی می باشند. همه این افراد با تجربه و با مهارت هستند و در ارتقا و به روز رسانی پرداخت نوین آرین تلاش کرده تا بهترین خدمات را به مشتریان عرضه کنند. لازم به ذکر است که بانک اقتصاد نوین نیز از مشتریان این شرکت به حساب می آید. شرکت پرداخت نوین آرین دارای گواهینامه‌ها و مجوزهای مختلف و معتبری می باشد و صلاحیت آن نیز احراز شده است.

 این شرکت جزو شرکت های PSP به حساب می آید. منظور از شرکت PSP شرکتی است که در حوزه مالی و پولی فعالیت دارد. این شرکت ها پلی بین مشتری تجاری و بانک هستند که انجام خدمات ارزی و بانکی را برای مشتریان آسان می کند. همچنین خدمات بانکی متنوعی را به کاربران ارائه می دهند و مناسب انواع کسب و کارهای تجاری هستند. اکثر پرداخت ها به کمک همین شرکت ها انجام می شود. در حال حاضر 12 تا از این شرکت های بزرگ PSP در ایران هست که پرداخت نوین آرین یکی از آن ها می باشد. شرکت پرداخت نوین آرین توانسته است بزرگترین مجموعه پایانه فروش را در سال 1385 داشته باشد.

 

اپلیکیشن 

این شرکت نرم افزاری با عنوان سان را تهیه کرده است تا بتوانید به راحتی به خدمات آن دسترسی داشته باشید. نرم افزار سان روی تمامی گوشی های هوشمند قابل اجرا است. می توانید به کمک نرم افزار پرداخت سان شارژ بخرید و پرداخت های خود را به راحتی انجام دهید. با اپلیکیشن سان می توانید آینده رو تجربه کنید.

اپلیکشن پرداخت نوین تجربه‌ای نوین است. این نرم افزار کمک بزرگی به صنعت پرداخت مشتریان کرده است. در نرم افزار پرداخت نوین، شما پشتیبانی دائم و رایگان خواهید داشت. با وجود امن بودن اپلیکیشن نوین پرداخت، شما می توانید با کمک قابلیت های مختلفی که دارد به راحتی به صورت دیجیتال پرداخت خود را انجام دهید.

کاربران می توانند نرم افزار پرداخت نوین آرین را روی هر مدل گوشی هوشمند نصب کنند و به راحتی از آن استفاده کنند. در اپلیکیشن پرداخت دیجیتالی آرین می توانید انواع خدمات بانکی را انجام دهید؛ از جمله کارت به کارت کردن، صدور و پرداخت قبض ها، خرید شارژ و غیره. اگر همچنان با وجود پشتیبانی و امکانات مختلف خدمات رسانی سوالی داشتید، حتما به تیم پشتیبانی پیام دهید و سوال خود را بپرسید. تیم پشتیبانی همه تلاش خود را می کند تا نرم افزار پرداخت نوین را به کمک انتقادات مشتریان به روز نگه دارد و خدمات آن را با توجه به نیاز کاربران سازمان دهی کند.

 

راه های ارتباطی 

برای ارتباط با شرکت پرداخت آرین می توانید از طریق شماره ای که در سایت آمده تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی دیگر پیام و یا سوال خود را مطرح کنید. آدرس و نشانی ساختمان مرکزی شرکت پرداخت نوین آرین؛ تهران، سعادت آباد، خيابان علامه جنوبي، كوچه ٢٤ غربي، پلاك٢١ است. شماره تلفن شرکت همانطور که در سایت آمده ۰۲۱- ۴۸۳۲۰ است. راه های ارتباطی دیگر عبارتند از نمابر: ۰۲۱- ۷۶۲۵۱۰۹۰. همچنین برای ارتباط با امداد مشتریان می توانید با شماره ۰۲۱- ۴۸۰۰۶تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با پشتیبانی می توانید به آدرس پست الکترونیکی support@pna.co.ir پیام دهید. شماره پشتیبانی پرداخت نوین آرین نیز در سایت آمده است. اگر می خواهید با قسمت اداری شرکت در ارتباط باشید می توانید از طریق آدرس پست الکترونیک info@pna.co.ir در ارتباط باشید. کد پستی شرکت 1997979984 است. مجموعه پرداخت نوین در رسانه های اجتماعی نیز فعالیت دارد؛ و می توانید از طریق آپارات، لینکدین، اینستاگرام و واتساپ نیز خبرهای سایت شرکت و سایر مسائل شرکت را می توانید دنبال کنید.

 

اطلاعات جامع شرکت پرداخت نوین آرین 

برای مراجعه به وب سایت پرداخت نوین می توانید به آدرس اینترنتی پرداخت نوین آرین سر بزنید. در حال حاضر شرکت پرداخت نوین آرین در خدمات بانکی زیر فعالیت دارد؛ USSDها، کیوسک های بانکی، خودپردازهای بانکی، دستگاه های پرداخت نوین بانکی و درگاه های پرداخت الکترونیک. این شرکت تجربه چندین ساله و کارکنانی با سابقه دارد. این شرکت می تواند برای راه اندازی دستگاه های پایانه فروش، کارت های عضو شبکه شتاب آنلاین و هم آفلاین را بپذیرد. حتی در راه اندازی پایانه های فروش خارج از کشور نیز می تواند با کمک کارت های عضو شتاب فعالیت کند.

پرداخت نوین آرین در دستگاه پوز اندرویدی که لمسی است می تواند مانند دستگاه های کارتخوان عمل کند. به کمک اندروید پوز پرداخت نوین شما می توانید کسب و کار خود را سرعت ببخشید و نحوه پرداخت و دریافت را آسان تر کنید. شرکت پرداخت نوین آرین زیر مجموعه بانکی است و گفته می شود که بانک اقتصاد پشتوانه ای برای شروع فعالیت این شرکت بوده است. شرکت پرداخت نوین توانسته است فعالیت خود را مانند سایر شرکت های PSP از طریق درگاه‌های پرداخت الکترونیک، دستگاههای پرداخت نوین بانکی، خودپردازهای بانکی، کیوسک‌های بانکی، USSD گسترش دهد. پرداخت نوین بین مشتریان تجاری و بانکی و بانک ارتباط برقرار می کند و مانند یک پل عمل می کند.

 

محصولات 

دستگاه کارتخوان  سرویس امن خود را به مشتریان ارائه می دهد و به صورت پایدار فعالیت دارد. پایانه های  ثابت، سیار، اندرویدی یا همراه هستند. کارتخوان های ثابت در فروشگاه وجود دارد و مراجعه کنندگان کالای مورد نیاز خودرا به صورت حضوری دریافت می کنند. اما پایانه های فروش سیار از سیم کارت تلفن همراه استفاده می کند. پایانه سیار به صورت الکترونیکی پرداخت را انجام می دهد که خدماتی مانند دریافت موجودی، خرید کالا و پرداخت قبوض را نیز انجام می دهد.

پایانه اندرویدی مانند گوشی ای هوشمند است و همه خدمات بانکی را انجام می دهد؛ تماس تلفنی، اتصال به اینترنت، نصب نرم افزارهای فروش و پرداخت. پایانه همراه می تواند به کمک بلوتوث به موبایل وصل شود و به IOS و اندروید متصل شود و حتی می تواند با کارت های هوشمند تراکنش انجام دهد.

همچنین با توجه به وجود نیروهای متخصص توانسته است برای مشتریان تجاری و بانکی خود، درگاه آنلاین پرداختی را فراهم کند. تمام کانال های بانکداری درگاه به مدیریت کانال متصل هستند. استفاده از این سیستم مدیریت باعث شده تا مزیت هایی داشته باشد. یکی از این مزیت ها، این است که پیچیدگی در پرداخت و واریز قبوض ساده تر می شود. اتصال به کانال مدیریت باعث یکپارچه شدن کانال های بانکداری می شود. با کمک سیستم درگاه آنلاین می توانید انواع کارت ها (کارت هدیه، کارت اعتباری) را برای انواع خدمات بانکی از جمله پرداخت و و انتقال وجه کاربرد دارد. با کمک درگاه آنلاین، امنیت پرداخت بسیار بالا رفته و به صورت دائم پشتیبانی می شوید. با کمک درگاه آنلاین پرداخت نوین ، می توانید انواع خرید اینترنتی را با امنیت و سرعت بالا انجام دهید.

 

قوانین 

پرداخت نوین آرین در ۲۴ ساعت شبانه روز تیم پشتیبانی قوی ای دارد، نرخ کارمزدی که در ارائه خدمات دریافت می کند کم است و سرعت انجام خدمات بانکی آن بالا است. خودپرداز نوین قطعا پرطرفدارترین شیوه پرداخت برای خرید کالا حضوری و اینترنتی می باشد. شما به کمک برنامه پرداخت نوین و قوانین موجود در آن، پشتیبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته خواهید داشت.

پرداخت نوین شبکه ای است که دسترسی به آن آسان و مشتری پسند است و انواع خدمات نوین به مشتریان بانکی ارائه می دهد. شما می توانید به کمک پرداخت نوین تمامی خدمات بانکی خود را به صورت آنلاین در هر جا انجام دهید. نمایندگی های شرکت پرداخت نوین در اکثر شهر ها دفتر دارد. شرکت پرداخت نوین در اصفهان، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، قم، گلستان، گیلان و در استانهای دیگر نیز نمایندگی دارد.

جهت بررسی جدول بهترین صرافی های ارز دیجیتال و بروکرها کلیک نمایید.

 

سخن پایانی

این شرکت با این هدف تاسیس شده است که شبکه های الکترونیک بانکی را گسترش دهد. تلاش شرکت بر این است که محیطی امن برای ارائه خدمات بانکی به مشتریان را فراهم کند؛ تا مراجعه کنندگان با خیال راحت امور خود را رسیدگی کنند. چنین سیستمی سرعت عملیات بانکی را بالا برده و پشتیبانی کامل دارد.

سیستم پرداخت نوین قوانین خاص خود را دارد و انواع مختلفی دارد، سیار، ثابت، همراه و اندروید. هر کدام از انواع پرداخت نوین به نحوی به ارائه بهتر خدمات کمک می کنند. پشتیبانان پرداخت نوین افرادی با تجربه و با مهارت هستند که می توانید هر انتقادی یا پیشنهادی را به آنها برسانید. پشتیبانان با توجه به نیازهای مشتریان کمک می کنند تا محیط پرداخت نوین را به روز نگه دارند؛ و به کاربردی ترین حالت آن ارتقا دهند. برای استخدام در شرکت پرداخت نوین می توانید از طریق راه های موجود در سایت ارتباطی با شرکت در تماس باشید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

آموزش نحوه افتتاح حساب وایز و انتقال پول از طریق آن 

 

ترانسفر (انتقال) پول با وایز

سامانه وایز، یک سیستم انتقال مالی بین الملل است که دی ارز در این مقاله شما را با این سیستم انتقال آشنا میکند ، سیستم انتقال وایز ، ارز مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد، انتقال می دهد. حساب وایز یک سیستم انتقال مالی بین المللی می باشد که در سراسر جهان کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. این پلتفرم در سال ۲۰۱۱ و توسط دو نفر به نام های کارمن و هنریکس تاسیس گردید.

از آنجایی که حساب وایز، کاربران فعال بسیار زیادی را جذب کرده است، از این پلتفرم در انتقال های مالی بسیاری در سراسر جهان استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم تا نحوه افتتاح حساب و انتقال پول را از طریق این سیستم به شما آموزش دهیم. اگر شما نیاز به انتقال پول به خارج از کشور دارید، خواندن این مقاله به شما پیشنهاد می شود. با ما تا پایان همراه باشید.

با استفاده از سیستم انتقال مالی وایز، هزینه تبدیل ارز، حذف خواهد شد.

 

وایز چیست؟  Wise Transfer

در گذشته انتقال پول با مشکلات متعددی روبرو بود. به عنوان مثال شما اگر می خواستید مبلغی به یورو به حسابی در انگلیس واریز کنید، باید علاوه بر هزینه انتقال وجه، هزینه تبدیل ارز ریال به یورو را نیز پرداخت می کردید.

با تاسیس پلتفرم وایز، این مشکل کاملا حل گردید. از آنجایی که وایز در اکثر کشورها شعبه دارد، شما برای انتقال پول لازم نیست هزینه تبدیل را بدهید و تنها هزینه انتقال وجه را پرداخت خواهید کرد. در این شبکه اگر شما مبلغی به دلار را به حسابی در کشور انگلیس بفرستید، این مبلغ بر حسب یورو به دست شخص مورد نظر خواهد رسید و بدین ترتیب هزینه های شما کاهش خواهد یافت.

 

Untitled 1.gif

 

 

 Wise Transfer در ایران

شرایط ایران برای انتقال پول از طریق سامانه وایز با سایر کشورها متفاوت است. کشور ایران سالها است که تحت شدیدترین تحریم های مالی و بانکی قرار گرفته و این عامل سبب شده است تا سامانه وایز از ارائه خدمات به ایرانیان اجتناب کند. از آنجایی که استفاده از خدمات این سامانه جهت انتقال پول در سطح بین الملل برای ایرانیان ضروری است، در این مقاله راه های فرعی برای افتتاح حساب را به شما آموزش خواهیم داد.

 

مراحل افتتاح حساب وایز در ایران:

  1. در اولین گام، شما باید از یک vps برای ورود به سایت وایز استفاده نمایید. به منظور جلوگیری از احتمال بلاک شدن حساب مالی خود در وایز ، استفاده از vps ثابت ضروری است. vps و vpn هر دو، ابزار تغییر ip هستند اما تفاوت آنها در این است که هنگام استفاده ازvpn برای هر بار اتصال، ip شما تغییر خواهد کرد اما در vps آی پی شما همواره ثابت خواهد بود. 
  2. پس از خریدن vps ، در مرحله دوم شما میتوانید وارد وبسایت Wise Transfer به آدرس  www.wise.com شوید.
  3. باید اطلاعات شخصی خود را در سایت وارد کنید. در این مرحله باید عکس پاسپورت خود را نیز در سایت به منظور راستی آزمایی آپلود نمایید.
  4. در مرحله بعد لازم است تا شماره موبایلی را جهت دریافت پیام تایید در سایت وارد نمایید. در این بخش هرگز نباید شماره موبایل خود را وارد کنید؛ چرا که محل زندگی شما در ایران اثبات خواهد شد. به منظور رفع این مشکل از یک شماره موبایل مجازی که مربوط به کشوری خارجی است استفاده نمایید. ذکر این نکته نیز بسیار مهم است که اگر کشور محل زندگی خود را به عنوان مثال مالزی انتخاب کردید، باید آی پی vps شما و همچنین شماره موبایل شما نیز مربوط به کشور مالزی باشد.
  5. در مرحله آخر نیز ایمیل خود را تایید خواهید کرد و مدارک ارسالی شما طی یک روز کاری بررسی و نتیجه به شما اعلام خواهد شد.

 

به این موضوع دقت نمایید که شما تمامی مشخصات خود را باید مطابق با گذرنامه  وارد کنید زیرا عکس گذرنامه شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت اما هیچگاه نباید محل زندگی خود را ایران اعلام نمایید. در واقع در هنگام ثبت نام در این سایت، شما فردی ایرانی هستید که در کشوری خارجی زندگی می کنید.

با کلیک بر روی لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی و بروکرها ، ویژگی آنها را جستجو کنید.

 

مدت زمان لازم برای انتقال پول در حساب های وایز

افرادی که اقدام به انتقال پول در سطح بین المللی می کنند، بازه زمانی لازم تا رسیدن پول به مقصد برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است.سیستم وایز انتقال های مالی را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد. این بازه زمانی معمولا حدود یک روز می باشد. البته بسته به نوع کارت بانکی و نوع ارز انتخابی برای تبدیل، این بازه می تواند متغیر باشد.سامانه وایز انتقال ارز شما را با کارمزدی بسیار پایین انجام می دهد.

 

حواله wise 

یکی از ویژگی های برجسته سامانه انتقال پول وایز، حواله است. در بخش های قبل در مورد حواله وایز توضیحاتی دادیم. حواله wise در واقع به تبدیل و انتقال همزمان یک ارز می گویند. اگر شما مقداری ارز دلار را وارد سامانه وایز کنید، می توانید همزمان واحد پول را عوض کرده و آن را به کشوری دیگر انتقال دهید. به این فرآیند انتقال حواله می گویند.

 

 

Untitled 1

 

 

بانک های مجازی خارجی

در سطح جهان، طی سال های اخیر بانک های مجازی بسیاری تاسیس شده اند. هدف از تاسیس این بانک ها، تسهیل در انتقال پول در سطح بین الملل می باشد. از جمله مشهور ترین بانک های مجازی می توان به Ally، Bank mobile و وایز اشاره کرد. مطمئنا تمامی این بانک های دیجیتال قابل اعتماد نیستند و نمی توان از طریق آنها پول انتقال داد. همچنین برخی از این بانک های دیجیتال کارمزد انتقال بالایی را دریافت کرده و از این لحاظ برای انتقال های مالی مناسب نمی باشند.

یکی از بهترین و معتبر ترین سیستم های انتقال مالی، وایز ترانسفر می باشد که در مورد آن در پاراگراف های قبل توضیح دادیم. این سیستم مالی کارمزد های بسیار پایینی را برای انتقال دریافت می نماید و در بازه زمانی کوتاه، پول شما را انتقال خواهد داد.

 

انتقال پول بین المللی 

هدف از تاسیس و ایجاد سامانه ترانسفر وایز، انتقال پول در سطح بین الملل است. در گذشته انتقال پول به خارج از کشور بسیار سخت بود و برای انجام این امر افراد باید به صرافی ها به صورت حضوری مراجعه می کردند. همچنین برای انتقال ارزی مانند یورو، روبل و… علاوه بر هزینه انتقال هزینه تبدیل نیز باید پرداخت می شد. امروزه با تاسیس بانک های دیجیتالی مانندwise ، شرایط آسان تر شده است. از طریق این سامانه شما به راحتی می توانید ارز مورد نظر خود را بدون پرداخت هزینه تبدیل در زمانی کوتاه انتقال دهید.

انتقال ارز در سامانه وایز، در زمانی بسیار کوتاه انجام می پذیرد.

 

افتتاح حساب ترانسفر وایز

افتتاح حساب در بانک دیجیتال وایز نیازمند آگاهی از مراحل مختلف آن است. البته ثبت نام در این سامانه کار سختی نیست ولی از آنجا که ایران تحت تحریم های مالی قرار دارد، برای ثبت نام در سایتِ این سامانه باید از روش های خاصی استفاده کرد که در ادامه این مطلب، این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد.

 

جمع بندی مطلب

در دنیای امروز شرایط زندگی نسبت به گذشته تغییرات بسیاری کرده است. این تغییرات در زمینه نقل و انتقالات مالی بسیار برجسته و محسوس می باشند. در گذشته اگر شما قصد ارسال ارز به خارج از کشور را داشتید، باید به صورت حضوری به صرافی مراجعه می کردید و پس از پرداخت هزینه تبدیل و انتقال ارز، می توانستید مبلغ مورد نظر خود را انتقال دهید. در این روش، هزینه پرداختی توسط شما برای انتقال بسیار بالا بود و مدت زمان زیادی طول می کشید تا انتقال ارز انجام شود. امروزه شرایط تغییر کرده است.

با تاسیس بانک های دیجیتال، در مدت زمانی کوتاه و با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر، مبلغ مورد نظر شما به خارج از کشور انتقال می یابد. یکی از بهترین بانک های دیجیتالِ تاسیس شده در حوزه نقل و انتقالات مالی بین الملل، پلتفرم وایز است. در این سامانه، هزینه تبدیل ارز حذف شده و برای ارسال ارز شما تنها هزینه انتقال را پرداخت خواهید کرد. در این پلتفرم بازه زمانی مورد نیاز برای انتقال پول نیز بسیار کوتاه است و پس از درخواست انتقال ، حداکثر یک روز انجام این فرآیند زمان خواهد برد. بنابراین اگر قصد دارید تا به خارج از کشور، ارز انتقال دهید، بهترین پلتفرم انتقال بین المللی، سامانه وایز می باشد.

 

سوالات متداول

+وایز ترانسفر چند سال سابقه دارد و مربوط به کدام کشور است؟

Wise Transfer در سال ۲۰۱۱ در استونی تاسیس گردید. این شرکت درحال حاضر در بریتانیا مستقر میباشد و دفاتر دیگری در کشورهای امریکا، سنگاپور و سایر کشورها دارد.

+مقدار کارمزد Wise Transfer چقدر است؟

کارمزد وایز ترانسفر بسته به مقدار پول و نوع ارزی که میخواهید انتقال دهید متفاوت است.

+آیا وبسایت ها می توانند از وایز ترانسفر استفاده نمایند؟

بله، Wise Transfer خدمات خود را بصورت API برای کسب و کارها ارائه می دهد: از جمله حساب های چند ارزی و پرداخت های بین المللی.

+Wise Transfer از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

وایز ترانسفر از ۵۰ ارز در سراسر جهان پشتیبانی می کند. از جمله ارزهای اصلی مانند دلار ، یورو ، پوند، ین و …

+روش شارژ حساب وایز ترانسفر چگونه است؟

4 روش شارژ حساب عبارتند از : bank transfer , debit or credit card , Apple Pay ,  Google Pay

 

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

شرایط و ضوابط پی پال PayPal 

در این مقاله قصد داریم تا شما را با امنیت پی پال برای انجام معاملات بین المللی و سیاست حفظ حریم خصوصی این شرکت، بیشتر آشنا کنیم. پی پال به عنوان یکی از پرطرفدار ترین پلتفرم های مالی در جهان، همواره تلاش کرده است تا بالاترین میزان امنیت را برای کاربران خود فراهم آورد. هرچند که این شرکت تا به امروز چندین بار تحت حمله های سایبری قرار گرفته است، اما هنوز هم به عنوان ایمن ترین سیستم انتقال مالی شناخته می شود.

اگر شما هم از علاقمندان به آگاهی از نحوه اعمال سیاست های امنیت پی پال هستید، پیشنهاد می شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. امنیت پی پال توسط پروتکل های خاصی در این سامانه تامین میشود.

 

پی پال چیست؟

پی پال یک سیستم انتقال مالی بین المللی می باشد که در جهان از شهرت بسیار بالایی برخوردار شده است. این سیستم در سال ۱۹۹۸ طراحی گردید و هدف از تاسیس آن، تسریع در انجام معاملات در سطح بین الملل بود.

افتتاح حساب پی پال رایگان است و شما می توانید با چند کلیک ساده، این فرآیند را به انجام برسانید. حساب های پی پال در دو نمونه شخصی و تجاری به کاربران ارائه می شوند و هر شخص بسته به نوع استفاده خود باید حساب مالی مناسب را انتخاب نماید.

در حساب پی پال شما باید یک کارت بانکی به حساب دیجیتال خود متصل کنید تا پس از انجام نقل و انتقالات مالی، مبلغ از حساب شما برداشت و یا به آن واریز شود.

 

امنیت و قوانین پی پال

پی پال در سراسر جهان کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. همین امر سبب می شود تا این شرکت سیاست های خاصی را جهت حفظ امنیت کاربران خود در بالاترین سطح ممکن، در نظر بگیرد. البته با وجود اجرای سیاست های فوق، تاکنون این شرکت چندین بار تحت حمله هکر ها قرار گرفته است اما ضرر کلانی به مشتریان وارد نشده است.

در این بخش قصد داریم تا تمامی سیاست های پی پال جهت حفظ امنیت کاربران را به شما توضیح دهیم.

در معاملات، جهت اجرای سیاست های امنیت پی پال ، هر دو طرف خریدار و فروشنده باید دریافت و ارسال کالا را تایید کنند.

 

۱. قوانین پی پال: ثبت اطلاعات شخصی کاربران

به محض ثبت نام در سایت پی پال ، تمامی اطلاعات شخصی شما در پایگاه داده این شرکت، ثبت می گردد. مقالات اصلی قوانین پی پال ، علاوه بر اطلاعاتی که خودِ شما در سایت پی پال ثبت می کنید، مشخصات کامپیوتر مورد استفاده و محل اتصال شما به اینترنت نیز در سیستم ذخیره می شود.

پی پال از اطلاعات فوق برای فرآیند های تجاری یا… هرگز استفاده نخواهد کرد، بلکه جهت بالا بردن امنیت کاربران، این داده ها را دریافت می نماید. در واقع امنیت پی پال بدین صورت تامین می شود.

بگذارید با یک مثال، اهمیت این موضوع را واضح تر به شما توضیح دهیم. در طی سال های اخیر چندین بار پی پال تحت حمله های سایبری قرار گرفته است. در تمامی موارد، هکر ها شناسایی شده و ضرری متوجه کاربران نشده است، اما چرا؟

هکر ها برای شروع عملیات خود باید به سایت پی پال وارد شوند، این سایت طبق سیاست های خود اجازه دارد تا تمامی اطلاعات کاربران را به صورت خودکار ذخیره کند و همین عامل سبب می شود تا اطلاعات هکر ها نیز در سیستم ثبت و قابل ردیابی باشد. در راستای اجرای سیاست های امنیت پی پال، این شرکت تا زمان رسیدن کالا به دست خریدار، مبلغ پرداخت شده را On Hold می کند.

 

2. قوانین پی پال: استفاده از قابلیت Confirm یا تایید مالی

سیاست حفظ حریم خصوصی پی پال منحصرا محدود به جلوگیری از حمله هکر ها به حساب های کاربران نمی شود. پی پال، امنیت کاملی را در هنگام معامله دو شخص از طریق این پلتفرم برای هر دو طرف به وجود می آورد. در ادامه با یک مثال، این موضوع را واضح تر به شما توضیح خواهیم داد. فرض کنید که شما صاحب یک کسب و کار بین المللی هستید و محصولاتی را به فروش می رسانید. به همین دلیل، برای دریافت هزینه فروش این محصولات از پی پال business استفاده می کنید. در این حالت، پی پال امنیت کامل معاملات شما را به صورت دو طرفه تامین خواهد کرد، اما چگونه؟

هنگامی که مشتری تصمیم به خرید محصولی می گیرید، مبلغ خرید از حساب وی کم می شود اما به حساب شما اضافه نمی گردد. بدین صورت، شما با خیال راحت می توانید محصول خود را برای خریدار پست نمایید و خریدار نیز می تواند با خیال راحت پول را پرداخت کند. به عبارتی دیگر، تا زمانی که پی پال مطمئن نشود محصول از خریدار به فروشنده رسیده است، پول شما را آزاد نخواهد کرد. سیستم امنیت پی پال بدین گونه عمل می کند که هر دو طرف خریدار و فروشنده باید گزینه confirm را انتخاب کنند تا انتقال انجام شود. تا قبل از انتخاب این گزینه، پول نزد پی پال به امانت خواهد ماند.

 

3. قوانین پی پال: On Hold کردن تراکنش

در حالت On Hold، بخشی از پول شما در پی پال و یا کل پول شما، به صورت موقت مسدود می گردد. پولی که در PayPal مسدود می شود، متعلق به شما است و از حسابتان کسر نشده اما به صورت موقت حق انتقال را نخواهید داشت. هدف از این اقدام پی پال حفظ حق خریدار می باشد و هم راستا با سیاست های بالا بردن امنیت پی پال است.

 

3.1. نحوه رفع مشکل On Hold

اگر به دلیل سیاست های امنیت پی پال، حساب شما در حالت On Hold قرار گرفته است، نگران نباشید. معمولا حالت On Hold بیست و یک روز طول می کشد و پس از گذشت این بازه زمانی، حساب از حالت تعلیق بیرون خواهد آمد. خارج شدن از حالت On Hold منوط به تایید خریدار از دریافت محصول است.

اگر پس از گذشت ۲۱ روز، مشخص شود که شما کالای مورد نظر را به مشتری تحویل نداده اید، مبلغ مورد نظر مسدود خواهد گردید. البته در مبحث امنیت پی پال، راه های دیگری نیز برای خارج کردن پول شما از حالت On Hold، زودتر از بازه زمانی 21 روزه، وجود دارد.

بسیاری از شرکت های پستی و حمل و نقل با سیستم پی پال قرارداد دارند و اگر کالای مورد نظر شما توسط یکی از این شرکت ها به دست مشتری رسیده باشد، می توانید از شرکت مورد نظر درخواست نمایید تا ارسال کالای شما را تایید نماید. در صورت تایید شرکت حمل و نقل، مبلغ شما از حالت ON HOLD خارج خواهد شد. سیاست حفظ حریم خصوصی پی پال، امنیت کاربران را کاملا تامین می نماید.

 

4. قوانین پی پال: On Hold شدن کل حساب کاربری

در شرایطی خاص، ممکن است برای افزایش امنیت پی پال در انجام معاملات، کل حساب کاربری شما معلق شود. در این شرایط شما امکان دریافت یا ارسال پول را نخواهید داشت و حساب شما به صورت کلی On Hold می گردد. این مشکل بنا به دلایل مختلفی که مربوط به امنیت پی پال است، اتفاق می افتد. کاربران ایرانی که از خدمات سیستم پی پال استفاده می کنند، با این مشکل هر از چند گاهی مواجه می شوند.

طبق قوانین مربوط به امنیت پی پال، این شرکت از ارائه خدمات به کشور هایی که تحت تحریم های مالی و بانکی آمریکا قرار گرفته اند، خودداری می کند. ایران نیز از جمله کشورهایی می باشد که سال ها تحت شدیدترین نوع تحریم ها قرار گرفته است. از آنجایی که بسیاری از ایرانیان برای معاملات خود نیاز به استفاده از سیستم پی پال دارند، از راهی های فرعی برای افتتاح حساب در این پلتفرم استفاده می نمایند.

با این روش، شما مجبور خواهید بود تا ملیت خود را غیر ایرانی اعلام نمایید و از شماره موبایل مجازی خارجی نیز استفاده کنید. پی پال گاهی اوقات این راه ها را تشخیص می دهد و اکانت شما را On Hold می کند. در این حالت از شما خواسته می شود تا مدارک هویتی خود را ارائه دهید و سپس حساب شما در دسترس قرار خواهد گرفت. از آنجایی که شما ملیت خود را غیر ایرانی اعلام کرده اید، در این شرایط نمی توانید حساب خود را از حالت معلق خارج کنید. پیشنهاد می شود که در صورت مواجه شدن با این مشکل امنیتی که به واسطه سیاست های پی پال ایجاد شده است، از صرافی های ایرانی معتبر برای حل مشکل کمک بگیرید.

سیاست های پی پال در راستای جلوگیری از حمله هکرها و افزایش امنیت کاربران می باشد.

 

6. قوانین پی پال: حالت pending در انجام یک تراکنش یا معامله

یک حالت معمول که برای بالا بردن امنیت پی پال طراحی شده است، pending می باشد. این حالت تنها مختص پی پال نیست و در مستر کارت های مختلف نیز وجود دارد. هنگامی که شما یک تراکنش را انجام می دهید و مبلغی را از طریق پی پال به حساب دیگری ارسال می کنید، این تراکنش در یک بازه زمانی 1 تا 48 ساعته، در حالت pending می ماند و سپس ارسال می شود. علت این امر، جلوگیری از پول شویی و فعالیت های مخرب است.

بازه زمانی pending معمولا تا دو روز کاری طول می کشد اما این زمان تا 2 هفته هم می تواند افزایش یابد. سامانه های بازرسی بین المللی ممکن است به مبلغ انتقال داده شده توسط شما مشکوک شوند و جهت تحقیقات بیشتر، پول را در حالت pending نگه دارند.

در این مرحله، دو حالت ممکن است به وجود آید؛ اول اینکه، پس از گذشت بازه زمانی pending، تراکنش شما postedمی شود. در این حالت تراکنش مورد نظر شما با موفقیت انجام شده است. دومین موردی که ممکن است پس از حالت pending به وجود آید، refund است. اگر پرداخت بین المللی شما به هر دلیلی تایید نشود، مبلغ به حساب شما بازگشت داده خواهد شد و جای هیچ نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت.

با کلیک بر روی لیست کامل صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و بروکرها ، مشخصات آنها را مطالعه کنید.

 

سخن پایانی

یکی از سیستم های نقل و انتقال مالی مشهور در سطح جهان، پی پال است. این سیستم سبب شده است تا مبادلات مالی جهانی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.از آنجایی که این سیستم کاربران بسیاری را به خود جذب کرده، سیاست ها و قوانین خاصی جهت بالا بردن امنیت پی پال وضع شده است.

در این مقاله به صورت کامل در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی پی پال صحبت کردیم. پروتکل هایی مانند Confirmation، On Hold و pending در جهت اجرای همین سیاست ها ابداع شده اند.با استفاده از سیستم انتقال مالی پی پال، شما به عنوان فروشنده، با خیال راحت پول خود را دریافت خواهید کرد و خریدار نیز از دریافت محصولی که خریده است اطمینان حاصل خواهد کرد.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

شیبا اینو Shiba Inu

در این مقاله سعی کرده‌ایم تا حد ممکن در مورد ارز شیبا، ویژگی ها، مزایا، معایب و نحوه خرید شیبا اینو، توضیحاتی را ارائه دهیم.

 

ارز شیبا (Shiba Inu) توکنی است که می‌خواهد جایگزینی مبتنی بر اتریوم برای دوج کوین (DOGE) و ممکوین (memecoin) باشد. برخلاف بیت کوین، که به گونه ای کمیاب طراحی شده است،SHIB  با عرضه کل یک کوادریلیون، فراوانی زیاد دارد. اکوسیستم Shiba Inu Token از پروژه هایی مانند انکوباتور NFT و توسعه یک صرافی غیرمتمرکز به نام Shibaswap پشتیبانی می کند.

 

ارز شیبا (SHIB) چیست؟

 

توکن شیبا (SHIB) یک توکن طراحی شده برای جایگزینی سازگار با اتریوم برای Dogecoin (DOGE) است. یک توسعه‌دهنده ناشناس به نام ریوشی SHIB را در آگوست 2020 راه‌اندازی کرد. این پروژه با عرضه کلی یک کوادریلیون توکن آغاز شد. نام آن از نژاد سگ ژاپنی شیبا اینو گرفته شده است. اخیراً Dogecoin محبوبیت زیادی به دست آورده است و حالا ششمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار می باشد. دلیل ارزش و اهمیت دوج کوین قیمت پایین آن نسبت به  کریپتوکارنسی های دیگر است. ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) قاتل دوج کوین (DOGE) نامیده می شود. تحلیلگرلن معتقدند که ارز شیبا سرمایه‌گذاری بهتری نسبت به دوج کوین است.

 

 

مزایا و معایب ارز شیبا

مزایا

  • دارای اکوسیستم بصری و آسان
  • حفظ اطلاعات کاربران
  • امکان سفارشی سازی توسط خود کاربران

معایب

  • عدم دسترسی در تمام کشورها

 

تحلیل ارز شیبا

در حال حاضر قیمت ارز شیبا (هر واحد ارز شیبا اینو) در لحظه نگارش این مطلب، ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار است. با احتساب نرخ تتر، ۴۴,۹۴۴ تومان، قیمت شیبا به تومان معادل ۰.۵ می باشد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۸۵.۷۱ میلیون دلار است. ارزش شیبا یک دلاری (۱ دلار آمریکا) برابر با ۹۵۱۹۳.۴۳ شیبا اینو است.

تاریخچه قیمت ارز شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا اینو در 1 آگوست 2020 عرضه شد. قیمت یک SHIB 0.00000000051 دلار بود. 196,078,431,372 ارز شیبا را می شد با 100 دلار خرید.  به محض ضرب سکه های شیبا، 50٪ عرضه آن در مخازن نقدینگی SHIB/ETH در Uniswap قفل شد. 50 درصد دیگر در سه تراکنش متوالی به ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم واگذار شد.

 

 

برای خرید ارز شیبا چکار کنیم؟

کاربران می توانند ارز شیبا را از چند صرافی مختلف کریپتو خریداری، ارسال و دریافت کنند. از آنجایی که SHIB به عنوان توکن اتریوم صادر می شود، با اکوسیستم وسیع اتریوم سازگار است. مزایای توکن شیبانو شامل سازگاری با کیف پول های اتریوم مانند Coinbase Wallet ، در دسترس بودن در صرافی های غیرمتمرکز (یا DEX) مانند UniSwap ، پتانسیل SHIB برای گنجاندن در برنامه های DeFi مبتنی بر ETH مانند محصولات وام دهی و پس انداز و بازارهای NFT می باشد.

ارز شیبا (SHIB) چه تفاوتی با دوج کوین (DOGE) دارد؟

ارز شیبا بر خلاف DOGE، با اکوسیستم اتریوم سازگار است. این سازگاری به جامعه شیبانو اجازه می ‌دهد تا برنامه ‌های رمزنگاری مانند ShibaSwap ایجاد کند. این برنامه ها شامل یک DEX است که به کاربران اجازه می ‌دهد تا توکن ‌ها را بدون واسطه معامله کنند و به اشتراک بگذارند. در آینده، جامعه شیبا قصد دارد یک پلتفرم NFT و سیستم حاکمیتی مبتنی بر DAO را برای اکوسیستم شیبا به نام DoggyDAO منتشر کند.

راحت ترین صرافی ارز دیجیتال خارجی و بروکرها کدام است؟ برای بررسی بر روی مطلب کلیک کنید.

 

سخن پایانی

همانگونه که در مطالب بالا نیز گفته شد ارز شیبا برای به حداکثر رساندن ارزش آن، برای جامعه SHIB طراحی شده است. مجموع عرضه این توکن، یک کوادریلیون SHIB و مجموعه در گردش صد کوادریلیون SHIB است. در یک مجموعه شیبانو، صد کوادریلیون SHIB وجود دارد و میزان توکن سوزی آن چهار درصد در سال است. تیم Shiba Inu  دارای سابقه اثبات شده ای در زمینه ارزهای دیجیتال است و آنها متعهد به ایجاد ارزش برای جامعه  SHIB  هستند.

بسیاری از پیش‌بینی‌ های قیمت ارز دیجیتال بر این باورند که ارز شیبا همچنان در سال 2023 عملکرد خوبی خواهد داشت. شیبا اینو، یک سکه میم با تم یا نماد سگ شیبا است که از SHIB به عنوان نشانه اصلی خود استفاده می کند. ارز شیبا یک توکن ERC-20 است که محبوبیت آن از زمان موفقیت Dogecoin به شدت افزایش یافته است. شیبا اینو به دلیل محبوبیت زیادش معمولاً به عنوان قاتل دوج کوین (DOGE) شناخته می شود.

لازم به ذکر است که برای خرید ارز شیبا می توانید آن را از صرافی های ارزهای دیجیتال مانند  Huobi،  Binance  و Uniswap تهیه کنید. سپس، خرید های خود را به یک کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری انتقال دهید تا امنیت آنها حفظ شود. در پایان لازم است بگوییم که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخبار شیبا می توانید تحلیل شیبا هلاکویی را دنبال کنید. اطلاعات تکمیلی درمورد ارز شیبا نیز در سایت رسمی شیبا اینو آمده است.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

دوج کوین Dogecoin

دوج کوین یک ارز دیجیتال است که در سال 2013 توسط دو مهندس نرم افزار به نام های بیلی مارکوس و جکسون پالمر راه اندازی شد. از همان زمان پیدایش، dogecoin یک جامعه یا به اصطلاح کامیونیتی قدرتمندی را تشکیل داد که باعث رشد سریع و چشمگیر این ارز شد. از این ارز، برای انجام تراکنش های دیجیتال به وفور استفاده می شود.

 

قیمت دوج کوین به تومان

 برای تبدیل قیمت باید به چندین نکته توجه کنید. در ابتدا باید نوسانات بازار ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرید و قیمت دوج کوین به دلار را محاسبه کنید. فراموش نکنید که بازار ارز دیجیتال نوسانات زیادی دارد و قیمت به طور مداوم در حال تغییر است. در مرحله بعد باید به قیمت دلار در بازار ایران توجه کنید. برای مثال هم اکنون در تاریخ ۹ بهمن ۱۴۰۱ قیمت دوج کوین  در تایم فریم روزانه بین ۳۷۱۰ تا ۳۸۲۲ دلار در حال نوسان است. دلار آمریکا در بازار تهران هم در حدود ۴۴۹۰۰ تومان است. در نتیجه قیمت معادل به تومان، در حدود ۱۶۷ میلیون تومان است.

 

خبر فوری دوج کوین

 

مهم ترین خبر مرتبط با دوج کوین، اعلام خبر رسمی تسلا در خصوص خرید 1.5 میلیارد دلار از این ارز دیجیتال است. همچنین خبر حمایت ایلان ماسک در توییتر، باعث افزایش علاقه بیشتر مردم به این ارز شد. از دیگر اخبار مهم و مرتبط، می توان به پیشرفت های عمده پروژه در فناوری بلاک چین و همچنین همکاری با شرکت های twitch و microsoft blockchain اشاره کرد. همچنین در ماه های اخیر، پوشش رسانه ای گسترده ای پیرامون این ارز در شبکه های اجتماعی صورت گرفته است. این حمایت رسانه ای باعث رشد ارزش بالقوه و برند سازی گسترده ای شده است.

 

علت ریزش دوج کوین

ریزش دوج کوین مانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، به شرایط نامتعارف بازار ارز های دیجیتال ارتباط داشت. بازار کریپتو کارنسی در اوایل سال ۲۰۲۱ دچار رکود شد و این رکود منجر به کاهش ارزش بسیاری از دارایی های مجازی شد. پیرو انتشار اخبار فاندامنتال و افزایش نگرانی ها، خروج پول گسترده ای از بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ انجام شد.

 

قیمت دوج کوین در آینده

 

امکان پیش بینی دقیق قیمت دوج کوین در آینده وجود ندارد. قیمت همواره به عوامل مهمی از جمله عرضه و تقاضا بستگی دارد. عرضه و تقاضا در یک بازار پویا مانند ارزهای دیجیتال، متغیر است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. برای بررسی و پیش بینی آینده، ابتدا باید پروژه و اهداف آن را مطالعه کنید. در مرحله بعد باید اخبار مرتبط با آن را پیگیری کنید. توییتر مهم ترین شبکه اجتماعی است که اخبار لحظه ای پیرامون dogecoin در آن انتشار می یابد. همچنین از سایت رسمی dogecoin هم می توانید بیانیه های رسمی را دنبال کنید.

در مرحله بعد، از نمودار های تکنیکال می توانید روند تغییرات قیمت و عرضه و تقاضا را مشاهده کنید. این روند تغییرات قیمت می تواند در بازه زمانی انتخابی شما متفاوت باشد. بازه های زمانی بسته به انتخاب شما می تواند از چند دقیقه تا چند سال متفاوت باشد. در پایان باید این نکته را توجه داشته باشید که dogecoin به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال، تابع شرایط بازار است. در نتیجه باید نسبت به شرایط بازار، اطلاع نسبی داشته باشید.

 

آخرین اخبار دوج کوین و ایلان ماسک

 

در ژانویه ۲۰۲۱ قیمت دوج کوین به بالاترین سطح خود در تاریخ و معادل 0.081000 دلار آمریکا رسید. با وجود کاهش قیمت بیت کوین در آن بازه زمانی، قیمت dogecoin رو به افزایش بود. دلیل اصلی این افزایش قیمت، حمایت ایلان ماسک بود. ایلان ماسک از مهم ترین پشتیبان های پروژه dogecoin است. او این ایده را مطرح کرد که قیمت هر کوین می تواند به یک دلار برسد. همچنین در اوایل 2021 و برای کمک به آتش سوزی گسترده ای که در استرالیا رخ داد، دولت این کشور به طور رسمی اعلام کرد که برای جمع آوری کمک های مالی از dogecoin استفاده خواهند کرد. تمامی این اخبار منجر به افزایش محبوبیت دوج کوین شد.

شما میتوانید با کلیک بر روی مقایسه صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و بروکرها آنها را شناسایی کنید.

 

نمودار دوج کوین

 

برای بررسی نمودار، ابتدا باید تایم فریم یا بازه زمانی مد نظر را انتخاب کنید. نمودار در بازه های زمانی مختلف متفاوت خواهد بود. تایم فریم های کوچک، نوسانات بیشتری دارند و در تایم فریم های بزرگ، نقاط چرخش و حمایت ها و مقاومت های مهم قابل مشاهده است.

 

سایت اصلی دوج کوین

 

مهم ترین کانال برای بررسی اخبار پروژه dogecoin، سایت رسمی آن است. www.dogecoin.com آدرس وبسایت رسمی پروژه است. در این سایت می توانید از آخرین اخبار و بیانیه های رسمی مرتبط، آگاه شوید. تاریخچه توکن و آموزش نحوه استفاده از کیف پول و خرید آن، از دیگر ویژگی های این سایت است. این سایت همچنین رویدادهای مرتبط با پروژه که در سراسر جهان برگزار می شود را پوشش می دهد.

 

نحوه خرید دوج کوین

 

به طور کلی از راه های زیر می توانید برای خرید دوج کوین اقدام کنید:

  • از کیف پول dogecoin استفاده کنید. این کیف پول مانند حساب بانکی است و به شما امکان ذخیره و یا تبادل دارایی های خود را می دهد. برای این منظور باید یک حساب کاربری در صرافی ایجاد کنید که از dogecoin پشتیبانی می کند.

 

  • می توانید یک حساب افتتاح کنید و از طریق ارزهای دلار یا یورو، اقدام به خرید dogecoin کنید. برای انجام این کار باید یک حساب بین المللی داشته باشید.

 

  • اگر ارز دیجیتال دیگری را در حساب خود دارید، می توانید از طریق صرافی هایی که امکان مبادله کریپتو را فراهم کرده اند اقدام به مبادله کنید و دوج کوین بخرید.

 

  • خودتان dogecoin استخراج کنید. مانند بیت کوین، امکان استخراج دوج کوین هم وجود دارد

 

خرید دوج کوین بدون احراز هویت

 

خرید دوج کوین بدون احراز هویت دشوار است. بسیاری از کیف پول ها و صرافی ها از کاربران می خواهند تا پروسه احراز هویت را تکمیل کنند تا از این طریق از قانونی بودن تراکنش هایشان اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این اکثر تراکنش های پرداخت نیز به احراز هویت نیازمند است.

 

سخن پایانی

 

دوج کوین به عنوان یکی از ارزهای محبوب بازار ارز دیجیتال شناخته می شود. اگر قصد سرمایه گذاری در این زمینه را دارید ابتدا مطالعه کافی را داشته باشید و از طریق وبسایت رسمی، با بیانیه ها و اهداف مرتبط با پروژه آشنا شوید. در مرحله آخر هم از راه هایی که در مقاله بالا گفته شده، اقدام به خرید dogecoin کنید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

توکن Token

توکن چیست؟ به زبان ساده

 

توکن(Token) اصطلاحی است که امروزه به وفور در رمز ارزهای دیجیتال به گوش‌تان می خورد. به طور ساده نوعی دارایی دیجیتال یا ارز دیجیتال می باشند که بلاک چین مخصوصی را ندارند و از بلاک چین‌ های به اصطلاح پلتفرم بلاکچین برای ثبت مبادلات خود استفاده می‌کنند. هر کدام کاربرد منحصر به فرد خود را دارد و باتوجه به اینکه چقدر برای افراد کاربرد دارد، حائز اهمیت است و می‌تواند پاسخگوی آن کاربرد باشد که ارزش خود را تعیین می‌کند.

 

توکن امنیتی چیست؟

 

یک شیء فیزیکی مانند فلش می‌باشد که اطلاعات امنیتی و فردی شما را می‌تواند در خود ذخیره کند. کاربرد هریک می تواند متفاوت باشد به طوری که برخی از آن ها اطلاعات بانکی تان را ذخیره می کنند. همچنین برخی دیگر به صورت کلیدهای رمزنگاری شده‌ای هستند که می توانند اطلاعاتی مثل امضای دیجیتال یا اثر انگشت‌تان را در خود ذخیره کنند. ویژگی های خوبی مثل قابل حمل بودن، امکان استفاده از احراز هویت چند عاملی یا بالا بردن امنیت کاربران را دارد که باید به صورت اختصاصی برای هر فرد تهیه گردد که به همین سبب از معایب شان هزینه بالای تهیه اش می باشد.

 

انواع امنیتی ها

 با توجه به کاربردشان به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که به آن می پردازیم.

توکن بانکی چیست؟

 

فکر کنید از راه دور اطلاعات بانکی خود را فقط با یک فلش مموری بتوانید کنترل کنید! درست است. یک سخت افزار می باشد که اطلاعات بانکی شما را در خود ذخیره می‌کند و به شما این امکان را می دهد تا هر زمان با اتصال آن به کامپیوتر به تمامی اطلاعات بانکی خود از راه دور دسترسی داشته باشید.

 

توکن مناقصات چیست؟

همانطور که پیش‌تر گفتیم این نوع هم سخت افزاری امنیتی است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در مناقصات و مزایدات بدون دردسر شرکت کنید.

 

توکن امضای دیجیتال چیست؟

 ابزاری برای رمزنگاری اطلاعات، نگهداری و حفاظت از کلید اختصاصی کاربران است. از آن می توان به عنوان امضای دیجیتال و رمزگشایی داده هایی که با کلید عمومی افراد رمزنگاری شده‌اند، استفاده کرد. یک سخت افزار است که در اختیار فرد قرار گرفته و عملیات ساخت هویت الکترونیکی را با امنیت بالا انجام می دهد.

توکن احراز هویت چیست؟

 

تحولی در دنیای دیجیتال می باشد که میتوان گفت پروتکلی است که توکن‌های امنیتی رمزگذاری شده را تولید می‌کند. به عنوان مثال، دسترسی به حساب کاربری با وارد کردن کد ارسال‌ شده یک بار مصرف یا استفاده از اثر انگشت برای بازگشایی قفل تلفن همراه نمونه هایی از این نوع احراز هویت میباشند.

 

انواع توکن ارز دیجیتال

همانطور که پیش‌تر گفتیم، بر اساس کاربردشان به چند دسته کلی تقسیم می شوند:

توکن ‌های اوراق بهادار (Security Tokens)

 

توکن اوراق بهادار به توصیف می توان گفت معرف سهام خریداری شده از شرکت ها یا موسسات مالی است که توسط دولت یا موسسات مالی مثل بانک‌ها تولید شده و مانند سهام دارای ارزش مالی می باشد. همچنین به شما توانایی خرید محصولات و خدمات را می دهد که با ذخیره آن می توانید سرمایه گذاری کرده و در درازمدت سودده باشید.

توکن‌ های سهمی (Equity Tokens)

 

از توکن های سهمی به عنوان بخشی از سهام شرکت ها و موسسات استفاده می‌شود. به سهامداران شرکت ها این توانایی را می‌دهد که طبق قراردادی از آنها به عنوان دارایی از شرکت به نام خود به ثبت برسانند. اما شرکت های اندکی اقدام به این نوع عرضه اولیه کرده اند چون قوانین نظارتی در مورد قانونی یا غیرقانونی بودن آن وجود ندارد.

توکن های کاربردی  (Utility tokens)

 

توکن های کاربردی به خریداران شان اجازه دسترسی به یک محصول یا خدمات به خصوص را می دهند. با پیدایش اتریوم خلق شده اند و همچنین چندکاره هستند. غالباً بر روی یک بلاک چین مانند اتریوم ساخته می شوند و در همان شبکه می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

پرداختی (Payment tokens)

 

توکن های پرداختی همانطور که از نامش پیداست در جهت انجام تراکنش ها و پرداخت هزینه کالاها خلق شدند. ذاتا مانند ارزهای رایج کشور می باشند اما به نسبت مزایای بیشتری را دارا هستند. از جمله عدم وجود سازمان مرکزی همچون موسسات مالی یا درگاه پرداخت برای ثبت و تایید تراکنش ها از این مزایا می باشند. این مورد موجب می شود تا هزینه تراکنش کاهش یافته و توانایی سانسور یا حذف تراکنش ها از دولت گرفته شود. اگر مثالی را بخواهیم بزنیم بیت کوین، اتریوم و کاردانو از این نوع می باشند.

کجا نگهداری کنیم؟

توکن را باید در کیف پول یا حساب شخصی خود در صرافی نگهداری کرد. با توجه به اینکه آن ها کیف پول مخصوص خود را ندارند باید برای حفظ یا انتقال آن ها از کیف پول بلاک چین ساخت ارز هایی مثل اتریوم استفاده کرد. برای مثال کیف پول هایی که با شبکه اتریوم ساخته می شوند قابلیت نگهداری و انتقال رمزارز های ساخته شده بر بستر خود را دارند. شما می‌توانید با داشتن یک آدرس در شبکه اصلی و کیف پول آن، به آسانی ارز دیجیتال خود را انتقال دهید یا حتی برداشت کنید.

 

توکن را از کجا بگیریم؟ خرید و فروش توکن

 

شاید الان برای‌تان این سوال پیش بیاید حالا که با انواع‌شان‌ آشنایی کامل پیدا کردیم چگونه خرید توکن ارز دیجیتال را انجام دهیم؟

مراکز فروش توکن ارز دیجیتال در سراسر جهان به دو صورت فیزیکی یا غیر فیزیکی وجود دارند. در نوع اول صرافی هایی مانند صرافی بایننس که شما می توانید حضوری مراجعه کنید و ارز دیجیتال مورد نظرتان را خریداری کنید. در کشور ما به دلیل تحریم ها نوع اول امکانش وجود ندارد، اما در نوع دوم خرید بصورت آنلاین می باشد. توسط صرافی های معتبری مانند نوبیتکس به صورت آنلاین می توانید به خرید و فروش رمزارز دیجیتال بپردازید. قیمت توکن ها با توجه به ارز هایی مثل بیت کوین یا اتریوم به دلیل همبستگی با آن ها متغیر می باشد.

جهت افتتاح حساب در صرافی و بروکر قابل اعتماد با کلیک بر روی لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال و بروکرها ، جدول را مشاهده کنید. 

 

سخن پایانی

دانستیم که در حالت کلی دارایی های دیجیتالی می باشند که رمزنگاری شد‌ه اند. از پلتفرم بلاک چین استفاده می‌کنند و قابلیت ذخیره و انتقال ارزش یا اطلاعات را دارند. به طور اجمالی می‌توان گفت رمزارزهای دیجیتال از بیت کوین گرفته تا کاردانو و اتریوم نوعی از آن ها هستند که معرف دارایی رمزنگاری شده می‌باشند. ما همیشه در تلاش هستیم تا بهترین مطالب آموزشی را در اختیار کاربران خود قرار دهیم و امیدواریم در این مقاله اطلاعات کافی را بدست آورده باشید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

معرفی پنج آلت کوین Altcoin

آلت کوین و انواع کوین چیست؟

اگر در بازار ارز های دیجیتال فعالیت داشته باشید حتما با مفاهیمی مثل آلت کوین یا شت کوین و غیره رو به رو شده اید. با این وجود ممکن است تعریف دقیقی از معنای این مفاهیم نداشته باشید. مانند سایر بازار های مالی فعالیت در بازار کریپتو نیز نیاز به کسب دانش دارد. در واقع بدون دانستن مفاهیم اساسی در این بازار خیلی زود دچار مشکلات زیادی خواهید شد. به همین دلیل بهتر است حتما قبل از معامله دانش این کار را به دست آورید. در مقاله حاضر قصد داریم تا شما را بیشتر با معنا و مفهوم آلت کوین و شت کوین آشنا کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

به صورت کلی بازار ارز های دیجیتال شامل کوین ها یا ارز های مختلفی می شود. مشهور ترین کوین موجود در بازار، بیت کوین است. اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم، آلت کوین به ارز های دیگری که برای جایگزین شدن و یا رفع مشکلات بیت کوین ساخته شده اند گفته می شود. به عبارت دیگر هر ارز دیجیتالی غیر از بیت کوین نوعی آلت کوین است. واژه آلت کوین (Altcoin) از دو کلمه alternative و coin تشکیل شده است. این دو کلمه به معنای سکه جایگزین هستند.

 

مزایای آلت کوین ها نسبت به بیت کوین چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که دلیل به وجود آمدن آلت کوین ها چه بوده است. بیت کوین علی رغم نوآوری بی نظیر و ایجاد بازار ارز های دیجیتال اما ضعف هایی نیز دارد. به عنوان مثال هزینه انتقال شبکه در بیت کوین به نسبت بالاست. همچنین تعداد بیت کوین ها نیز محدودیت های خاص خود را دارد.

این دلایل و برخی از دلایل دیگر سبب شد تا آلت کوین ها به وجود بیایند. آلت کوین ها با هدف های مختلفی ساخته شدند. به عنوان مثال برخی از آلت کوین ها هزینه های تراکنش در شبکه را به شدت کاهش دادند. سایر آلت کوین ها نیز با اهداف دیگری مانند افزایش سرعت انتقال در شبکه به وجود آمدند. بنابراین همان طور که مشاهده کردید آلت کوین ها با هدف بهبود شبکه بیت کوین ساخته شده اند. 

شت کوین چیست؟

بعد از آشنا شدن با مفهوم آلت کوین می خواهیم با مفهوم دیگری به نام شت کوین (shitcoin) آشنا شویم. شت کوین همان طور که از اسم آن مشخص است به ارز های دیجیتالی بی ارزش گفته می شود. این ارز ها معمولا بدون هیچ دلیل خاصی ساخته شده است و هیچ گونه پشتوانه ای ندارند.

اگر به بیت کوین نگاهی کنیم متوجه می شویم این ارز دیجیتال برای اهداف خاصی ساخته شده است. به عنوان مثال بیت کوین یک ارز غیر متمرکز است. این موضوع باعث می شود تا همه افراد در دنیا بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. همچنین تعداد بیت کوین های عرضه شده محدود است و برای استخراج بیت کوین فرآیند های خاصی احتیاج است.

با این وجود تمام موارد ذکر شده در مورد شت کوین ها برعکس است. یک شت کوین بدون هیچ هدف خاصی ساخته شده است. معمولا تعداد توکن های آنها نامحدود است.

شت کوین چیست؟

به دلیل اینکه شت کوین ها بر خلاف آلت کوین های معتبر ممکن است از لحاظ قیمتی به یک باره رشد بسیار بالایی تجربه کنند، بعضی از افراد به خرید آنها گرایش پیدا می کنند. البته فراموش نکنید که این رشد ها موقتی است. معمولا بعد از مدتی ارزش شت کوین ها به شدت سقوط می کند یا اینکه حتی ممکن است به صورت کامل تعطیل و نابود شوند.

بهترین آلت کوین های بازار

خیلی سخت است که بتوان بهترین آلت کوین های بازار را معرفی نمود. در واقع شاید بتوان گفت این موضوع امری غیر ممکن است. بسیاری از آلت کوین های مختلف وجود دارند که در حال فعالیت هستند و تیم های قوی ای نیز پشت آنها قرار دارند. به همین دلیل نظرات در رابطه با بهترین آلت کوین های بازار متفاوت است.

همان طور که می دانید در بازار کریپتو رتبه یک به بیت کوین اختصاص دارد. این ارز دیجیتال همچنان از لحاظ ارزش معاملات بالاتر از هر کوین دیگری قرار دارد. به جز بیت کوین می توان به اتریوم، لایت کوین، BNB، کاردانو، استلار، آوی و غیره اشاره کرد که هم اکنون جز برترین آلت کوین های بازار به شمار می روند.

استیبل کوین چیست؟

استیبل کوین نوع دیگری از آلت کوین است. استیبل کوین یا سکه های با ارزش ثابت به آلت کوین هایی گفته می شود که نرخ آنها ثابت بوده و تغییر نمی کند. مشهور ترین استیبل کوین که حتما نام آن را شنیده اید تتر نام دارد. قیمت تتر همواره در حدود یک دلار است. در واقع مطابق صحبت های تیم سازنده، این ارز پشتوانه دلاری دارد. به همین دلیل قیمت تتر همواره معادل با یک دلار ارزش گذاری می شود. هدف از ساخت استیبل کوین ها کاهش ریسک معاملات در بازار بوده است.

 

میم کوین چیست؟

اصطلاح میم به نوعی تصویر یا ویدیو گفته می شود که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. میم کوین ها به ارز های دیجیتالی گفته می شود که بر اساس این تصاویر ساخته می شوند. همان طور که احتمالا حدس زده اید میم کوین نیز نوعی شت کوین محسوب می شود. این کوین ها ارزشی به شدت ناپایدار دارند. میزان رشد یا سقوط میم کوین بستگی به میزان محبوبیت آن میم در شبکه های اجتماعی دارد. از جمله محبوب ترین میم کوین های بازار دوج کوین یا شیبا است که طرفداران زیادی دارد.

 

کوین مارکت کپ

برای مشاهده قیمت های آلت کوین ها راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه ها سایت کوین مارکت کپ است. در این سایت کوین های مختلف لیست شده اند و قیمت آنها به صورت لحظه ای نشان داده می شود. اگر قصد خرید و فروش و فعالیت در بازار ارز های دیجیتالی را داشته باشید این سایت می تواند یک منبع بسیار خوب برای مشاهده قیمت های ارز های دیجیتال به شمار رود.

اگر به دنبال صرافی و بروکر دارای اعتبار هستید جهت مشاهده فهرست صرافی های ارز دیجیتال معتبر و بروکرها کلیک کنید.

 

سخن پایانی

بازار ارز های دیجیتال و آلت کوین ها امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. با این وجود، سرمایه گذاری در این بازار ریسک های مخصوص خود را دارد. در گام اول شما باید آشنایی کافی با مفاهیم اولیه مثل کوین، آلت کوین، شت کوین و غیره را داشته باشید.

در گام دوم باید بتوانید در مورد کوین های مختلف تحقیق کرده و بهترین آلت کوین های بازار را خریداری کنید. تجربه ثابت کرده است در صورتی که بتوانید آلت کوین معتبر و خوبی را برای سرمایه گذاری پیدا کنید می توانید سود بیشتری به نسبت خرید بیت کوین به دست آورید. به هر ترتیب امیدواریم که مطالعه این مقاله به شما برای فعالیت در بازار ارز های دیجیتال کمک کند تا بتوانید سرمایه گذاری خوبی را تجربه کنید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

آموزش بازارهای مالی را با سایت  deyarz.com شروع کنید...

اتریوم Ethereum

اتریوم چیست؟

اتریوم یک پلتفرم عمومی و متن باز و گسترش یافته است که به کاربران اجازه می دهد تا قرارداد های هوشمند و برنامه های غیر متمرکز خود را ایجاد و اجرا کنند. اتریوم این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا آن ها با هزینه ای کم، برنامه های کاربردی و پروژه های مبتنی بر بلاک چین خود را بسازند و آن را منتشر کنند. این پلتفرم توسط توکن اتر تامین می شود. اتر بعد از بیت کوین بیشترین سهم در بازار ارز دیجیتال را دارد و اصطلاحا به ملکه ارزهای دیجیتال معروف است. پرداخت هزینه های انجام شده در این شبکه، بر پایه اتر انجام می شود.

 

قیمت اتریوم به دلار

 

با توجه به نوسانات، قیمت اتریوم به طور مداوم در حال تغییر است. شما می توانید با یک جستجوی ساده در موتورهای جستجو از قیمت لحظه ای آن آگاه شوید. همچنین می توانید روند تغییرات قیمت را در بازه های زمانی دلخواه، مشاهده و آن را بررسی کنید. این تایم فریم ها می توانند در طول چند دقیقه، چند ساعت، روزانه، در طول چند روز، چند هفته و یا چند ماه باشد. برای مشاهده قیمت لحظه ای در پلتفرم های خارجی، کافیست عبارت ether to usd را سرچ کنید و روند تغییرات و قیمت لحظه ای آن را ببینید. هم اکنون و در تاریخ ۷ بهمن ۱۴۰۱ قیمت آن بین ۱۵۸۰ تا ۱۵۹۰ دلار آمریکا در حال نوسان است. بالاترین قیمت یا به اصطلاح سقف تاریخی هم در سال ۲۰۲۱ و قیمت ۴۸۹۱ دلار بوده است.

 

تبدیل قیمت اتریوم به تومان

 

برای تبدیل قیمت اتریوم به تومان شما ابتدا باید نوسانات بازار و قیمت ارز بر حسب دلار را در نظر بگیرید. در مرحله بعد باید به نوسانات بازار ارز در داخل ایران و قیمت دلار در بازار ایران توجه کنید. هم اکنون قیمت این ارز معادل ۱۵۸۰ دلار و دلار آمریکا در بازار ایران در حدود ۴۴۱۰۰ تومان است. در نتیجه قیمت معادل آن به تومان ۷۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

 

آینده اتریوم

به طور دقیق نمی توان آینده اتریوم را پیش بینی کرد به این دلیل که یک پلتفرم باز و عمومی مبتنی بر بلاک چین است که امکان قرارداد هوشمند را فراهم می کند. در حال حاضر از اتریوم برای ایجاد برنامه های غیر متمرکز و ذخیره دارایی های دیجیتال استفاده می شود.

در آینده نزدیک، ساخت برنامه های کاربردی در مقیاس بزرگ بر این بستر امکان پذیر خواهد بود. در آخر، هدف نهایی این است که راهی امن ایجاد کند تا کاربران برای انجام تراکنش های مالی در دنیای غیر متمرکز مشکلی نداشته باشند.

 

استخراج اتریوم

 

درست مانند بیت کوین، امکان استخراج اتریوم هم وجود دارد. با استفاده از نرم افزار ethextract این امکان را دارید تا اتریوم برداشت کنید. ethextract یک ابزار رایگان استخراج است که برای کمک به توسعه دهنده ها یا محققان بلاک چین طراحی شده است.

این ابزار همچنین این امکان را فراهم می کند تا قرارداد های هوشمند را بر اساس نام یا آدرس و با امکان پشتیبانی از هر url ایجاد کنید. همچنین این امکان فراهم شده تا از فرمت های خروجی رایج مانند csv بتوانید استفاده کنید.

برای ایجاد امکان نقد کردن ارز هم باید از کیف پول های مخصوص آن مانند myehterwallet استفاده کنید. این کیف پول ها با یک رمز مخصوص محافظت می شوند که امکان دسترسی به این رمز باید برای دیگر افراد مخفی باشد تا از امنیت کیف پول خود اطمینان داشته باشید.

 

ارزهای مربوط به اتریوم

 

توکن های زیادی در این بلاک چین وجود دارد که چند مورد از معروف ترین آن ها را بررسی می کنیم:

  • Dai : این توکن، دارای یک استیبل کوین است که توسط پروتکل defi در بستر اتریوم پشتیبانی می شود.
  • Usdc : این توکن توسط چندین کمپانی بزرگ مانند coinbais پشتیبانی می شود. این توکن به طور کامل با استاندارد های اتریوم مطابقت دارد و گزینه ایده آل برای افرادی است که دنبال ساخت و طراحی برنامه در بستر اتریوم هستند.
  • Bat : این توکن برای بهبود عملکرد تبلیغات دیجیتال با استفاده از فناوری بلاک چین طراحی شده است.
  • Zrx : این توکن برای مبادلات تجاری مورد استفاده قرار می گیرد
  • Chainlink : جز توکن های جدید در دنیای غیر متمرکز امروز می باشد.

 

انواع شبکه اتریوم

  • شبکه اصلی: میزبان بلاک چین اصلی است و به گره ها اجازه می دهد تا در فعالیت های استخراج و رای گیری برای اعتبار سنجی تراکنش های درون شبکه شرکت کنند.
  • شبکه های آزمایشی: شبکه های آزمایشی زمینه های آزمایشی برای شبکه های جدید یا به روز رسانی شبکه های موجود هستند. آن ها به نوعی یک کپی از شبکه اصلی هستند و به کاربران و توسعه دهنده ها اجازه می دهند تا ویژگی ها را قبل از باز کردن در شبکه اصلی امتحان کنند.
  • شبکه های خصوصی: شبکه های خصوصی نسخه هایی مستقل از بلاک چین هستند. برای آزمایش و ایمن بودن قراردادها و یا آزمایش قابلیت همکاری بین ماشین های مختلف می توان از این شبکه استفاده کرد.

 

اتریوم ملقب به ملکه ارزهای دیجیتال است

 

شبکه اصلی اتریوم

 

به شبکه اصلی اتریوم در اصطلاح، eth گفته می شود. تجارت توکن اتر و قرارداد های هوشمند مرتبط، همگی روی این شبکه انجام می گیرد. از ویژگی های شبکه اصلی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • منبع باز
  • غیر متمرکز
  • امکان ایجاد قرارداد هوشمند
  • استاندارد سازی توکن

 

بلاک چین اتریوم چیست ؟

 

اتریوم دارای بلاک چین مخصوص خود است. این بلاک چین، سیستم پرداخت مخصوص به خود را دارا است. همچنین کد نویسی آن هم متفاوت است. هم اکنون این بلاک چین در آستانه رسیدن به دهمین سال تاسیس است. از دیگر امکانات آن می توان به امکان ایجاد و انتشار برنامه و نرم افزار های کامپیوتری اشاره کرد.

بزرگترین تفاوت این بلاک چین با سایر بلاک چین ها در امکان ایجاد قرارداد هوشمند است. به این ترتیب این امکان به کاربران داده می شود تا بدون هیچ واسطه ای، به داده ها و مبادلات مالی خود نظارت کامل داشته باشند.

 

شبکه اتریوم erc20

 

Erc20 یک استاندارد فنی است که برای ایجاد توکن در شبکه اتریوم استفاده می شود. Erc20 مجموعه ای از قوانین تعریف می کند که همه توکن های تعریف شده در این بلاک چین ملزم به رعایت این قوانین هستند. Erc20 به توسعه دهندگان و کاربران این اجازه را می دهد تا به طور دقیق نحوه تعامل توکن هایشان در اکوسیستم را پیش بینی کنند. erc20 همچنین برنامه ریزی نحوه عملکرد توکن ها را بهبود می بخشد.

 جهت بررسی جدول بهترین صرافی های ارز دیجیتال و بروکرها کلیک نمایید.

 

علت رشد اتریوم کلاسیک

اتریوم کلاسیک یک ارز دیجیتال بر بستر بلاک چین خود است که در سال 2016 ایجاد شد. این نسخه، ارتقا یافته metropolis بود که با استقبال بیشتری نسبت به نسخه قبلی مواجه شد و این امکان را فراهم کرد تا کاربران دارایی های دیجیتال خود مانند توکن ها و دارایی های eth را حفظ کنند.

با وجود رشد چشمگیر در سالیان اخیر، به دلیل تمرکز روی دستاوردهای مالی کاربران و تاکید بیشتر روی آن مورد انتقاد قرار گرفته است. هدف اصلی این پلتفرم که توسط ویتالیک بوترین منتشر شد، توسعه فناوری های جدید و کمک به دنیای مدرن و غیر متمرکز بود.

امکانات خاص اتریوم کلاسیک باعث رشد سریع آن شد. به طور خلاصه دلایل پیشرفت آن عبارتند از:

  • فناوری بلاک چین متفاوت
  • امکان برنامه نویسی به زبان های مختلف
  • پروتکل منبع باز سازگار و رقابتی آن
  • امکان ایجاد بازدهی زیاد در سرمایه گذاری
  • امکان استفاده به عنوان یک دارایی قابل معامله

منبع مقاله : سایت deyarz.com



:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : deyarz.com

موزش بازارهای مالی را با سایت deyarz.com شروع کنید...

بیت کوین Bitcoin

بازار کریپتوکارنسی به‌عنوان یکی از بازارهای مالی نوپا در عرصه جهانی شناخته می‌شود که از سال ۲۰۰۸ میلادی به جهانیان معرفی شد. این بازار در مدت کوتاه، توانست طرف‌داران بسیاری کسب نماید. اما با وجود تنوع بسیار بالای رمزارزها، بسیاری از مردم در سراسر جهان، همچنان  بازار کریپتوکارنسی را با نام بیت کوین می‌شناسند. ارز دیجیتال بیتکوین، به‌عنوان اولین ارز دیجیتالی که در این بازار خلق شده است، پادشاه رمزارزها نامیده می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا هرآنچه لازم است در خصوص  بدانید را، به زبان ساده با شما به اشتراک گذاریم. پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بیتکوین چیست؟

اولین مبحثی که لازم است با هم مرور نماییم، چیستی بیتکوین است. ارز دیجیتال بیتکوین (bitcoin) نوعی پول دیجیتالی بوده که بدون هیچ پشتوانه‌ای و توسط شخص یا گروه ناشناسی با نام مستعار «ساتوشی ناکاموتو» خلق شد. بیت کوین با نماد BTC، در سال 2008 برای اولین‌بار به جهانیان معرفی و از سال 2009 به طور رسمی آغاز به کار کرد.

تا پیش از خلق این رمزارز، تمامی ارزها، به پشتوانه دولت یا سازمان خاصی خلق می‌شدند. مثال ساده این موضوع، دلار است. همه ما می‌دانیم که پشتوانه ارز دلار، دولت ایالات متحده آمریکاست. یا پشتوانه ارز یورو، اتحادیه اروپاست. اما ممکن است برای شما سؤال ایجاد شود که چرا باید یک پول بدون پشتوانه را خرید؟ برای پاسخ به این سوال لازم است تا هدف از خلق این رمزارز را بررسی نماییم. همچنین در ادامه عکس بیت کوین را نیز برای شما قرار خواهیم داد.

????

هدف بیت کوین bitcoin چیست؟

همان گونه که گفته شد تا پیش از خلق ارز دیجیتال بیتکوین، تمامی ارزها، به پشتوانه یک سازمان متمرکز و خاص ایجاد می‌شدند. اما مشکل اینجاست که تمامی اختیار این نوع از ارزها، در اختیار همان سازمان است. مثلاً قدرت کنترل دلار آمریکا، صرفاً در اختیار دولت این کشور هست. همچنین اگر قدرت اقتصادی کشور آمریکا کم شود، مطمئناً ارزش دلار این کشور هم کاهش خواهد یافت.

مشکل سوم اینجاست که افراد در سراسر جهان برای خریدوفروش دلار یا هر ارز متمرکز دیگری، نیاز دارند تا اطلاعات هویتی خود را در اختیار دولت‌ها قرار دهند. مثلاً اگر شما ۵۰۰ دلار از یک صرافی دریافت کنید، دولت می‌تواند مشخص کند که این پول دقیقاً کجا خرج شده است.

در مقابل ساتوشی با هدف ایجاد آزادی و برابری برای همه افراد، یک پول دیجیتال با ویژگی‌های جدید را خلق نمود. ارز دیجیتال بیتکوین تحت نظارت هیچ کشوری یا سازمان متمرکزی نیست. پس افراد در سراسر جهان، بودن فاش کردن هویت خود و بدون محدودیت‌های سیاسی، می‌توانند این رمزارز را خریدوفروش نمایند.

براین‌اساس، پشتوانه بیتکوین، اعتمادی است که افراد در سراسر جهان به آن دارند. به این معنا که هر چه تعداد افرادی که این ارز دیجیتال را خریدوفروش می‌کنند بیشتر شود، ارزش و اعتبار  بیت کوین هم بالا می‌رود.

واحد بیت کوین  چیست؟

بیتکوین از واحدهای کوچک‌تری با نام ساتوشی ایجاد شده است. در واقع هر ۱۰۰ میلیون ساتوشی، یک بیتکوین است. کاربران ایرانی می‌توانند از طریق سایت بیت کوین، نمودار بیت کوین را مشاهده نموده و قیمت هر ساتوشی را در لحظه بررسی نمایند. همچنین می‌توان با مراجعه به صرافی‌های معتبر رمزارز ایرانی، قیمت بیت کوین به تومان را مشاهده نمود.

اگر شما هم یکی از تازه‌واردین به بازار کریپتوکارنسی باشید، ممکن است با سؤالاتی در فضای مجازی مواجه شوید ازجمله:

درآمد بیت کوین bitcoinچیست؟

چگونه بیت کوین bitcoin رایگان به دست آوریم؟

نصب بیت کوین bitcoin چگونه انجام می‌شود؟

و …

در پاسخ باید گفت که برخی از این سؤالات به‌درستی مطرح نشده است. به‌عنوان‌مثال: بیتکوین خود یک شیوه درآمدزایی است. بسیاری از افراد در سراسر جهان از طریق خریدوفروش ارز دیجیتال بیتکوین bitcoin ، درآمد کسب می‎‌نمایند.

????

همچنین زمانی که صحبت از دستگاه بیتکوین می‌شود؛ عموماً منظور دستگاه استخراج بیتکوین است. در پاسخ باید گفت که برای استخراج این رمزارز، به برق زیاد و سیستم‌های قوی نیاز هست. در برخی موارد حتی استخراج رمزارز بیتکوین به دلیل هزینه بالا، به‌صرفه نیست.

اما به‌طورکلی لازم است بدانید که بیت کوین bitcoin از الگوریتمی به نام اثبات کار (Proof of Work) بهره می‌گیرد. بر اساس این الگوریتم، استخراج‌کنندگان در رقابت با هم معادلات ریاضی پیچیده‌ای را حل می‌کنند. در نهایت هر کسی که بتواند زودتر معادله را حل کند، در واقع یک تراکنش را در شبکه بیتکوین ثبت نموده است. شبکه نیز در ازای این کار، به شخص استخراج‌کننده، مقدار مشخصی ارز دیجیتال بیتکوین bitcoin ، به‌عنوان پاداش، هدیه می‌دهد.

با این توصیف مشخص است که ادعای به‌دست‌آوردن بیتکوین رایگان، صرفاً دروغی است که برخی از سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های کلاهبرداری، با هدف فریب کاربران مورد استفاده قرار می‌دهند.

درنهایت اگر پرسیده شود که نصب بیت کوین bitcoin چگونه انجام می‌شود؛ معمولاً منظور نصب کیف پول (Wallet) بیتکوین است. در پاسخ باید گفت که به دلیل اعتبار بسیار بالای رمزارز بیتکوین، بهترین والت‌های دیجیتالی از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.

بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری بیت کوین bitcoin شامل والت لجر (Ledger) و ترزور (Trezor) می‌گردد. بیتکوین والت (Bitcoin Wallet)، تراست ولت (Trust Wallet) و بلووالت (BlueWallet) نیز، ازجمله معروف‌ترین کیف پول‌های نرم‌افزاری بیتکوین هستند.

چگونه بیت کوین بخریم؟

یکی از سوالات پرتکرار از سوی کاربران این است که: بیت کوین چیست و چگونه بخریم؟ در پاسخ باید گفت که روش‌های مختلفی برای خریدوفروش این رمزارز وجود دارد. اولین روش، معامله از طریق کیف پول دیجیتالی است.

به کمک این روش کاربران می‌توانند مستقیماً ارزهای فیات خود همچون دلار را، در ازای خرید بیت کوین bitcoin ، پرداخت نمایند. شیوه دیگر، مراجعه به انواع صرافی‌های داخلی و خارجی جهت خریدوفروش بیتکوین bitcoin است. البته توجه داشته باشید که صرافی‌ها خود دو نوع هستند. در برخی موارد شما از طریق صرافی، با سایر افراد معامله انجام می‌دهید. در روش دوم، شما از صرافی بیتکوین را خریده یا به صرافی می‌فروشید.

با کلیک بر روی لیست کامل صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و بروکرها ، مشخصات آنها را مطالعه کنید.

 

سخن آخر

ارز دیجیتال بیتکوین bitcoin ، اولین و یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار کریپتوکارنسی است. این ارز دیجیتال برای اولین‌بار در سال 2008، توسط شخص یا گروه ناشناسی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو به جهان معرفی شد. هدف اصلی خلق بیتکوین، ایجاد برابری بیشتر در سطح بین‌المللی بوده است. براین‌اساس، این پول دیجیتال با نماد BTC، امکان معامله افراد، بدون تأثیرگذاری ساختارهای سیاسی و دولت‌ها را فراهم می‌نماید.

در این مقاله سعی داشتیم تا به طور مختصر و مفید، رمزارز بیتکوین، شیوه خرید آن و بهترین کیف پول‌های دیجیتالی بیت کوین bitcoin را به شما معرفی کنیم. امیدواریم از خواندن این متن استفاده لازم را برده باشید.

منبع مقاله : سایت deyarz.com


:: برچسب‌ها: آموزش بازارهای مالی , ارز دیجیتال , صرافی , فارکس , دی ارز ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()